Het doelpunt van PEC-middenvelder Jesper Drost komt met stip de Top-10 binnen van snelste doelpunten in de Eredivisie (exclusief eigen doelpunten). De goal in Almelo tegen Heracles viel zaterdagavond na 11 seconden, goed voor plek 9.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:52 schreef Tchock het volgende:
Na 11 seconden. Snelste goal sinds 2011 en net buiten de top 10 snelste Eredivisiegoals.
Ik baseerde me op:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het doelpunt van PEC-middenvelder Jesper Drost komt met stip de Top-10 binnen van snelste doelpunten in de Eredivisie (exclusief eigen doelpunten). De goal in Almelo tegen Heracles viel zaterdagavond na 11 seconden, goed voor plek 9.
Goede jinxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
Zwolle kan echt geen wedstrijd op slot gooien. Zul je zien dat Heracles straks nog uit een lullig klutsballetje de gelijkmaker er in schopt.
Ik was even boos. die 1-3 moest er al veel eerder in. Sterker nog, het had gewoon 0-4 moeten staan nu.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik baseerde me op:
[ afbeelding ]
Dat was de top 9, mét eigen doelpunt.
Die moet ik terug zien in de samenvattingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:52 schreef Tchock het volgende:
Na 11 seconden. Snelste goal sinds 2011 en net buiten de top 10 snelste Eredivisiegoals.
Monsieur Drost. Ik heb net van Tong80 geleerd dat het de nummer 9 is in de lijst van snelste doelpunten als je eigen doelpunten niet meetelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
Omdat ie zo leuk is, in de herhaling (ben pas thuis, zag de uitslag op Facebook)
[ afbeelding ]
Dat wordt CL volgend jaar jongens!![]()
[..]
Die moet ik terug zien in de samenvattingWie had de eer om dat op zijn conto te schrijven?
Teh ironiequote:Slechts elf seconden had Jesper Drost nodig om de thuisploeg op achterstand te zetten, drie seconden boven het record van Koos Waslander (NAC Breda) uit 1982 tegen uitgerekend PEC.
Die houden we er in, laten we het hopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wordt scoren in de 91e voortaan een Fernandezje genoemd?
Van Haaren speelt bij Ado....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ramsteijn en van HaarenSpeel je dan, in de Jupiler League
Ik weet het zo net nog niet, NEC gaat alles of niets spelen. Ik verwacht vooral veel doelpunten, hopelijk in het voordeel van PEC natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:53 schreef Joosie200 het volgende:
Matchday.. NEC-PEC. Appeltje, eitje toch?
Ramsteijn ramt zijn hoofd tegen een muurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ramsteijn en van HaarenSpeel je dan, in de Jupiler League
We draaien ze de NEC om.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun jullie het beste. Win maar van Nec!9 uit 3 zou toch top zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |