Leuk !quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:34 schreef whocares86 het volgende:
Voor wie het nog niet heeft gezien:
Hou er rekening mee dat dit optreden live was vandaar de ruwe randjes hier en daar.
Ik betwijfel of het "real "live was.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:34 schreef whocares86 het volgende:
Voor wie het nog niet heeft gezien:
Hou er rekening mee dat dit optreden live was vandaar de ruwe randjes hier en daar.
Zeker was het live. Children in Need zat dit jaar in Elstree direct naast Eastenders. (TV centrum bestaat niet meer) Artiesten als One Direction zaten in de Vic te wachten voor hun optreden. De kerstboom is sowieso al lang weg, om zelf met kerst vrij te kunnen zijn filmen ze nu 10 weken vooruit. In Walford is het nu al eind Januari.quote:Op zondag 17 november 2013 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het "real "live was.
Om deze tijd staat de kerstboom allang in het midden en is zeker de Queen Vic al versierd.
Thanksquote:Op zondag 17 november 2013 10:33 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Zeker was het live. Children in Need zat dit jaar in Elstree direct naast Eastenders. (TV centrum bestaat niet meer) Artiesten als One Direction zaten in de Vic te wachten voor hun optreden. De kerstboom is sowieso al lang weg, om zelf met kerst vrij te kunnen zijn filmen ze nu 10 weken vooruit. In Walford is het nu al eind Januari.
Ja wat een verwennerij in het weekend!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef Pugg het volgende:
Voor de omnibus kijkers: Zaterdag en Zondag een uur op BBC 2
Ik vond het ook zo zieligquote:Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh ik moest huilen hahaha die zag ik niet aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |