Wij vergeten zulke dingen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:46 schreef Stuart het volgende:
Gosh, ik had wel gedacht dat er een standaard OP zou zijn hier
Het weglaten biedt ruimte om gelijk iets toe te voegen anders dan een OP waar niemand meer naar kijkt als die alsmaar dezelfde informatie bevatquote:
Je leert er met omgaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geweten eigenlijk. Maar daar is dus ook nooit iets tegen te doen begrijp ik?
Aha. Ik denk dat ik het toch maar bij vliegen hou voorlopig. Het is sneller en eigenlijk nauwelijks duurder.quote:
Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open nu.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het weglaten biedt ruimte om gelijk iets toe te voegen anders dan een OP waar niemand meer naar kijkt als die alsmaar dezelfde informatie bevat
Zo erg is het nog net nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open nu.
Het is ook al vrij laat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:52 schreef sig000 het volgende:
Ik mis Leandra, dit wordt teveel voor me.
Les 1, prima dat je naar bed gaat maar val daar mij niet met lastig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook al vrij laat.
Voor mij in ieder geval tijd om eens naar bed te gaan! Welterusten man
Ik lag al te slapen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:52 schreef sig000 het volgende:
Ik mis Leandra, dit wordt teveel voor me.
Ik denk dat op geen enkel forum mensen met die redenering goed om zouden kunnen gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij zou ik idd gewoon posts weghalen, en als er dan gevraagd wordt waarom krijgen ze zo'n "Omdat ik het zeg!" reactie, en ik denk dat het gros van de pubertjes daar niet mee om kan gaan.
Ik denk dat zelfs Sig er niet mee om zou kunnen gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat op geen enkel forum mensen met die redenering goed om zouden kunnen gaan.
"Omdat ik het zeg" is wel een fantastische backfire uitspraak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Sig er niet mee om zou kunnen gaan![]()
Ik moest lachen om die tuinstoelen ik was inderdaad weer wandelen...
Nah.. gisteravond laat en 's middags was ik naar de sportschool geweest dus ik was kapotquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Omdat ik het zeg" is wel een fantastische backfire uitspraak.![]()
Je hebt trouwens wel heel lang gewandeld als je nu pas terug bent.
Moet je vooral Sudoku-en ...quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef Kingstown het volgende:
Dit is pas goed nieuws....we gaan met z'n allen binnenkort een stuk gelukkiger worden.
Nog maar een paar jaartjes wachten!
Ik vind Sudoku niks aan.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:06 schreef Dimens het volgende:
Hetzelfde voor 40+. Dat is eigenlijk T80 #2 en de rest kan ook allemaal in andere forums worden geplaatst. De ene helft in MUZ en de andere helft in MLN.Nergens voor nodig dat die oudjes een eigen plek hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |