PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
EA Scripting.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef rolls-reus het volgende:
Bakkert hoe kan het dat jouw spelers zo dicht bij mijn spelers staan terwijl die van mij jouw zeeën van ruimte geven?
Nu heb ik snel internet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah klopt ook keertje tegen hem gespeeld paar maanden terug, focking irritant idd. en toen had hij ook nog dat laggy internette kut om tegen te spelen was dat
Jij stapt vrij snel in met de directe tegenstander van mijn mannetje. Dan loopt die van mij zo door en als je dan een ander mannetje erop zet, staat er weer eentje van mij vrij met heel veel ruimte. Je moet altijd achteruit lopen met je verdedigers, anders is die Elyounoussi echt niet te pakken...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef rolls-reus het volgende:
Bakkert hoe kan het dat jouw spelers zo dicht bij mijn spelers staan terwijl die van mij jouw zeeën van ruimte geven?
Nu kun je toch gewoon een simpel 100 chem bronze team maken? Maak een bronze team met wat wisselspelers en ga coins farmen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Oké, ik heb met verkopen/snel verkopen en het bronzen team uitmelken 4189 munten nu. En 0 spelers
Wat zal ik doen? 10x bronzen pakje?
Ja, kun je doen, waarschijnlijk zul je daar ongeveer 6 á 7k uit halen. Je kunt er niet echt een mooi team van kopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Oké, ik heb met verkopen/snel verkopen en het bronzen team uitmelken 4189 munten nu. En 0 spelers
Wat lindgr0n zegt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
;
[..]
Nu kun je toch gewoon een simpel 100 chem bronze team maken? Maak een bronze team met wat wisselspelers en ga coins farmen.
Ja, lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
;
[..]
Nu kun je toch gewoon een simpel 100 chem bronze team maken? Maak een bronze team met wat wisselspelers en ga coins farmen.
dit idd, makkelijkste wat je kan doen en het werktquote:
hehe. En als ik nou eens beloof dat ik dat niet doe?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
ik zie het alweer voor me dat je 300 miljoen keer rondjes aan het draaien bent dus ik bedank
[..]
dit idd, makkelijkste wat je kan doen en het werkt
Gedkoop silver team makenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
Wil je wel tegen DS2 zien spelen en dan met het commentaar van DS2 erbij![]()
'En hij draait een rondje, en nog een rondje, en nog een rondje, neeee niet nog een rondje.. GOAL GOAL GOAL GOALLLLLLLL, NEE MAM NIET HET INTERNET'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |