hebben jullie die nog?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je denkt van wtf hoor ik nou en dat het de vaste telefoon blijkt te zijn.
Te veel biertjes?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
En mogge!
Toch overgegeven aan de biertjes zaterdag
Schade: 400 gram. Mijn lichaam kan ineens normaal doen wtf?
Ik ken maar 1 manierquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Te veel biertjes?
En yayyyy betersss !
Hier is de schade 300 gr. Niks te klagen
En de terugwegstats:quote:KM: 7.75
DURATION: 29:41
AVERAGE SPEED:15.67
CALORIES BURNED: 309
Bron: Runkweepeerquote:KM: 7.74
DURATION: 28:32
AVERAGE SPEED: 16.27
CALORIES BURNED: 224
Hoogtemeters? Heen bergje op en terug bergje af?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zaterdag dus heen en terug gefietst naar mijn schoonouders. Dit zijn de heenwegstats:
[..]
En de terugwegstats:
[..]
Bron: Runkweepeer
HOEOEOE kan ik nou op de terugweg sneller fietsen, en bijna 80 kcal minder verbranden
Ja, moblo opperde 'm ook al, helemaal niet bij stil gestaan maar de heenweg is inderdaad meer omhoogquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoogtemeters? Heen bergje op en terug bergje af?
Jep. Maar deze had ik nog niet gehoord (zit nog bij Joop), dus het duurde even voor het kwartje viel.quote:
En dat voor iemand uit het platste deel van het land.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, moblo opperde 'm ook al, helemaal niet bij stil gestaan maar de heenweg is inderdaad meer omhoog
Tnx!
quote:
Ik heb zaterdag 2 wijntjes op, en verder wat stokbroodjes eisalade want die was zo ontzettend lekker (zelfgemaakt door schoonmama) en wat witlofblaadjes met krabsalade. Schade: +1 kgquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag 2 biertjes op en verder water gedronken... 2 chipjes en vriendelijk bedankt voor een koekje bij de koffieIk was zo trots op mezelf
![]()
(naja vrijdag wel beheurlijk aan het bier gezeten namelijk...).
Owjah hoogteverschil! Ook niet bij stil gestaan eik
Ik was gister gaan hardlopen en had een andere route genomen en kreeg ineens een new personal record van runkeeper met een altitude van 14 m. Geeeeeeeen idee waar ik die dan ben tegengekomenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
491 versus 38 meter climb.
Die 491 is uiteraard een hoax
Jep, zo'n fuckup heb ik ook regelmatig. Hoe 'ie kan bedenken dat er 60m hoogteverschil in m'n looprondje zit is mij een raadsel. Als het nou nog cm's waren...quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
461 versus 38 meter climb.
Die 461 is uiteraard een hoax
Nou zeker goed van je!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag 2 biertjes op en verder water gedronken... 2 chipjes en vriendelijk bedankt voor een koekje bij de koffieIk was zo trots op mezelf
![]()
(naja vrijdag wel beheurlijk aan het bier gezeten namelijk...).
Owjah hoogteverschil! Ook niet bij stil gestaan eik
Dat is omdat je lichaam weer op vochtniveau moet komenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag 2 wijntjes op, en verder wat stokbroodjes eisalade want die was zo ontzettend lekker (zelfgemaakt door schoonmama) en wat witlofblaadjes met krabsalade. Schade: +1 kg![]()
Maar zit nog steeds niet terug op het gewicht van voor mijn griep
Goeie manier van inkopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou zeker goed van je!
Ik heb de drie rondes ijstaart bij schoonfamilie ook afgeslagen zaterdag en bij de BBQ zeeerrrr bescheiden gedaan - al is dat niet heel moeilijk bij mijn schoonouders want als daar 12 man blijven eten hebben ze ongeveer voor 8 man in huis
Maar toen die tuinfeest van de achterburen
Halen die zo weinig in huis jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou zeker goed van je!
Ik heb de drie rondes ijstaart bij schoonfamilie ook afgeslagen zaterdag en bij de BBQ zeeerrrr bescheiden gedaan - al is dat niet heel moeilijk bij mijn schoonouders want als daar 12 man blijven eten hebben ze ongeveer voor 8 man in huis
Ja jij had wel een ultiem weekend begreep ik iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou zeker goed van je!
Het is onder de 90 dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En net onder de magische 90 schommelen.
Ok, 89.8 is niet echt overtuigend, maar onder de 90.
Nou ja, ik vind anderhalve bak sla voor 12 man wat mager ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Halen die zo weinig in huis ja
Mijn schoonouders hadden een borrel voor30 man en die hadden 6 stokbroden gesneden, en 10 bakjes salade (5 dubbel), nog 6 soorten kaas dubbel, 2 soorten pate dubbel, een mega voorraad cocktailballetjes zelfgemaakt, en dan nog tomaat/mozzarella spiesjes, wraps, witlofschuitjes, worstjes...
Niet normaal meer zoveel eten
ja maar sla hield niet echt overquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:42 schreef bleiblei het volgende:
Nou, mijn broertje had toch echt een hoeveelheid vlees ingekocht waar je u tegen zegt.
Onder de 90 is onder de 90!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja okquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is omdat je lichaam weer op vochtniveau moet komen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Nop, want je verliest geen vijf kilo vet van een weekje griepen. Misschien een pond tot een kilo, maar de rest is ordinair vochtquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok
Ik had al tegen B gezegd dat ik na mijn griep maar niet meer op de weegschaal moest gaan staan. Zei hij dat er toch geen reden was dat ik weer aan zou komen, als ik vanaf dat weer normaal zou eten. Nouuuuuu zo werkt dat niet helemaal
De meesten gaan er volgens mij vanuit dat je juist velen vleesch eet bij een bbq. Maar als je dat juist niet wil en vooral voor het groen wil gaan, dan valt dat wel wat tegen. Sowieso is andehalve bak op 12 man erg weinig ja, daar kan je niet eens allemaal 1x van pakken zo onderhandquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind anderhalve bak sla voor 12 man wat mager ja.
Maar ik eet veel groente. Qua vlees was er genoeg maar het doel was juist om me niet vhet schompes aan vlees te vreten.
Precies dat inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens zie ik wel op tegen komend weekend... Mijn ouders komen dan naar hier en we hebben beloofd ze uiteten mee te nemen. Nu is dat het probleem niet (ze hebben lekkere salades op het menu). Maar aperitiefje hier; biertje daar; nog een wijntje..........
[..]Zolang ie er onder blijft is het echt een ultiem yay gevoel
En als ie dan 0.1 er boven is; dan baal je alweer als een stekker
Bwains logics
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nop, want je verliest geen vijf kilo vet van een weekje griepen. Misschien een pond tot een kilo, maar de rest is ordinair vocht
Dat snap ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is wel standaard dat je veel vleesch eet bij BBQ. Maar ik vond drie keer de ADH wel meer dan genoeg
Oef en die alcohol zet zo ontzettend aanquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens zie ik wel op tegen komend weekend... Mijn ouders komen dan naar hier en we hebben beloofd ze uiteten mee te nemen. Nu is dat het probleem niet (ze hebben lekkere salades op het menu). Maar aperitiefje hier; biertje daar; nog een wijntje..........
[..]Zolang ie er onder blijft is het echt een ultiem yay gevoel
En als ie dan 0.1 er boven is; dan baal je alweer als een stekker
Bwains logics
Je kan toch wel vegavriendelijke spullen kopen voor 'm?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Vleeschbbq'en en dan een vegavriendje hebben, dat is echt fantastisch.![]()
En m'n pa is er zķ dol op dat we het niet echt konden maken om steeds af te slaan.
En aan je pa doorgeven dat ie vega is? Dus of ie alternatief wil halen daarvoor?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Vleeschbbq'en en dan een vegavriendje hebben, dat is echt fantastisch.![]()
En m'n pa is er zķ dol op dat we het niet echt konden maken om steeds af te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |