En wat is er tegen mensen als stu(toch?) of faux als mod? Als die het willen proberen..quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
JNG is buiten de sc totaal dood, helemaal utterly dood.
En een heel blik mods opentrekken voor 1 sc waar iedereen de spelregels heus wel kent maar verdomd om zich eraan te houden?
Maar waarom maak je je daar zo sterk voor? De keren dat ik je in de SC heb gezien *ook toen het nog rustig was* is echt op 2 handen te tellenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Neuh. Iedereen maakt heel JNG met de grond gelijk, ik probeer te denken in oplossingen.
Uhu, maar het gaat in JNG puur om de SC, dat kan je niet ontkennen. De topics eromheen staan er zo'n beetje om het nog op een eigen forum te laten lijken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Neuh. Iedereen maakt heel JNG met de grond gelijk, ik probeer te denken in oplossingen.
Ik heb nergens ook maar 1 valide argument gezien om JNG voor de 4e keer te reanimeren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat is er tegen mensen als stu(toch?) of faux als mod? Als die het willen proberen..
Snap niet helemaal waarom het nodig is mijn notes erbij te halen, maar oke prima.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je notes eens bekeken, het is nu ook weer niet zo dat jij een model user bent te nomen ( geweest) dus je weet perfect waar het aan ligt.
Dus ben je ook prima in staat geweest het tij te keren,maar dat heb je niet gedaan.
Individueel genoeg zo?
Niet mee eens. Het is rustig, maar niet dood. Bovendien, R&P zit niet te wachten op onze puberproblemen, daarom is JNG zo handigquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
JNG is buiten de sc totaal dood, helemaal utterly dood.
En een heel blik mods opentrekken voor 1 sc waar iedereen de spelregels heus wel kent maar verdomd om zich eraan te houden?
Idd..quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar dan moet er niet gezegd worden "kap eens met die TR's"
Wie zegt dat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Faux. het volgende:
R&P zit niet te wachten op onze puberproblemen
Ik hou van lurken, en ben ook buiten JNG te vinden. Maar de keren dat ik de SC "nodig" had, vond ik het fijn dat-ie er wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom maak je je daar zo sterk voor? De keren dat ik je in de SC heb gezien *ook toen het nog rustig was* is echt op 2 handen te tellen
Alsblieft, in alle redelijkheid:quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is rustig, maar niet dood. Bovendien, R&P zit niet te wachten op onze puberproblemen, daarom is JNG zo handigEn een heel blik, nee, niet nodig. Vier mods die vooral in het begin toezicht houden. Ik heb al meerderen inclusief ikzelf hun diensten horen aanbieden, geef het een kans
Ieder z'n meningquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, maar het gaat in JNG puur om de SC, dat kan je niet ontkennen. De topics eromheen staan er zo'n beetje om het nog op een eigen forum te laten lijken.
En verder geef je weer aan dat het om een gebrek aan moderatie gaat, terwijl het probleem toch echt bij de SC' ers zelf ligt.
KAA, 40+ en ABO (laatste weliswaar niet helemaal vergelijkbaar) vertonen bijna eenzelfde beeldquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsblieft, in alle redelijkheid:
Jong!
Kíjk dan.
We zitten op 4 aug. Kijk eens naar de actieve lijst.
Precies, schijnbaar is er hier alsnog behoefte aan een plek om met elkaar te praten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
KAA, 40+ en ABO (laatste weliswaar niet helemaal vergelijkbaar) vertonen bijna eenzelfde beeld
Ik zie 't, het is rustig. Maar het is ooit drukker geweest. Het is zomer, het hele forum is vrij rustig. JNG is extra rustig, klopt klopt klopt, maar ik denk dat dat niet direct een reden moet zijn om de boel af te sluiten (ervanuitgaande dat het gezeik met de SC opgelost wordt).quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsblieft, in alle redelijkheid:
Jong!
Kíjk dan.
We zitten op 4 aug. Kijk eens naar de actieve lijst.
ditquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Ooit was het heel gezellig.
Al post ik er niet meer, zou wel jammer zijn als het dicht wordt gegooid
Dus dan maar 4 mods (Lees je mee? 4 mods!) op één SC zetten, omdat de users niet in staat zijn het zelf op orde te houden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ieder z'n meningEn jup, een gebrek aan moderatie. Hoe kinderachtig het klinkt, de leeftijd van JNG SC ligt een stuk jonger dan andere SC's dus de kans dat men zich wat van anderen aantrekt nadat er iemand op zijn of haar gedrag is aangesproken (oef lange zin) is klein.
Er wordt geklaagd om het gebrek aan verantwoordelijkheid. Ik zie genoeg mensen die juist verantwoordelijkheid nemen door "hun" SC te redden om aanbieden om het te modereren. Het is dus niet zo dat vier mensen gesmeekt moet worden om JNG te gaan modden, en bovendien hebben we al twee mods. En hoe zou je als user zelf het op orde willen houden? Zoals ik al zei, de leeftijd ligt hier simpelweg lager dus "goh, zou je dat alsjeblieft niet willen doen" werkt niet. Wat wel werkt is optreden ertegen, en dat is alleen serieus te nemen als je blauw bent.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus dan maar 4 mods (Lees je mee? 4 mods!) op één SC zetten, omdat de users niet in staat zijn het zelf op orde te houden.
Da's toch absurd.
Ik zie het werkelijke probleem niet zo eigenlijk. Zowel Faux als ikzelf hebben aangegeven bereid te zijn te willen helpen. Wij hebben beiden nooit meegedaan aan de FB, WA en TC media en staan daardoor waarschijnlijk, voor zover mogelijk, neutraal in het geheel. Overigens spreek ik nu ook al mensen aan op bepaalde zaken, daarin maak ik geen onderscheid wie dat betreftquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus dan maar 4 mods (Lees je mee? 4 mods!) op één SC zetten, omdat de users niet in staat zijn het zelf op orde te houden.
Da's toch absurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Er zijn genoeg mensen die het willen doen, dus ik zie niet echt het probleem. En, alleen voor het begin 4, daarna worden de regels vast beter gevolgd en zijn er minder nodig. En ik denk dat het met 3 eigenlijk al moet lukken als ze actief zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's toch absurd.
Aanname.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
daarna worden de regels vast beter gevolgd en zijn er minder nodig
hij denkt tenminste in oplossingen, iets dat we beter kunnen gebruiken dan elk voorstel met de grond gelijk maken.quote:
Dus als je jong bent, kun je geen verantwoordelijkheid nemen, dat is wat je nu probeert uit te leggen. Kom op man, wat is de gemiddelde leeftijd in JNG? 12? Leeftijd is geen excuus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Er wordt geklaagd om het gebrek aan verantwoordelijkheid. Ik zie genoeg mensen die juist verantwoordelijkheid nemen door "hun" SC te redden om aanbieden om het te modereren. Het is dus niet zo dat vier mensen gesmeekt moet worden om JNG te gaan modden, en bovendien hebben we al twee mods. En hoe zou je als user zelf het op orde willen houden? Zoals ik al zei, de leeftijd ligt hier simpelweg lager dus "goh, zou je dat alsjeblieft niet willen doen" werkt niet. Wat wel werkt is optreden ertegen, en dat is alleen serieus te nemen als je blauw bent.
En ja, het is absurd. Maar geen probleem. Misschien is JNG ook wel een absurd forum
Wat heb je aan oplossingen als ze allemaal gebaseerd zijn op aannames, waarom zou er nu opeens wel aan de regels worden gehouden? Bij een aantal users is het gewoon een chronisch gebrek aan eelt op de ziel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
hij denkt tenminste in oplossingen, iets dat we beter kunnen gebruiken dan elk voorstel met de grond gelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |