quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou om door te gaan op jouw vergelijking;
De ene helft van jouw klas vindt die bekende leraar echt helemaal niks en de andere helft vindt de leraar best fijn.
Als je een helemaal nieuwe hebt moet dat dus nog ontdekt worden en is er geen sprake van vooroordelen of geschiedenis met bepaalde users in JNG. De "relatie" wordt dus vanaf de grond nieuw opgebouwd.
Er zijn dus ook ''leraren'' die iedereen tof vind en die geen ruzie hebben met bepaalde users.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Er zijn ook ''oude rotten'' in JNG SC die niet tot de ''kliekjes'' behoren
Ja oke.. maar je kan zo bij elk punt wel zeggen 'ja de andere helft...'quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou om door te gaan op jouw vergelijking;
De ene helft van jouw klas vindt die bekende leraar echt helemaal niks en de andere helft vindt de leraar best fijn.
Als je een helemaal nieuwe hebt moet dat dus nog ontdekt worden en is er geen sprake van vooroordelen of geschiedenis met bepaalde users in JNG. De "relatie" wordt dus vanaf de grond nieuw opgebouwd.
Je reageert nu enkel op de users die meer aan jou kant staan. Lees je onze reacties en kan je je daar niet in inleven?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, het moet niet gekker worden
waarschijnlijk nu er gedreigd wordt met stoppen met JNG men er nu wel voor wil vechten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:02 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen het nu opeens zo goed weet, waarom deed men er dan niets aan?
Tsja.. er moet meestal wat gebeuren voor mensen iets beseffen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:02 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen het nu opeens zo goed weet, waarom deed men er dan niets aan?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tsja.. er moet meestal wat gebeuren voor mensen iets beseffen.
Het had eerder moeten gebeuren dit.
Met alle respect maar je praat poepquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:49 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso moeten de rotte users dus weg na 1 waarschuwing.. is er dan de mogelijkheid dat de mods zelf JNG bans kunnen geven?
Ik kan me voorstellen dat FA's geen zin hebben om steeds te bannen. Maar na een tijdje zal dit niet tot amper meer nodig zijn.
Ik wil ook best helpen maar ik ben denk ik niet de juiste persoon ben + ik vind mijn leven buiten FOK! Met problemen en school belangrijker.
40+'ers posten gewoon niet zo snel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
KAA, 40+ en ABO (laatste weliswaar niet helemaal vergelijkbaar) vertonen bijna eenzelfde beeld
Stel als de sc weer open gaat zullen er vast (tijdelijk) extra jng-bans vallen.. ben je daar dan niet ja een tijdje klaar mee? Daarom wat ik zei.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met alle respect maar je praat poep
De FA's zijn er om het dagelijks reilen en zeilen van FOK! in goede banen te leiden, het werkt niet als we 'er even geen zin in hebben om te bannen'
Je vergeet 1 essentieel iets,
een ban is de aller, allerlaatste oplossing. We zitten hier niet om mensen te bannen maar om te zorgen dat het grootste gedeelte van de user op heel FOK! zich op z'n gemak voelt zonder door deze en gene aangevallen te worden of zoek maar even iets anders uit de policy.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stel als de sc weer open gaat zullen er vast (tijdelijk) extra jng-bans vallen.. ben je daar dan niet ja een tijdje klaar mee? Daarom wat ik zei.
Ik lees alles, en zie niets nieuws.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je reageert nu enkel op de users die meer aan jou kant staan. Lees je onze reacties en kan je je daar niet in inleven?
Tsja.. ik denk dat er wel belang bij zo'n subforum is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Volgens mij is ze er nu klaar mee vandaar dat hij dicht gaat?
Ik ben het met je eens Yvonne, na dat het huis is afgebrand nog een sprinklerinstallatie installeren helpt niet natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees alles, en zie niets nieuws.
In november is het van PUB naar JNG gegaan en in een ruim half jaar is het weer hetzelfde liedje. Waarom reageren jullie nu pas als het bijna te laat is?
Waarom in de afgelopen maanden geen oplossingen?
Of de users denken eerst zelf na voor ze domme dingen op het topic kwakken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tsja.. ik denk dat er wel belang bij zo'n subforum is.
De mods moeten streng optreden en dan kan alles goed gaan.
Geen idee. Ik doe het ook enkel met de info die ik ken. Ik heb PUB nooit gekentquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees alles, en zie niets nieuws.
In november is het van PUB naar JNG gegaan en in een ruim half jaar is het weer hetzelfde liedje. Waarom reageren jullie nu pas als het bijna te laat is?
Waarom in de afgelopen maanden geen oplossingen?
Maarja.. het is het internet.. het klopt dat sommige users wat beter kunnen nadenken maar mods kunnen zeker wat beter optreden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of de users denken eerst zelf na voor ze domme dingen op het topic kwakken.
Schijnbaar niet. toen niet nu niet. de reden waarom pub jng is gaan heten was omdat de toenmalige users de de slowchat niet kwijt wilde.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tsja.. ik denk dat er wel belang bij zo'n subforum is.
Daarom ook mijn reacties hierquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe het ook enkel met de info die ik ken. Ik heb PUB nooit gekent
Je draait het om. Jullie zijn verantwoordelijk, niet wij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maarja.. het is het internet.. het klopt dat sommige users wat beter kunnen nadenken maar mods kunnen zeker wat beter optreden.
Ik weet niet waar jij de gemiddelde leeftijd dan op schat, maar die schat jij waarschijnlijk veel te laag in. Met een gemiddelde laagste leeftijd van 15, vind ik dat je daar echt wel verantwoordelijk genoeg mee kan zijn, en je juist niet minder hoeft te verlangen. De leeftijd van de SC'ers zijn geen reden om te zeggen dat er dan maar meer modjes bij moeten, omdat de SC'ers het zelf niet in de hand kunnen houden, echt niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel kan stellen dat er verschil zit tussen de leeftijd van deze SC en die van anderen. Daarom zullen sommigen zich hier ook meer thuis voelen. En ik noem het niet logisch, ik noem het begrijpelijk dat JNG meer aandacht nodig heeft dan sommige andere fora. Je laatste punt heeft inderdaad te maken met verantwoordelijkheid, ik vind dat je dat in iets mindere mate hoeft te verlangen van JNG'ers, en dat je er daarom iets meer mods op zet
VBL en het gedrag van de users aldaar zorgt ook voor genoeg uitdagingen hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens Yvonne, na dat het huis is afgebrand nog een sprinklerinstallatie installeren helpt niet natuurlijk.
Ja, dat was destijds dus al het geval, toen dit forum nog PUB heette.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
vaak zijn er flinke escalaties nodig alvorens iets echt goed wordt bekeken en besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |