abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129707102
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 02:26 schreef Jv1994 het volgende:
De oplossing:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht ik dus ook maar ben uiteindelijk wel in slaap gevallen
pi_129707150
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 02:56 schreef nitraat5 het volgende:
Haha, wie zegt dat je ooit in slaap bent gevallen?

Misschien slaap je nu?
En is dit een droom..
misschien wel wie zal het zeggen :p
pi_129707217
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 04:38 schreef Pine het volgende:

[..]

Werkt dit ook tegen nachtmerries? Sinds een paar maanden heb ik nachtmerries, 2 of 3 keer per nacht wakker, soms vaker. Daar zou ik graag vanaf willen...
ja want je kunt je dromen sturen dus als je nachtmerrie hebt kun je dus de engheid wegsturen door bijvoorbeeld weg te vliegen wat er eigenlijk gebeurt in een lucide droom is dat je je bewust blijft dat je droomt je lichaam slaapt nog
pi_129709889
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 02:17 schreef hlmllp het volgende:
Hoe je er uit moet komen?

Vroeger had ik echt drastische maatregelen.. je moet er voor zorgen dat je adrenaline aanmaakt, maar dat is moeilijk te sturen. Dus wat doe je, zelfmoord plegen. Ik ben van daken gesprongen, hoofd naar beneden, in de gracht gesprongen, voor auto's gesprongen. Maar je moet wel zeker weten dat je droomt, anders kan het nogal vervelend met je aflopen.

Maar er is een veel makkelijkere manier.. staar met je ogen naar 1 bepaald punt. Als je je ogen lang genoeg stil houdt stopt de droom. Simpel.
Dan 'respawn' ik meestal gewoon. :')
pi_129709915
quote:

[..]

Werkt dit ook tegen nachtmerries? Sinds een paar maanden heb ik nachtmerries, 2 of 3 keer per nacht wakker, soms vaker. Daar zou ik graag vanaf willen...
Ja. Ik droomde vroeger vaak over lava en vulkanen en als ik dan lucide was kon ik de lavastroom sturen of stoppen.
pi_129710186
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 07:29 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Ik heb vaak gehad dat ik in mijn droom een brief las, zou soms wel willen dat ik die op kon schrijven terwijl ik slaap :P .
Ik heb wel eens gehad dat ik een boek ging schrijven oid in mijn droom en dat ik nog wist wat ik had geschreven toen ik wakker werd. Slaat echt nergens op meestal. :P
pi_129710293
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:02 schreef schnitzeljansen het volgende:

[..]

ik was bang om in slaap te komen vanwege de slaapverlamming en dat ik me op een gegeven moment ga vervelen in mn droom en dat ik eruit wilde
Je weet wat slaapverlamming is, dat het niet erg is en dat het vanzelf weer over gaat. Dus je hoeft er totaal niet bang voor te zijn. En jezelf vervelen in je droom lijkt me sterk. Alles is juist mogelijk.

Heb je ook last van claustrofobie of bindingsangst en dergelijke? Je lijkt erg bang te zijn om ergens niet uit te kunnen komen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:41:17 #58
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_129713266
quote:

[..]

Als je lucide kunt dromen wel ja, zo ben ik zelf aardig vaak uit nachtmerries 'ontsnapt'.
Bay of Plenty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')