19:40, maar goed. Omdat ik in een goede bui benquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rond een uur of 8, net voor 1 van de meest irritante overlappingsmomenten
Door vrouwen dames te noemen krijg je nooit gesop in je tent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef willemwaus het volgende:
De dame die hopelijk zaterdagnacht in m'n tent ligt?
Vrouwen willen toch een man die ze met respect behandelt? Hoe moet ik 'dames' in het vervolg noemen dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Door vrouwen dames te noemen krijg je nooit gesop in je tent.
Hoeren, bitches, wijven. Daarmee scoor je de tofste sowieso.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch een man die ze met respect behandelt? Hoe moet ik 'dames' in het vervolg noemen dan?
Deze bitch weetquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoeren, bitches, wijven. Daarmee scoor je de tofste sowieso.
je slaat Wartaal uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef willemwaus het volgende:
Enige neger die ik ga herkennen op lowlands is toch Jiggy Dje
Ben geen fan van m'n naamgenoot, ga het ook zeer zeker niet bekijken.quote:
Ik zal met m'n negerfobie voornamelijk heeel hard de andere kant op rennen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar wedden dat je 'm herkent als je 'm tegen komt
Lunice?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar alle antwoorden tot dusver onjuist.
Door negerfobie te zeggen keur ik alles af wat je zegt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik zal met m'n negerfobie voornamelijk heeel hard de andere kant op rennen.
[..]
Lunice?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |