gekquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Omdat ik gelijk met friekin_ wil blijven en omdat anderen de punten beter kunnen gebruiken (behalve friekin_)
24 uurs tent? Nja, lowlandscafe..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:00 schreef friekin_ het volgende:
Hele makkelijke voor de snelle jelle
Wanneer en waar vindt de fok meet plaats als het wel lukt?
En net naast die 3fmcontainer, in de buurt van de Bravoquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke, hot sandwich bij La place bij de lima in de buurt hoooi.
Eens. Misschien na Lowlands een liefdestopic maken met allemaal picsquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga ze dit jaar niet eten, hoop ik. Elk jaar denk ik: "laat ik eens bij de wereldsoepen langsgaan", maar dan heb ik net weer zo'n hot sandwich of een patatje op..
Maar aan de andere kant, Lowlands zonder hot sandwich is niet echt Lowlands
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke, hot sandwich bij La place bij de lima in de buurt hoooi.
N000000000000000B = 112 puntenquote:
had je maar niet moeten beantwoorden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat schiet lekker op
Maar ik heb liever gewoon 57.
't is jouw topic, zeg er eens wat vanquote:
Santigoud he.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
naja, ik geef straks gewoon de stand met mezelf op 57 en de volgende ziet maar wat 'ie ermee doet..
Vraag! Diplo heeft een heel puike mixtape-cd gemaakt met een zangeres die vorig jaar op LL stond, genaamd 'Top Ranking'. n00bie mag daar graag naar luisteren.
Maar met welke zangeres deed 'ie dat?
Tame Impala,quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Noem 5 Australische acts die dit jaar op het festival staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |