Probeer deze eens, heb 'm even nagelopen met Basecamp en opnieuw 'getekend'.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:55 schreef Anne het volgende:
Ik krijg de route trouwens echt niet op mijn Garmin. Als ik nog even door ga, vliegt er hier iets uit het raam.
quote:
Eten op het einde?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom stoppen we eigenlijk niet weer bij het tankstation? Of heb ik iets gemist?
Thanks, maar werkt niet. Ik heb een 210.. daar zal 't wel aan liggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Probeer deze eens, heb 'm even nagelopen met Basecamp en opnieuw 'getekend'.
Zumo 350 overigens, weet niet of dat nog uitmaakt.
Hmm, ojaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Eten op het einde?
Trouwens, Juicyhill had ook gezegd dat ie niet meer kon volgens mij.
Hmm, apart.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Thanks, maar werkt niet. Ik heb een 210.. daar zal 't wel aan liggen.
Kilootje ibuprofen geen optie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:32 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ga me definitief afmelden, nog steeds last van m'n kaak.
Bah, volgende keer maar weer dan.
Nah, het moet wel een beetje leuk blijvenquote:
Staat niet in het groenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kijk eens wat er op de bovenste regel van de MM staat, schele dakduif
Het einde van de rit is een beetje apart, eindigd bij een boerderij ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom stoppen we eigenlijk niet weer bij het tankstation? Of heb ik iets gemist?
Ah ok, heb Luttes Kwartier (oid) hier nu ook echt als eindpunt ingezet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Staat niet in het groen
[..]
Het einde van de rit is een beetje apart, eindigd bij een boerderij ofzo![]()
In de praktijk zal het erop neer komen dat we in het bruisende centrum van De Lutte eindigen.![]()
Vandaar dat de nav jammerde dat een stukje onverhard was..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand bezwaar?
https://maps.google.nl/?l(...)&cbp=12,147,,0,15.82
![]()
Klein foutje in de route die mij vanmiddag opviel. Kan mij voorstellen dat de niet allroads hier een probleem mee hebben.
niet zeike, we komen.quote:
Ik mot die Leo's hore!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je had beloofd dat je niet zou komen
met genoeg ibu wordt het leuk zat... Just sayingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:29 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nah, het moet wel een beetje leuk blijven
Klote, maar volgende keer ben ik er normaal gesproken weer bij.
80 stuks!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
met genoeg ibu wordt het leuk zat... Just saying
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |