Ik heb én niet op snelheidsborden gelet, én niet op mijn teller gekeken, maar volgens mij zat ik er af en toe ook ietsje overheenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb een stuk 80 door 30 zone gereden, en 130 op 60 weg.
Voor de duidelijkheid dat waren wat stukjes inderdaad, rest was gewoon lekker vlot. En helemaal geen problemen mee
Das Twentequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:50 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe rit trouwens, leuke weggetjes, veel bochtjes, kudo's
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ben wel benieuwd of het monster nog ergens op film staat![]()
Twente is wel OK, wonen alleen een beetje veel boerenquote:
Waar had jij die cam zitten man, aan je vooras?quote:
onder m'n koplamp, kwam er net voor die plaspauze achter dat ie loshing, net op tijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar had jij die cam zitten man, aan je vooras?![]()
Edit:
ah ik zie het al, tussen je vork op het spatbord ofzo![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geloof er niks van
[..]
Bullshit, je moest gewoon weer pissen
nee dat was pico toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:23 schreef Anne het volgende:
"Wie heeft 't in zijn broek gedaan?"
[..]
Vriend van me, zit niet op Fok. Hij bevalt goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:08 schreef klawie het volgende:
een zwarte bmw??? wie rijdt daarop en hoe bevalt die???
ziet er ook heel gaaf uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vriend van me, zit niet op Fok. Hij bevalt goed.
uhh nee dat gaat hem echt niet worden op die fiets van jequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:00 schreef klawie het volgende:
[..]
al is het niet al te gek wil ik het wel proberen
ik bouw hem gewoon dichtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uhh nee dat gaat hem echt niet worden op die fiets van je
precies goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Zeeland lijkt mij geen reet aan, heb het idee dat die wegen daar kaarsrecht zijn
Valt wel mee hoor, zijn prachtige dijkjes enzoquote:
ik vind recht ook wel goed hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zijn prachtige dijkjes enzo
Maar je moet wel de juiste gebieden kiezen.
Jup, snertrit en nog zo een rit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:08 schreef KneusTeun het volgende:
Is Veluwe al geweest?
En internationaal weekend?![]()
Nou, het was niet echt ijs meerquote:
Wat meer naar 't westen dan.quote:
Friesland, Groningen, Flevoland, Zeeland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:13 schreef KneusTeun het volgende:
Welke provincies zijn nog totaal niet geweest?
Dan had je daarstraks de grens over en de A31 op moeten schieten, daar kun je je lekker uitlevenquote:
volgende keer nieuwe rondes nieuwe kansenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan had je daarstraks de grens over en de A31 op moeten schieten, daar kun je je lekker uitleven
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zit op de telefoon wie plaats een nieuw linkje van i love zigzags
Volgende kans -> Groningen rit. Kun je hem heeeeeelemaal naar beneden uitblazen, en dan bij Winterswijk de grens weer over ofzo, da's 2 keer tanken denk ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:17 schreef klawie het volgende:
[..]
volgende keer nieuwe rondes nieuwe kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |