hebben jullie die nog?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je denkt van wtf hoor ik nou en dat het de vaste telefoon blijkt te zijn.
Te veel biertjes?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
En mogge!
Toch overgegeven aan de biertjes zaterdag
Schade: 400 gram. Mijn lichaam kan ineens normaal doen wtf?
Ik ken maar 1 manierquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Te veel biertjes?
En yayyyy betersss !
Hier is de schade 300 gr. Niks te klagen
En de terugwegstats:quote:KM: 7.75
DURATION: 29:41
AVERAGE SPEED:15.67
CALORIES BURNED: 309
Bron: Runkweepeerquote:KM: 7.74
DURATION: 28:32
AVERAGE SPEED: 16.27
CALORIES BURNED: 224
Hoogtemeters? Heen bergje op en terug bergje af?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zaterdag dus heen en terug gefietst naar mijn schoonouders. Dit zijn de heenwegstats:
[..]
En de terugwegstats:
[..]
Bron: Runkweepeer
HOEOEOE kan ik nou op de terugweg sneller fietsen, en bijna 80 kcal minder verbranden
Ja, moblo opperde 'm ook al, helemaal niet bij stil gestaan maar de heenweg is inderdaad meer omhoogquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoogtemeters? Heen bergje op en terug bergje af?
Jep. Maar deze had ik nog niet gehoord (zit nog bij Joop), dus het duurde even voor het kwartje viel.quote:
En dat voor iemand uit het platste deel van het land.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, moblo opperde 'm ook al, helemaal niet bij stil gestaan maar de heenweg is inderdaad meer omhoog
Tnx!
quote:
Ik heb zaterdag 2 wijntjes op, en verder wat stokbroodjes eisalade want die was zo ontzettend lekker (zelfgemaakt door schoonmama) en wat witlofblaadjes met krabsalade. Schade: +1 kgquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag 2 biertjes op en verder water gedronken... 2 chipjes en vriendelijk bedankt voor een koekje bij de koffieIk was zo trots op mezelf
![]()
(naja vrijdag wel beheurlijk aan het bier gezeten namelijk...).
Owjah hoogteverschil! Ook niet bij stil gestaan eik
Ik was gister gaan hardlopen en had een andere route genomen en kreeg ineens een new personal record van runkeeper met een altitude van 14 m. Geeeeeeeen idee waar ik die dan ben tegengekomenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
491 versus 38 meter climb.
Die 491 is uiteraard een hoax
Jep, zo'n fuckup heb ik ook regelmatig. Hoe 'ie kan bedenken dat er 60m hoogteverschil in m'n looprondje zit is mij een raadsel. Als het nou nog cm's waren...quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
461 versus 38 meter climb.
Die 461 is uiteraard een hoax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |