abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:54:18 #126
395200 deadprez
One more rail
pi_129663858
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij luistert de meest denigrerende muziek als het op vrouwen aankomt en dan wind je je zo op over een benaming als 'kutturkjes'? Stel je niet zo aan zeg :')

Ben je zelf soms Turks, dat zou een hoop verklaren.
Nee, gewoon Nederlands. Over welke muziek heb je het precies?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_129664103
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik vind het enigszins logisch dat hij mensen kwaad heeft gemaakt met zijn uitlatingen, maar dat geeft uiteraard niemand het recht om geweld te gebruiken. Al is het al totaal nutteloos om je er kwaad om te maken natuurlijk, beter lees je het gewoon, denk je 'wat een debieltje is dat' en ga je verder met je leven.
Helaas is er altijd wel een 'Islam geleerde ' te vinden die het genoodzaakt vind dergelijke personen om te leggen. En wat wilders al zei: liberale islam bestaat niet. Uiteindelijk predikt de islam ook dat alleen de meest pure vorm van islam beleving dat gene is waar je als sterveling voor moet leven en niets minder.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:01:03 #128
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129664108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik vind het enigszins logisch dat hij mensen kwaad heeft gemaakt met zijn uitlatingen, maar dat geeft uiteraard niemand het recht om geweld te gebruiken. Al is het al totaal nutteloos om je er kwaad om te maken natuurlijk, beter lees je het gewoon, denk je 'wat een debieltje is dat' en ga je verder met je leven.
Nou ja, ik ben wel van mening dat er soms te veel de nadruk wordt gelegd op het 'zijn maar woorden ' of het is 'maar het internet' terwijl sommige uitlatingen net zo hard aan kunnen komen, al wordt er geen fysiek geweld gepleegd. De een kan nu eenmaal beter relatieveren dan de ander, de een denkt zoals jij denkt, de ander wordt kwaad. Daarom moet je altijd nuanceren en niet overgaan tot dingen roepen imo, daar wordt niemand wijzer van, nuttiger is het om gedachten uit te wisselen op een normale manier, op neutrale toon.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:02:36 #129
395200 deadprez
One more rail
pi_129664170
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Helaas is er altijd wel een 'Islam geleerde ' te vinden die het genoodzaakt vind dergelijke personen om te leggen. En wat wilders al zei: liberale islam bestaat niet. Uiteindelijk predikt de islam ook dat alleen de meest pure vorm van islam beleving dat gene is waar je als sterveling voor moet leven en niets minder.
Ik denk eerlijk gezegd dat je echt geen flauw idee hebt waar je allemaal over praat. Greetje weet volgens mij wel degelijk dat hij onzin praat, maar dit soort populistisch gebrabbel slaat natuurlijk goed aan bij de onderbuikers.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_129664318
Heeft leuke teksten, en blij dat ze geen blad voor de mond neemt. Voor de rest is er over dit onderwerp al genoeg gezegd, ik blijf gewoon bij mijn mening dat Moslims gewoon met kritiek om moeten leren gaan :')

In de jaren '70 bijvoorbeeld, als je tegen de kerk aanschopte en Christen uitlachte moest het maar kunnen en vond iedereen het geweldig, vrijheid van meningsuiting etc. Nu, als je een grap over de Islam of Moslims maakt is het ooooh, racisme, discriminatie :')

Maar waarschijnlijk dat dat te maken heeft met politieke correctheid die alle buitenlanders en alles wat niet-Nederlands is doodknuffelt en natuurlijk de angst voor de reactie van Moslims. Want, let's face it, als je Christenen beledigt hoef je niet bang te zijn op gewelddadige reacties en bloedige protesten...
pi_129664371
knevel zei : 300 jaar verlichting.

Dus als je in 1760 zoiets over een christen zei: 'op de brandstapel'
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:07:33 #132
395200 deadprez
One more rail
pi_129664397
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben wel van mening dat er soms te veel de nadruk wordt gelegd op het 'zijn maar woorden ' of het is 'maar het internet' terwijl sommige uitlatingen net zo hard aan kunnen komen, al wordt er geen fysiek geweld gepleegd. De een kan nu eenmaal beter relatieveren dan de ander, de een denkt zoals jij denkt, de ander wordt kwaad. Daarom moet je altijd nuanceren en niet overgaan tot dingen roepen imo, daar wordt niemand wijzer van, nuttiger is het om gedachten uit te wisselen op een normale manier, op neutrale toon.
Dat is waar.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664455
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat je echt geen flauw idee hebt waar je allemaal over praat. Greetje weet volgens mij wel degelijk dat hij onzin praat, maar dit soort populistisch gebrabbel slaat natuurlijk goed aan bij de onderbuikers.
Ach ja, misschien moeten de oude kruisvaarders herenigd worden, moet je kijken hoe de internationale gemeenschap geageerd. :') Feit blijft dan ieder die de de islam bekritiseerd zijn leven niet zeker is. Dat is bij het ggggristendom niet meer denkbaar. Zij vloeien ook enkel voort uit liefde, de islam lijkt soms wel voort te vloeien uit haat. Laten we zo denken: Allah heeft de mens geschapen en allen wat Allah heeft geschapen is perfect dus laten wij elkaar niet haten mien manG en elkaar respecteren. :*
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:09:36 #134
395200 deadprez
One more rail
pi_129664502
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:05 schreef MAHL het volgende:
Heeft leuke teksten, en blij dat ze geen blad voor de mond neemt. Voor de rest is er over dit onderwerp al genoeg gezegd, ik blijf gewoon bij mijn mening dat Moslims gewoon met kritiek om moeten leren gaan :')

In de jaren '70 bijvoorbeeld, als je tegen de kerk aanschopte en Christen uitlachte moest het maar kunnen en vond iedereen het geweldig, vrijheid van meningsuiting etc. Nu, als je een grap over de Islam of Moslims maakt is het ooooh, racisme, discriminatie :')

Maar waarschijnlijk dat dat te maken heeft met politieke correctheid die alle buitenlanders en alles wat niet-Nederlands is doodknuffelt en natuurlijk de angst voor de reactie van Moslims. Want, let's face it, als je Christenen beledigt hoef je niet bang te zijn op gewelddadige reacties en bloedige protesten...
Stop eens met die generalisaties. "De moslims", "De christenen". Beter kijk je naar het individu en niet naar een hele groep, maar dan zal ik wel weer een "gutmensch" zijn.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:09:53 #135
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129664511
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Deels daarover heb ik laatst 1100 woorden getypt en in een KLB-topic neergezet _O-, had geen idee of het klopte maar nu ik dit lees ben ik er blijer mee.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:10:01 #136
395200 deadprez
One more rail
pi_129664520
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:08 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ach ja, misschien moeten de oude kruisvaarders herenigd worden, moet je kijken hoe de internationale gemeenschap geageerd. :') Feit blijft dan ieder die de de islam bekritiseerd zijn leven niet zeker is. Dat is bij het ggggristendom niet meer denkbaar. Zij vloeien ook enkel voort uit liefde, de islam lijkt soms wel voort te vloeien uit haat. Laten we zo denken: Allah heeft de mens geschapen en allen wat Allah heeft geschapen is perfect dus laten wij elkaar niet haten mien manG en elkaar respecteren. :*
Troll.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664574
waarom vind jij het normaal dat 2000 twitteraars een mevrouw een kk-hoer die dood moet noemen, omdat ze zei: 'die dooie gast'
pi_129664577
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dus jij ontkent dat er in Nederland gekken rondlopen die bereid zijn om mevrouw Ebru Umar ook daadwerkelijk om te leggen. :') Geloof me, er zijn er genoeg. :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:14:03 #139
395200 deadprez
One more rail
pi_129664685
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:11 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Dus jij ontkent dat er in Nederland gekken rondlopen die bereid zijn om mevrouw Ebru Umar ook daadwerkelijk om te leggen. :') Geloof me, er zijn er genoeg. :')
Die zullen er best zijn, maar dat heeft verder niks met de rest van de moslimgemeenschap te maken. Of is heel GroenLinks verantwoordelijk voor de moord op Fortuyn?
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664686
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Stop eens met die generalisaties. "De moslims", "De christenen". Beter kijk je naar het individu en niet naar een hele groep, maar dan zal ik wel weer een "gutmensch" zijn.
Ach houd toch op, die tijd van pappen en nathouden ('maar er zijn ook prima moslims hoorrrr!') zijn we allang voorbij. Het probleem moet bij de wortel aangepakt worden, namelijk bij die hatelijke ideologie.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:14:20 #141
395200 deadprez
One more rail
pi_129664696
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:11 schreef arjan1212 het volgende:
waarom vind jij het normaal dat 2000 twitteraars een mevrouw een kk-hoer die dood moet noemen, omdat ze zei: 'die dooie gast'
Tegen wie heb je het?
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:14:30 #142
395200 deadprez
One more rail
pi_129664704
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ach houd toch op, die tijd van pappen en nathouden ('maar er zijn ook prima moslims hoorrrr!') zijn we allang voorbij. Het probleem moet bij de wortel aangepakt worden, namelijk bij die hatelijke ideologie.
:')
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664709
Tegen jou.
pi_129664713
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het probleem is juist van moslims dat zij zich normaliter meer loyaal opstellen naar medemoslims dan jegens de blanke Hollander. Ja dan kan je feedback verwachten lijkt me. :')
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

Troll.
Love and be loved. Peace and free sex. :7 :*
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:15:05 #145
395200 deadprez
One more rail
pi_129664725
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef arjan1212 het volgende:
Tegen jou.
Ik vind dat helemaal niet normaal. :')
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:15:39 #146
395200 deadprez
One more rail
pi_129664748
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Het probleem is juist van moslims dat zij zich normaliter meer loyaal opstellen naar medemoslims dan jegens de blanke Hollander.
Slaat ook weer totaal nergens op dit. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664751
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

:')
Goede comeback, ja.
pi_129664765
Nou breekt me klomp! Je vind het niet normaal, maar je hebt ook een hekel aan haar ofzo?
pi_129664779
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

zondag 4 augustus 2013 @ 00:17:26 #150
395200 deadprez
One more rail
pi_129664822
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Goede comeback, ja.
Oh sorry, ik ging er vanuit dat je niet serieus was. Vind het sowieso altijd lastig om serieus te reageren op mensen die over "de tijd van pappen en nathouden" praten en de islam een 'hatelijke ideologie" noemen. Je diskwalificeert jezelf een beetje met dat soort termen, vind ik.
Stop the violence
Down with the hate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')