Volgens mij hebben ze allebij gestoken, verder erger ik mij steeds meer aan Alfi!quote:Op maandag 4 november 2013 06:45 schreef Pugg het volgende:
De vraag is nu......wie o wie is de dader.
Ja las de verondwaardeging op twitter, over Janine.quote:
Het zit schijnbaar in de familie. Oom Max lukte het om binnen drie maanden Kirsty te ontmoeten, verliefd te worden en te trouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:07 schreef Pugg het volgende:
Wat een exemplaar is die Bianca toch ook!
8 weken weg en terug met een halve familie....
Die kleedster hebben gewoon een hekel aan haar, kan niet missen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ze dat zelf niet zien daar.
En de kapper ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:20 schreef Pugg het volgende:
[..]
Die kleedster hebben gewoon een hekel aan haar, kan niet missen.
Ja hoor, de moeite waard .quote:Op donderdag 14 november 2013 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
Is het nog spannend ik kijk in het weekend pas
Ik heb het net op You tube gezien via het Engelse forum, vond wel leuk dat Tracey een stukje me doet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef whocares86 het volgende:
Gaat iemand nog naar Children in Need kijken? Een deel word vanaf de set van Eastenders uitgezonden. Net liep Larry Lamb (Archie) de Vic binnen. Alfie: Hoor jij niet dood te zijn?
Ge-wel-dig!quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:34 schreef whocares86 het volgende:
Voor wie het nog niet heeft gezien:
Hou er rekening mee dat dit optreden live was vandaar de ruwe randjes hier en daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |