Hmm, dan hebben ze wel goeie make-up.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is allemaal nep joh, dikke laag plamuur en shit. Maar Amsterdam is meer dan de Wallen he? Hoerenbuurt heb je ook gewoon in Utrecht.
Strak plan, ook dichtbijquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:04 schreef Snowbells het volgende:
Kunnen we niet eens in Arnhem meeten?
Beste wiet kwam in 2012 uit Maastricht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:13 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom was de Stonermeet eigenlijk niet in Amsterdam?
Veel logischer.
Ook een optie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zeg dit keer gewoon Amsterdam.
Waarom Arnhem?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:04 schreef Snowbells het volgende:
Kunnen we niet eens in Arnhem meeten?
pics van mono zijn zusquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook een optie.
Of LelystadBBQ bij Mono
Alleen moeten we z'n zus dan nog zien weg te werken
Arnhem it isquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
1:30u reizen, vind ik nog wel te doen.
Maar dat is ook wel het maximale
Lelystad is nog wel te doen ja. Arnhem en Utrecht weiger ik uit principe alquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook een optie.
Of LelystadBBQ bij Mono
Delfzijlquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zeg, Poll in de volgende topic.
~ Amsterdam
~ Arnhem
~ wat was er nog meer?
Lompequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lelystad is nog wel te doen ja. Arnhem en Utrecht weiger ik uit principe al
Amsterdam heeft toffe pubs
Geen Lelystad, ga niet 2u en een kwartier reizen, sowieso fucking duur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook een optie.
Of LelystadBBQ bij Mono
Middelburg. Lekker centraal.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zeg, Poll in de volgende topic.
~ Amsterdam
~ Arnhem
~ wat was er nog meer?
Bier, iedereen gelukkig, wietje erbij, iedereen nog gelukkiger, chille muziek erbij, iedereen het gelukkigst.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:16 schreef Onorgineel het volgende:
Arnhem is 33 euro, beter word het een godverdomd goede meet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |