Ik wist niet eens dat ze tegenwoordig uberhaupt opblaaspoppen met geluid hadden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:53 schreef Juicyhil het volgende:
Gelukkig is bij mijn vriendin het geluid kapot.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:53 schreef Juicyhil het volgende:
Gelukkig is bij mijn vriendin het geluid kapot.
D'r zat zo'n DVD die je voor de geluiden moest afspelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze tegenwoordig uberhaupt opblaaspoppen met geluid hebben.
Zondequote:Op zondag 4 augustus 2013 08:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
D'r zat zo'n DVD die je voor de geluiden moest afspelen.Maar die is kapot dus.
Alsof er opblaaspoppen zijn die dat gewicht kunnen hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZondeNu moet je het ocharme zonder sexy stem doen die zegt: "mmm kom maar op me liggen lekker papzakje van me!".
digitale tv? als je op de menu knop drukt krijg je dan wel menu te zien? zoja dan moet je ff fabrieksinstellingen terugzetten en opnieuw configurerenquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:43 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Is ie stuk ? Of kan dat aan UPC liggen ?
Met al die obese figuren tegenwoordig zal daar toch wel een product voor zijn. Zo niet: gat in de markt opblaaspop!quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Alsof er opblaaspoppen zijn die dat gewicht kunnen hebbenja misschien de binnenband van een Boeing 747
Gelukkig komt m'n broer zo langs.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
digitale tv? als je op de menu knop drukt krijg je dan wel menu te zien? zoja dan moet je ff fabrieksinstellingen terugzetten en opnieuw configureren
Die pilletjes zijn sterk tegenwoordig hè ? Kun je er overdag ook nog van genieten.quote:
Niet pochen met je veroveringen.quote:
Zou het eens proberen als ik jou was. Kom je goedkoper in de zevende hemel dan met drugs.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Alsof er opblaaspoppen zijn die dat gewicht kunnen hebbenja misschien de binnenband van een Boeing 747
quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die pilletjes zijn sterk tegenwoordig hè ? Kun je er overdag ook nog van genieten.
quote:
Jij bent wel hét bewijs dat een totaal gebrek aan humor niet dodelijk hoeft te zijn...quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou het eens proberen als ik jou was. Kom je goedkoper in de zevende hemel dan met drugs.
Wist je dat je morgen precies een maand op FOK! zit ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij bent wel hét bewijs dat een totaal gebrek aan humor niet dodelijk hoeft te zijn...
Helaas
Ja. Hielp niet. Maar net iemand aan de foon die hetzelfde heeft gehad. Stekker eruit en dat soort dingen. Configureren of zoiets. Ben nooit een goeie configurant geweest met m'n totale gebrek aan technische kennis. Dus ik wacht even op m'n broer. Komt ie niet, probeer ik het alsnog zelf.quote:
Dat ik daar niet op kwam.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat je morgen precies een maand op FOK! zit ?
Verlang ik nog wel eens naar terug. Dat je je net hebt geregistreerd en amper durfde te posten. Laat staan tegen de bekendere FOK!kers. Heb groot respect voor je als newbie. Jij komt er wel. Hebt in ieder geval geen assertiviteitscursus nodig. Scheelt de staat weer subsidiegeld. Jij bent je eigen therapeut.
Ooit gedaan, daarna zat de Bommelerwaard drie dagen zonder stroom.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Kabel er al eens uit gehaald? Als je een mediabox hebt deze al eens gereset?
Probeer het eens zonder bijl.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit gedaan, daarna zat de Bommelerwaard drie dagen zonder stroom.
Scherp.quote:
Ook dat. Het kwam wel een beetje bot over.quote:
Ik ben ook net nieuw op FOK.. maar durf prima te posten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat je morgen precies een maand op FOK! zit ?
Verlang ik nog wel eens naar terug. Dat je je net hebt geregistreerd en amper durfde te posten. Laat staan tegen de bekendere FOK!kers. Heb groot respect voor je als newbie. Jij komt er wel. Hebt in ieder geval geen assertiviteitscursus nodig. Scheelt de staat weer subsidiegeld. Jij bent je eigen therapeut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |