Zal mij in ieder geval niks verbazen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een gezochte, per verstek veroordeelde gezochte crimineel.
Jochies, meisjes, gasjes, godsdienstgekkies.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lachwekkend wel inderdaad, want ze heeft daar totaal geen reden toe.
2x gezocht? Oei, dan ben je wel heel gevaarlijk. Wat heb je uitgespookt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben stiekem een gezochte, per verstek veroordeelde gezochte crimineel.
Dit ga ik onthouden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zal mij in ieder geval niks verbazen.
Baardapen en haatbaarden niet te vergeten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jochies, meisjes, gasjes, godsdienstgekkies.
mmmm... een lekker arrogant karakter. Jammer van der grafkop.
Iets met oorlogen of zo. Beetje vreemd allemaal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
2x gezocht? Oei, dan ben je wel heel gevaarlijk. Wat heb je uitgespookt?
Daar kan ik haar dan weer niet helemaal ongelijk in geven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:49 schreef arjan1212 het volgende:
ze zei verder nog dat ze apen meer sociale vaardigheden vond hebben, dan degene die haar op twitter uitscholden.
Je was toch niet een soort dr FRANKenstein die monsters heeft gecreëerd en ingezet in een oorlog?quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iets met oorlogen of zo. Beetje vreemd allemaal.
Neuh hoor, maak je niet druk, ik ben bij lange na niet slim (maar bovenal ongevoelig) genoeg om dat soort dingen op mijn geweten te hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je was toch niet een soort dr FRANKenstein die monsters heeft gecreëerd en ingezet in een oorlog?
Nee die doet het alleen met Hongaarse Joden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:54 schreef theunderdog het volgende:
mmm, haar kritiek op de islam.
Zou ze onder de dekens hebben gelegen met Geert Wilders?
qftquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:58 schreef BesottedOrb het volgende:
Godverdomme dat mens is een natuurramp
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:58 schreef BesottedOrb het volgende:
Godverdomme dat mens is een natuurramp
Kijk dat hoofd danquote:
Haha, ik ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:13 schreef Bestelbus het volgende:
Toen die voice-over presentator meneer de tweets quotte kwam ik niet meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |