quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:56 schreef TNA het volgende:
Mensen die nu nog geloven dat aspartaam onveilig is
Stevia heeft een vieze bijsmaak.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:23 schreef KillerBee4ever het volgende:
... en nog steeds gaan ze aan stevia (plantaardig en niet gevaarlijk) voorbij, niet te geloven![]()
Hulde aan Friesland Campina, die -als een van de weinigen- stevia toe heeft gevoegd aan Appelsientje sinas. Ik hoop dat er nu eens meer volgen...
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar halen mensen het uberhaupt vandaan dat aspartaam ongezond zou zijn? Ik heb er nou nooit echt bewijs van gezien
Ik blijf het me ook afvragen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:55 schreef aloa het volgende:
Bij labratten is officieel de schadelijkheid van aspartaam nooit vastgesteld.
Leg uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee aspartaam is heerlijk wou je zeggen?
Die gore bijsmaak die dingen altijd hebben waar aspartaam in zit... ? Ik vermijd het als de pest en vaak proef ik het als het ergens in zit.quote:
Je bedoelt het feit dat vergelijkbare producten met aspartaam ipv suiker anders smaken en je daar aan moet wennen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Die gore bijsmaak die dingen altijd hebben waar aspartaam in zit... ? Ik vermijd het als de pest en vaak proef ik het als het ergens in zit.
Alles went.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:41 schreef Prion101 het volgende:
[..]
Je bedoelt het feit dat vergelijkbare producten met aspartaam ipv suiker anders smaken en je daar aan moet wennen.
Gewoon suiker als je iets zoet wilt hebben vetklep.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee aspartaam is heerlijk wou je zeggen?
TS is belachelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
De Loemenadi heeft zich verzameld in dit topic om TS belachelijk te maken.
Serieus op mijn reactie ingaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:49 schreef Prion101 het volgende:
[..]
TS is belachelijk.
Waarom geloven mensen als TS niet dat aspartaam niet slecht is met argumenten dat nog niet is bewezen dat het inderdaad geen kanker verwekt. De andere kant op is het precies hetzelfde; van hun kant is er ook geen enkel bewijs. Daarom komen ze met opsommingen waarom het in theorie slecht zou zijn, terwijl alle genoemde argumenten onderuit kunnen worden gehaald met het feit dat dergelijke zaken alleen in grote hoeveelheden schadelijk zijn; hoeveelheden die nooit gehaald kunnen worden met normale producten omdat je allang aan een watervergiftiging t loodje zou leggen.
Daarbij is er geen discussie mee te voeren, omdat 'wetenschappers toch allemaal betaald worden door bedrijven en dus niet te vertrouwen zijn'.
Tevens moet ik nog iemand tegenkomen die tegen is en ook daadwerkelijk al zijn eigen argumenten begrijpt.
Je was slechts een mooie kapstok om aan te geven dat TS belachelijk isquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Serieus op mijn reactie ingaan.
Mij serieus nemen.![]()
Dus? Waarom zou je geen cola kunnen drinken als je dat lekker vindt; als je daar niet dik van wordt is dat alleen maar mooi...quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef Farenji het volgende:
Aspartaam, stevia, sorbitol, sacharine, advantaam... allemaal gore troep. Wat is er mis met gewone suiker? Oh ja, mensen kunnen geen maat houden en zuipen het liefst liters zoete frisdrank per dag. We willen wel zoetigheid met bakken tegelijkertijd naar binnen pleuren maar we willen er niet dik van worden. Net als dat mensen wel willen afvallen maar er geen moeite voor willen doen en er ook niks voor willen laten. Als mensen nou eens een beetje zouden matigen, en af en toe ergens moeite voor zouden doen, dan waren die ranzige suikervervangers helemaal niet nodig. Al het succes van zoetstoffen drijft op de luiheid en vraatzucht van de westerse mens.
Ik ben een kapstok.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef Prion101 het volgende:
[..]
Je was slechts een mooie kapstok om aan te geven dat TS belachelijk is
Dat je niet dik wordt van zoetstoffen is al heel lang achterhaald. Het is wel zoetigheid maar die geeft niet de voldoening geeft van suiker, waardoor je die op andere manieren gaat opzoeken. Als je minder vet wil worden dan moet je minderen met zoetigheid, niet de suiker gaan vervangen door zoetstoffen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Prion101 het volgende:
[..]
Dus? Waarom zou je geen cola kunnen drinken als je dat lekker vindt; als je daar niet dik van wordt is dat alleen maar mooi...
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef Farenji het volgende:
Aspartaam, stevia, sorbitol, sacharine, advantaam... allemaal gore troep. Wat is er mis met gewone suiker? Oh ja, mensen kunnen geen maat houden en zuipen het liefst liters zoete frisdrank per dag. We willen wel zoetigheid met bakken tegelijkertijd naar binnen pleuren maar we willen er niet dik van worden. Net als dat mensen wel willen afvallen maar er geen moeite voor willen doen en er ook niks voor willen laten. Als mensen nou eens een beetje zouden matigen, en af en toe ergens moeite voor zouden doen, dan waren die ranzige suikervervangers helemaal niet nodig. Al het succes van zoetstoffen drijft op de luiheid en vraatzucht van de westerse mens.
TS heeft het stuk niet geschrevenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef Prion101 het volgende:
Slotje aub.
Mensen die leugens verspreiden.
TSx1000
Nieuwe uitvindingen die obesitas tegen gaan![]()
Aspartaam
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
TS heeft het stuk niet geschreven![]()
Zie de bron onder het artikel![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef Prion101 het volgende:
Mensen die leugens verspreiden.
TSx1000
Stevia is wel troep van een heel andere orde dan de rest die je opsomt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef Farenji het volgende:
Oh ja, en "Natuurlijke" smaakstoffen..... waar verder nergens tekst en uitleg over te vinden is..... Goh, waarom zouden ze dat nou niet verder specificeren zeg?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben blij met Optimel Puur. Geen suiker, geen zoetstoffen en geen vet. Alleen magere yoghurt met 5% vruchtensap.
Dat ligt niet aan aspartaam of suiker. Dat komt door het feit dat sommige mensen zich te veel volproppen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:55 schreef aloa het volgende:
Ooit was aspartaam het antwoord op obesitas, maar we zijn dikker dan ooit.
Er zijn ook mensen met diabetes, waarvoor Stevia weer niet geschikt is omdat het invloed heeft op bloedsuikerspiegel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef Farenji het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |