ziet er netjes uit verder, hoeveel heeft hij gelopen? netjes onderhouden? in goedwerkende staat? pas apk/grote beurt gehad? bandenstaat? (dingen waar ik altijd naar kijk)
quote:Hij is echt netjes, ik moet zeggen ik heb er een paar maanden naar gezocht. het is moeilijk om ze in zo'n goede staat te vinden.
Op zondag 22 september 2002 03:10 schreef dr.dunno het volgende:
vuilniszak over je hoofd trekkenziet er netjes uit verder, hoeveel heeft hij gelopen? netjes onderhouden? in goedwerkende staat? pas apk/grote beurt gehad? bandenstaat? (dingen waar ik altijd naar kijk)
Apk was verlopen, verder motor draait als een klok. 170000 km.
mijn auto die ik inruilde zat 350000 km op dus vooruitgang geboekt
quote:ooh, achteraf na onderzoek bleek hij 350000 km gelopen te hebben. op de teller stond 170000 toen ik hem kocht.
Op zondag 22 september 2002 03:12 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Hij is echt netjes, ik moet zeggen ik heb er een paar maanden naar gezocht. het is moeilijk om ze in zo'n goede staat te vinden.
mijn auto die ik inruilde zat 350000 km op dus vooruitgang geboekt
ik was belazerd
quote:Heel erg gaaf !!!!! een 3.25 ??
Op zondag 22 september 2002 03:05 schreef dubbel0zeven het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
quote:Ja man, hij is echt snel met optrekken. 170pk
Op zondag 22 september 2002 03:14 schreef jackson het volgende:[..]
Heel erg gaaf !!!!! een 3.25 ??
ik vind 170 al schrikbarend hoog, is toch wel de looptijd dat je moet gaan denken aan een nieuwe versnellingsbak, o.a., give or take a few more 1000 km's...
hopen dat hij het uithoudt!
//vraag altijd naar de Nationale Autopas van het ding... is die er niet, NIET kopen; is nl. voor alle hedendaagse auto's in NL verplicht.
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 22-09-2002 03:16]
leren bekleding, stoelverwarming alles electrisch, abs, stuurbekrachtiging, witte kilometer tellers
quote:Ik weet et een vriend van mij had een automaat .. dat ding liep 195 in zijn 3
Op zondag 22 september 2002 03:15 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Ja man, hij is echt snel met optrekken. 170pk
quote:1 WOORD GEWELDIG
Op zondag 22 september 2002 03:16 schreef dubbel0zeven het volgende:
Windgeruis valt reuze mee trouwens
leren bekleding, stoelverwarming alles electrisch, abs, stuurbekrachtiging, witte kilometer tellers
quote:Nou, ik heb met die mijn oude auto echt veel shit gehad mbt de versnellingsbak, had ik laten vernieuwen voor 340 euro. koppelingplaat en vliegwiel en drukgroep. Ik voel dat het bij deze wel goed zit.
Op zondag 22 september 2002 03:15 schreef dr.dunno het volgende:
die bmw heeft toch 350 gelopen?ik vind 170 al schrikbarend hoog, is toch wel de looptijd dat je moet gaan denken aan een nieuwe versnellingsbak, o.a., give or take a few more 1000 km's...
//vraag altijd naar de Nationale Autopas van het ding... is die er niet, NIET kopen; is nl. voor alle hedendaagse auto's in NL verplicht.
maar ja verassingen komen wel denk ik maar ja, ik koop ook geen nieuwe auto. dus liever investeren in een auto die ik gaaf vindt
quote:Een weggevertje
Op zondag 22 september 2002 03:06 schreef dubbel0zeven het volgende:
4950 eurotjes
quote:Was de kap lek of deed ie t niet?
Op zondag 22 september 2002 03:07 schreef dubbel0zeven het volgende:
ooh, en het moet persee regenen vandaag
quote:Die kerel die ik ken was er vaak mee over het circuit in duitsland gegaan. Super wegligging
Op zondag 22 september 2002 03:19 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Tanx man
quote:Euhmmm hij ligt al laag hoor
Op zondag 22 september 2002 03:21 schreef jospain het volgende:
Idd een erug reliekste bak, nu nog een mooi verlagingssetje eronder
quote:
Op zondag 22 september 2002 03:19 schreef sig000 het volgende:[..]
Een weggevertje
[..]Was de kap lek of deed ie t niet?
De kap is in zeer goede staat.
de achterruit is nieuw, dat was best belangerijk, je wil niet weten hoe duur een nieuwe kap is. vandaar dat je best lang moet zoeken om een goede te vinden uit die bouwjaren. Sommige liefhebbers zorgen goed voor een auto.
Hee, is het nix voor jullie zo'n ding??? die auto's tegenwoordig zijn zo burgerlijk.
quote:Klopt hij is al verlaagd. Komen binnenkort alleen nog spoilers onder. Dan is tie klaar.
Op zondag 22 september 2002 03:22 schreef jackson het volgende:[..]
Euhmmm hij ligt al laag hoor
quote:Dat dacht ik al te zien .. dat ie verlaagd was
Op zondag 22 september 2002 03:24 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Klopt hij is al verlaagd. Komen binnenkort alleen nog spoilers onder. Dan is tie klaar.
quote:Jij houdt dus ook van die rauwe bakken,
Op zondag 22 september 2002 03:25 schreef jackson het volgende:[..]
Dat dacht ik al te zien .. dat ie verlaagd was
. Wat een prachtbak !!!!!!
Waar rij jij in? of wat is jouw betaalbare droomauto?
quote:Ik reed eerst in een Alfa 33 (110pk , dat ding liep 100 in zijn 2
Op zondag 22 september 2002 03:26 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Jij houdt dus ook van die rauwe bakken,
Waar rij jij in? of wat is jouw betaalbare droomauto?
quote:Oe m3 e46 is duur man, als je daarin kan rijden als je nog jong bent
Op zondag 22 september 2002 03:29 schreef jackson het volgende:[..]
Ik reed eerst in een Alfa 33 (110pk , dat ding liep 100 in zijn 2
) .. op het moment rij ik in een fiat uno
! tsja, ik heb alles al gezien wat er in de wereld te krijgen is. Ik ben tevreden met een BMW M3 E46 SMG 2
m3 e30 is ook mooi man, met die brede schermen.
Ik hoop dat het nog een keertje mooi weer wordt, anders moet ik tot volgend jaar zomer wachten voordat ik de kap naar beneden mag doen.
Als ik dat met 17 graden doe, denken de mensen dat ik zit te showen ofzo.
quote:of dattie kapot is.
Op zondag 22 september 2002 03:35 schreef dubbel0zeven het volgende:Ik hoop dat het nog een keertje mooi weer wordt, anders moet ik tot volgend jaar zomer wachten voordat ik de kap naar beneden mag doen.
quote:hahaha boeien ....
Op zondag 22 september 2002 03:35 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Oe m3 e46 is duur man, als je daarin kan rijden als je nog jong bent
Ik hoop dat het nog een keertje mooi weer wordt, anders moet ik tot volgend jaar zomer wachten voordat ik de kap naar beneden mag doen.
quote:hahhaa, eigenlijk wel, maar het is ook lekker rijden
Op zondag 22 september 2002 03:38 schreef jackson het volgende:[..]
hahaha boeien ....
als ze denken dat je zit te showen ... is toch ook zo
quote:Daarom
Op zondag 22 september 2002 03:40 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
hahhaa, eigenlijk wel, maar het is ook lekker rijden
lollllllllll
quote:That's me mate
Op zondag 22 september 2002 03:41 schreef dubbel0zeven het volgende:
Ik ben nie zo knap als leonardo dicaprio , nie zo breed als arnold schwarzenegger ... maar ik kan beffen als lassie
lollllllllll
Ik heb nu voor woon-werk-verkeer een leuke bak: Volvo 740 Turbo Intercooler. Met z'n tweeliterblokje wil dat ding nog 220 per uur rijden! Verbruik ligt dan rond de 1:10 dus da's best zuinig voor een lompe Zweedse baksteen van zo'n 1400 kilo.
Toch zouden niet veel mensen hem willen hebben... Snap ik niet.
Bouwjaar 1988, (bijna) alle toeters en bellen: getint glas, halflederen stoelen (plakt tenminste niet zo aan je kont bij warm weer) met stoelverwarming, elekrisch bedienbare ruiten, spiegels en schuifdak, verwarmde spiegels, cruise control, airco en een vierbak met overdrive. Die handgeschakelde bak is eigenlijk het enige nadeel aan de wagen, maar ach... Voor ¤ 200,-- kon ik 'm echt niet laten staan.
De garagehouder wilde me wel nog even melden dat-ie 400.000 op de teller had, maar daar kunnen die dingen best tegen. Rijd er al 3 maanden met veel plezier mee. Op naar de 800.000!
quote:Volvo .. ideale auto's. Me vader rijdt al jaren volvo
Op zondag 22 september 2002 03:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
350.000 Kilometer? Is dat veel dan?Ik heb nu voor woon-werk-verkeer een leuke bak: Volvo 740 Turbo Intercooler. Met z'n tweeliterblokje wil dat ding nog 220 per uur rijden! Verbruik ligt dan rond de 1:10 dus da's best zuinig voor een lompe Zweedse baksteen van zo'n 1400 kilo.
Toch zouden niet veel mensen hem willen hebben... Snap ik niet.
quote:Respect!!
Op zondag 22 september 2002 03:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
350.000 Kilometer? Is dat veel dan?Ik heb nu voor woon-werk-verkeer een leuke bak: Volvo 740 Turbo Intercooler. Met z'n tweeliterblokje wil dat ding nog 220 per uur rijden! Verbruik ligt dan rond de 1:10 dus da's best zuinig voor een lompe Zweedse baksteen van zo'n 1400 kilo.
Toch zouden niet veel mensen hem willen hebben... Snap ik niet.Bouwjaar 1988, (bijna) alle toeters en bellen: getint glas, halflederen stoelen (plakt tenminste niet zo aan je kont bij warm weer) met stoelverwarming, elekrisch bedienbare ruiten, spiegels en schuifdak, verwarmde spiegels, cruise control, airco en een vierbak met overdrive. Die handgeschakelde bak is eigenlijk het enige nadeel aan de wagen, maar ach... Voor ¤ 200,-- kon ik 'm echt niet laten staan.
De garagehouder wilde me wel nog even melden dat-ie 400.000 op de teller had, maar daar kunnen die dingen best tegen. Rijd er al 3 maanden met veel plezier mee. Op naar de 800.000!
Die dingen gaan echt lang mee en je zit echt veilig. Ik had gehoord dat je met een bepaalde snelheid een frontale botsing kan maken en gegarandeerd geen letsel. Ik weet alleen niet meer hoe snel
quote:Mijn vader rijdt op dit moment een S80
Op zondag 22 september 2002 03:56 schreef dubbel0zeven het volgende:
Ik ken trouwens iemand die dezelfde heeft, die dingen staan als een tank opde weg!Die dingen gaan echt lang mee en je zit echt veilig. Ik had gehoord dat je met een bepaalde snelheid een frontale botsing kan maken en gegarandeerd geen letsel. Ik weet alleen niet meer hoe snel
quote:Dat was de reclame campagne die Volvo in die tijd voerde
Ik ken trouwens iemand die dezelfde heeft, die dingen staan als een tank opde weg!Die dingen gaan echt lang mee en je zit echt veilig. Ik had gehoord dat je met een bepaalde snelheid een frontale botsing kan maken en gegarandeerd geen letsel. Ik weet alleen niet meer hoe snel
quote:LOL Ja, dat is het leuke van een Volvo... De kreukelzone zit in de andere auto, dus na een botsing kun JIJ nog verderrijden, de andere moet maar zien hoe hij thuis komt.
quote:Het leuke van kreukelzones is dat die de energie van de botsing voor een groot deel opvangen. Zonder kreukelzones moet het lichaam alles opvangen. Dus geef mij maar een auto met kreukelzones. Alhoewel jouw Volvo waarschijnlijk sowieso wel veilig is.
Op zondag 22 september 2002 04:10 schreef Daffodil31LE het volgende:[..]
LOL Ja, dat is het leuke van een Volvo... De kreukelzone zit in de andere auto, dus na een botsing kun JIJ nog verderrijden, de andere moet maar zien hoe hij thuis komt.
quote:Nationale autopas is geen garantie dat die auto in orde is hoor.
Op zondag 22 september 2002 03:15 schreef dr.dunno het volgende:
die bmw heeft toch 350 gelopen?ik vind 170 al schrikbarend hoog, is toch wel de looptijd dat je moet gaan denken aan een nieuwe versnellingsbak, o.a., give or take a few more 1000 km's...
Je kunt dus evengoed nog sjoemelen met de teller hoor
quote:Ik rijd nu ook nog gewoon lekker open rond in mijn Peugeot 306 Cabrio. Gewoon een trui/jas en de verwarming op standje 1. Dat is echt relaxed rjiden.
Op zondag 22 september 2002 03:35 schreef dubbel0zeven het volgende:Ik hoop dat het nog een keertje mooi weer wordt, anders moet ik tot volgend jaar zomer wachten voordat ik de kap naar beneden mag doen.
Wat andere mensen denken moet je je niets van aantrekken. Doe ik ook niet.
Gefeliciteert met die bak man, ik heb precies dezelfde, alleen dan bordeauxrood, met beige leren bekleding en beige softtop. Ik heb hem zelf al bijna 5 jaar en het is de beste aankoop uit mijn hele leven.
Super! Ik heb de motor onlangs laten reviseren en ben nu bezig om de buitenkant op te knappen,(krassen en deuken van mensen die het je niet gunnen)
Je zei dat je spoilers eronder ging laten zetten. Wat voor spoilers ga je er onder zetten en waar haal je die vandaan?
quote:lol, tanx. Ik ben vandaag naar de monteur geweest om hem te laten nakijken.
Op zondag 22 september 2002 13:58 schreef Joe Gain het volgende:
Hey 007!Gefeliciteert met die bak man, ik heb precies dezelfde, alleen dan bordeauxrood, met beige leren bekleding en beige softtop. Ik heb hem zelf al bijna 5 jaar en het is de beste aankoop uit mijn hele leven.
Super! Ik heb de motor onlangs laten reviseren en ben nu bezig om de buitenkant op te knappen,(krassen en deuken van mensen die het je niet gunnen)Je zei dat je spoilers eronder ging laten zetten. Wat voor spoilers ga je er onder zetten en waar haal je die vandaan?
Nix geks gevonden
Hij zei ook dat de motor een gereviseerde is want alle slangen en kabels zagen er te nieuw uit. dat is echt koel ik kreeg toen een stijve. lol
Ik reed met me kap naar beneden een stukje, toen begon het te regenen en moest ik bij de benzinepomp me dak weer dicht doen.
ik ben zo blij ermee.
Hoe kom jij de winter door met een softtop???
Hoe duur is een hardtop?
quote:ff sparen
Op zondag 22 september 2002 14:24 schreef ButcherBird het volgende:
Mooi ding 007, ik zou wel z.s.m. die booskijker eraf halen en er orginele velgen op zetten (of anders Alpina velgen). Staat een stuk beter!
quote:nah, da's niet helemaal waar.
Makkelijk te jatten en lang niet zo stevig als een auto met een vast dak.
Is wel gemakkelijk te jatten, alleen gebeurd dat niet, omdat de cabrio met een dikke scheur in het dak niet verkoopt (dak is duur) en bijna alle cabrio's worden geleverd met een paranoide alarmsysteem, kom jij in de buurt=auto gillen
quote:Is dat alles of wil je nog meer nadelen opnoemen??
Op zondag 22 september 2002 18:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Voor die paar dagen dat het hier in NL mooi weer is zou ik zeker geen cabrio kopen. Makkelijk te jatten en lang niet zo stevig als een auto met een vast dak.
Voor die prijs zijn er mooiere en betere auto's te verkrijgen, en verder zitten er wel erg lelijke velgen onder.
quote:[img]linknaarfoto[/img]
Op zondag 22 september 2002 20:30 schreef Joe Gain het volgende:
Hey 007, ik kom eigenlijk de winter zonder hardtop heel goed door om eerlijk te zijn. Ik heb niet zo'n last van de kou, valt wel mee vind ik.
Hoe krijg ik hier nou ook alweer een foto in?
Gelukkig, want een hartop is we duur man
quote:waarschijnlijk wel,
Op zondag 22 september 2002 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik de enige die "kampbak' denkt?
wat is een kampbak??? eik
quote:Het hoeft niet 30 graden of meer te zijn, om open te kunnen rijden. met 18 graden kun je perfect open rijden !! Je kunt dus vaak met een cabrio open rijden.
Op zondag 22 september 2002 18:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Voor die paar dagen dat het hier in NL mooi weer is zou ik zeker geen cabrio kopen. Makkelijk te jatten en lang niet zo stevig als een auto met een vast dak.
Voor die prijs zijn er mooiere en betere auto's te verkrijgen, en verder zitten er wel erg lelijke velgen onder.
quote:Idd, en op vakantie is het helemaal vet (moet je wel met de auto op vakantie gaan).
Op zondag 22 september 2002 22:07 schreef SuzukiSwift het volgende:[..]
Het hoeft niet 30 graden of meer te zijn, om open te kunnen rijden. met 18 graden kun je perfect open rijden !! Je kunt dus vaak met een cabrio open rijden.
Beetje weinig kofferruimte in een cabrio alleen meestal
BMW rulezzz
quote:Sinds wanneer worden zulke auto's alleen gestolen om door te verkopen? Vluchtauto, joyriden etc...kan ook.
Op zondag 22 september 2002 19:09 schreef generalist het volgende:[..]
nah, da's niet helemaal waar.
Is wel gemakkelijk te jatten, alleen gebeurd dat niet, omdat de cabrio met een dikke scheur in het dak niet verkoopt (dak is duur) en bijna alle cabrio's worden geleverd met een paranoide alarmsysteem, kom jij in de buurt=auto gillen
quote:En dan met 50 zeker over de snelweg? Weet je hoe koud het wordt zodra je rond 120 rijdt met open dak en een buitentemperatuur van 18 graden...*bibber*
Op zondag 22 september 2002 22:07 schreef SuzukiSwift het volgende:[..]
Het hoeft niet 30 graden of meer te zijn, om open te kunnen rijden. met 18 graden kun je perfect open rijden !! Je kunt dus vaak met een cabrio open rijden.
quote:@Strolie75 zijn post.
Ben ik de enige die "Loser" denkt
quote:Ooit gehoord van het fenomeen verwarming ????
Op maandag 23 september 2002 00:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
En dan met 50 zeker over de snelweg? Weet je hoe koud het wordt zodra je rond 120 rijdt met open dak en een buitentemperatuur van 18 graden...*bibber*
En om voor die kleine stukjes waar je geen 120 kan, steeds het dak open en dicht te doen is ook de moeite niet.
Die ziet er een stuk minder uit....
quote:Is ook een ander (lelijker) model
[b]Op maandag 23 september 2002 09:46 schreefDie ziet er een stuk minder uit....
quote:En hoe vaak ben JIJ al over de kop geslagen
Op maandag 23 september 2002 00:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Sinds wanneer worden zulke auto's alleen gestolen om door te verkopen? Vluchtauto, joyriden etc...kan ook.
En als je er mee over de kop slaat...
quote:Euhm... Als APK verlopen is, kan je er toch niet mee rondrijden
Op zondag 22 september 2002 03:12 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Hoe dan ook, ik hoop wel dat je er veel plezier aan zult beleven (en maar wachten op mooi weer )
quote:Tuurlijk, heeft veel zin ook met de verwarming aan in de openlucht rijden...
Op maandag 23 september 2002 09:39 schreef SuzukiSwift het volgende:[..]
Ooit gehoord van het fenomeen verwarming ????
quote:Euh ja. Waarom zouden we dan een gordel om moeten doen en willen we airbags in onze auto? want ja, hoevaak gebeurt het nou dat je een ongeluk krijgt? ...
Op maandag 23 september 2002 13:02 schreef Threepio het volgende:[..]
En hoe vaak ben JIJ al over de kop geslagen
Hij is natuurlijk niet voor niets verlaagd
quote:Bij een botsing sla je meestal niet over de kop, maar heb je wel wat aan gordels/airbags en ik hoor jou er niet over dat er hoogstwaarschijnlijk geen airbag in deze auto zit
Op maandag 23 september 2002 22:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Euh ja. Waarom zouden we dan een gordel om moeten doen en willen we airbags in onze auto? want ja, hoevaak gebeurt het nou dat je een ongeluk krijgt? ...
Een Mercedes A-klasse cabrio, dat zou pas linke soep zijn
quote:Dan vind ik de beamer vd topicstarter toch wel heel wat mooer, al was het alleen al om die lelijke spoiler-kit.
Op maandag 23 september 2002 13:39 schreef Ultimora het volgende:
hehe cooole auto! Zelf heb ik ook lang getwijveld tussen mijn M3 E30 en zo'n 325 cabrio... mischien dat ik hem volgend jaar voor een M3 E30 Cabrio ga inruilen...
of een M3 E36 blok dr in ga bouwen, maarjah das allemaal toekomstpraat....
[afbeelding]
quote:Dat heeft inderdaad veel zin ja. Bij mijn cabrio in iedergeval wel ja.
Op maandag 23 september 2002 22:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Tuurlijk, heeft veel zin ook met de verwarming aan in de openlucht rijden...
quote:Ik durf hier niet eens te schrijven wat ik denk...
Alleen ik kan hem niet casco verzekeren. die kut achmea wil geen cabrio's verzekeren, dus van de week als mijn loon is gestort ga ik een stuurslot halen en een cobra alarm in bouwen.
Cobra alarm kost 375 euro's
Ik weet al waar mijn loon de komende tijd naar toe gaat.
Aan de andere kant betaal ik nu maar 51 euro verzekering p/m
eerst was dat 117 euro p/m
Dus dat scheelt wel.
18 graden met dak open? ik reed met 15 graden open. no problem, alleen verbaasde mensen lol
Die m3 cabrio:
Ik vindt oudere auto's die goed opgeknapt zijn veel koeler dan al die nieuwe ronde auto's.
1/3 van de wereld heeft een vw golf
de andere koopt een seat
Voor weinig geld kan je gewoon een koele auto halen. en de prijzen van nieuwe auto's zijn absurd, binnen 2 jaar is de helft van de nieuwaarde eraf. oeps offtopic
Groetjes,
007
ik zie ze niet eens
quote:Heb je grotere foto's trouwens?
Op woensdag 25 september 2002 22:06 schreef dubbel0zeven het volgende:
oh, hoe de fuck kunnen jullie op die kleine foto zien dat ik booskijkers heb???????????????????????ik zie ze niet eens
quote:morgen ga ik digitale foto's maken ervan dan post ik ze erop.
Op woensdag 25 september 2002 22:08 schreef SwissCom het volgende:[..]
Heb je grotere foto's trouwens?
quote:Iets zegt mij dat ik een zekere history van die alfa ken
Op zondag 22 september 2002 03:29 schreef jackson het volgende:[..]
Ik reed eerst in een Alfa 33 (110pk , dat ding liep 100 in zijn 2
) .. op het moment rij ik in een fiat uno
! tsja, ik heb alles al gezien wat er in de wereld te krijgen is. Ik ben tevreden met een BMW M3 E46 SMG 2
quote:Dit weekend komt het schijnbaar al weer boven de 20 graden
Op zondag 22 september 2002 03:35 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Oe m3 e46 is duur man, als je daarin kan rijden als je nog jong bent
quote:DIt is een bauer cabrio. Dat houd in dat deze auto eerst een gewone BMW 3 serie was en later is omgebouwd naar een cabriolet.
Op maandag 23 september 2002 09:46 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Vlgs mij geen verkeerde koop : http://www.autotxt.nl/resultaat.php?auto_id=135397Die ziet er een stuk minder uit....
quote:Voor dat type, bouwjaar en geld mag je geen airbag verwachten.
Op dinsdag 24 september 2002 00:25 schreef Threepio het volgende:[..]
Bij een botsing sla je meestal niet over de kop, maar heb je wel wat aan gordels/airbags en ik hoor jou er niet over dat er hoogstwaarschijnlijk geen airbag in deze auto zit
Een Mercedes A-klasse cabrio, dat zou pas linke soep zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |