ja doei, wij doen niets fout. wij proberen oplossingen te verzinnen, maar in plaats van dat daarop wordt gereageerd wordt er gezellig meegebaggerd met de ramptoeristen die nog nooit in jng geweest zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef d4v1d het volgende:
Zie je yvonne?
Wat moeten we nou anders doen? Ze gaan door he..
Hiervoor zijn nou mods
Dat rechtvaardigt het natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik ben NOOIT aangesproken op mijn gedrag.. Viel mij gewoon op..
Ga je gedragen stouterdquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet waar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je niemand mee. genoeg slowchats en voor de rest was JNG half geforceerde topics half trolltopics.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:45 schreef xcachet het volgende:
Maar nee. Lekker alles sluiten. Heb je meteen iedereen mee
Heus wel. Genoeg die van mening zijn die de SC willen houden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb je niemand mee. genoeg slowchats en voor de rest was JNG half geforceerde topics half trolltopics.
Heus wel. Jij veroorzaakte hier ook wat.quote:
Deze slowchat, in dit forum. want andere slowchats voldoenen niet omdat ze een andere naam hebben? of omdat ze in een ander forum staan? een slowchat is een slowchat die heb je overal. jong kan dicht zonder slowchat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heus wel. Genoeg die van mening zijn die de SC willen houden.
Hou gewoon je mond jijquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Deze slowchat, in dit forum. want andere slowchats voldoenen niet omdat ze een andere naam hebben? of omdat ze in een ander forum staan? een slowchat is een slowchat die heb je overal. jong kan dicht zonder slowchat.
waarom deze slowchat dan precies. welke meerwaarde heeft deze slowchat tegenover elke andere?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond jijAls hier iemand elke keer als die online kwam zat te kutten was jij daar een van. Heus wel dat users naar andere Fora kunnen. Maar het is toch wel duidelijk dat ze deze SC graag willen houden of niet?
Slowchats hebben geen meerwaarde tegenover anderen. Maar deze was altijd actief en gezellig. Het ging de laatste maanden fout omdat anderen zo dom zijn om prive gegevens op internet te zetten moeten ze gewoon niet komen klagen..quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom deze slowchat dan precies. welke meerwaarde heeft deze slowchat tegenover elke andere?
Kijk eens naar je eigen posthistorie en stel jezelf deze vraag dan nog eensquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom deze slowchat dan precies. welke meerwaarde heeft deze slowchat tegenover elke andere?
Dus als jullie met zijn alle in een andere slowchat gaan zitten dan is hij niet meer gezellig natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slowchats hebben geen meerwaarde tegenover anderen. Maar deze was altijd actief en gezellig. Het ging de laatste maanden fout omdat anderen zo dom zijn om prive gegevens op internet te zetten moeten ze gewoon niet komen klagen..
Dat hier leeftijdsgenoten zitten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar veel users die het in die SC goed met elkaar konden vinden. Die kunnen moeilijk verder gaan in de KLB sc oid.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus als jullie met zijn alle in een andere slowchat gaan zitten dan is hij niet meer gezellig natuurlijk
dom van me.
Die zitten overal. Alleen vele hebben nog nooit een bericht gepost buiten JNG en weten dat dus nietquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus als jullie met zijn alle in een andere slowchat gaan zitten dan is hij niet meer gezellig natuurlijk
dom van me.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen posthistorie en stel jezelf deze vraag dan nog eens
en wat hebben jullie toen gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Wow deja-vu naar PUB>JNG destijds. Er is behalve de naam niks veranderd. Behalve wat geforceerde topics die meteen doodbloeien bestaat dit subforum nog steeds alleen uit een SC met een grote kliek. En als ik hoor hoe vaak het is mis gaat in de SC lijkt mij het beter om JNG gewoon op te doeken.
gr gr een ex-PUB SC'er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |