Ik was al positief over hem ja. Ik was de hipster.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg nu niet allemaal positief worden over Lamar. Ik heb m'n schema gisteren zo gemaakt dat ik zo weinig mogelijk Fokkers tegenkom.
jamaar jij bent veel meer dan een fokkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik was al positief over hem ja. Ik was de hipster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de anderen, gelieve hier zo ver mogelijk vandaan te blijven:
traumahelikopter [X-ray]
AlunaGeorge [Bravo]
Tame Impala [Alpha]
Kendrick Lamar [Grolsch]
Beans & Fatback [Lima]
Bombino [Lima]/Mikal Cronin [India]
Disclosure (live) [Bravo]
Ben Pearce >> [Bravo]
Balthazar [Alpha]
Factory Floor [X-ray]
Miles Kane [Bravo]/Michael Kiwanuka [Grolsch]
Unknown Mortal Orchestra [India]
Moderat [Bravo]
Tïtty Twïster/Hacienda
Jacco Gardner [India]
NJO Reich Ensemble [Bravo]
Jake Bugg [Alpha]
Sam Amidon [Lima]/Alabama Shakes [Alpha]
Franz Ferdinand [Alpha]
The Knife [Grolsch]
Goat [India]
'90s Alternative [India]Volgens mij is het tijd om een n00biedoobiedoo-FOK!-stalk squad te beginnen. We kunnen rouleren. Wie doen er mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't judge a book by it's cover. Hoe kleiner ze zijn hoe harder ze stinkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef SvenM het volgende:
[..]
Nee echt comfortabel zijn ze inderdaad niet. Beter maken ze twee gaten zodat mijn knieen klem tegen die deur aanzitten.
Overigens altijd een spannend momentje als je moet. Komt er een lief klein meisje uit (waarvan de verwacht dat de lucht meevalt) of een grote zware vent
Nee de kiss en ride moeten normaliter ook over de dijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:48 schreef willemwaus het volgende:
Trouwens, mensen die met het ov komen hoeven niet over de dijk toch? Die mogen naar binnen aan de zijde van de kaartcontrole?
Kan je dat ook gewoon gebruiken als kiss en ride? Of moet je iets van een ov kaartje laten zien?
Viel me vorig jaar ineens op, nooit eerder aan die zijde geweest
La mar, de naam zegt het al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg nu niet allemaal positief worden over Lamar. Ik heb m'n schema gisteren zo gemaakt dat ik zo weinig mogelijk Fokkers tegenkom.
Maar degene die met het ov komen stappen aan de andere kant uit toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee de kiss en ride moeten normaliter ook over de dijk.
En naar binnen aan de zijde van de kaartcontrole, het is 1 grote fuik waarin je terecht komt.
Enig idee van wanneer deze foto is?quote:
Kijk naar het kaartje in de openingspost. Iedereen moet door het kleine witte opstaande rechthoekje heen om aan een bandje te komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Maar degene die met het ov komen stappen aan de andere kant uit toch?
Ik gok dat het gisteren was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Enig idee van wanneer deze foto is?
Zou heel goed kunnen idd.quote:
Werd vandaag door de officiële LL FB gepost. Dus gok inderdaad gisterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Enig idee van wanneer deze foto is?
Bedoel het zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kijk naar het kaartje in de openingspost. Iedereen moet door het kleine witte opstaande rechthoekje heen om aan een bandje te komen.
Behalve de campers/caravans volgens mij niet.
Ik heb geen kaartje laten zien. Ook niet op het station overigens om op de bus te komen. Kan toch ook niet, meesten reizen met ov chipquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:07 schreef willemwaus het volgende:
Dus, waar de mensen van het OV binnen komen, moeten die bij het hek wat dan open gaat een kaartje van hun reis laten zien of mag iedereen gewoon meteen verder lopen naar kaartcontrole / bandjes uitgifte?
Dus dat is mogelijk? Zorg gewoon dat ik een paar honderd meter voor die ingang gedropt wordt. Vorig jaar namelijk helemaal vanaf de Spijkweg (net iets voorbij camping 7) richting de dijk gelopen en die ook helemaal overgelopen. Denk wel 45-60 minuten aan het lopen geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje laten zien. Ook niet op het station overigens om op de bus te komen. Kan toch ook niet, meesten reizen met ov chip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |