Niet minder trots dan zij zijn op hun mening en overtuigingenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef deadprez het volgende:
Respectloos en triest. Wees er vooral trots op.
Hoe oud ben je ook al weer, in de dertig toch? Schaam je je niet dat je dit soort puberale geenstijl / nws uitspraken doet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet minder trots dan zij zijn op hun mening en overtuigingen
Ik wist niet dat er een leeftijdslimiet zat op een mening hebben of iets op een bepaalde wijze verwoorden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:15 schreef deadprez het volgende:
Hoe oud ben je ook al weer, in de dertig toch? Schaam je je niet dat je dit soort puberale geenstijl / nws uitspraken doet?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
Nou Deadprez, volgens mij heeft ze al geen klappen meer nodig, want haar ogen zijn al dik genoeg. Verder kan ik het erg waarderen dat ze geen blad voor de mond neemt en gewoon het beestje bij de naam noemt en ik ben het ook met haar eens.
Als ik het fragment had gehoord zonder beeld, zou ik denken dat het een blondje uit het Gooi was geweest
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gesproken als een echte PVV'er. [ afbeelding ]
Termen als "haatbaarden" gebruiken is natuurlijk "het beestje bij de naam noemen"
Natuurlijk niet, maar het maakt het wel nog een stapje triester als iemand van jouw leeftijd dit soort achterlijke uitspraken doet. Je zou verwachten dat je beter zou weten. Maar ga vooral door met de elitaire atheist uithangen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een leeftijdslimiet zat op een mening hebben of iets op een bepaalde wijze verwoorden?
Ik snap niet wat je precies bereikt met dat soort denigrerende uitsprakenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een leeftijdslimiet zat op een mening hebben of iets op een bepaalde wijze verwoorden?
Jij jouw mening, ik de mijne. Respect is bij jou ook ver te zoeken, wel opmerkelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:18 schreef deadprez het volgende:
Natuurlijk niet, maar het maakt het wel nog een stapje triester als iemand van jouw leeftijd dit soort achterlijke uitspraken doet. Je zou verwachten dat je beter zou weten. Maar ga vooral door met de elitaire atheist uithangen.
Ik ben zelf niet gelovig trouwens, voordat we dat dadelijk weer krijgen.
Mensen "haatbaarden" of "baardapen" noemen, of het wel oke en terecht vinden dat mensen die termen gebruiken valt niet echt onder kritiek hebben op de islam. Dat laatste zinnetje moet je naar Greet doorsturen, kan hij die op zijn twitter of in de Tweede Kamer gebruiken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Typisch weer.Mensen die kritiek hebben op moslims en Turken zijn per definitie PVV'er.
Niet weten dat er in Nederland, sterker nog overal ter wereld, bestaan er een heleboel weldenkende mensen die allen wat op hun pad verschijnt kritisch analyseren. De islamitische cultuur is nou eenmaal niet halal, leer ermee leven.
Misschien wil ik er niks mee bereiken, maar is het gewoon een uiting van mijn mening? Net zoals bepaalde mensen uit die groep die ik zo noem mij een smerige onreine hoer vinden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:20 schreef fruitsalade007 het volgende:
Ik snap niet wat je precies bereikt met dat soort denigrerende uitspraken.
deadprez heeft natuurlijk gelijk. Haatbaarden gebruiken als typering is natuurlijk niets anders dan provoceren in plaats van het beestje bij de naam noemen. Dat heeft niets met weldenkende mensen te noemen. Weldenkende mensen gebruiken namelijk geen populistische aanduidingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
[..]
Typisch weer.Mensen die kritiek hebben op moslims en Turken zijn per definitie PVV'er.
Niet weten dat er in Nederland, sterker nog overal ter wereld, bestaan er een heleboel weldenkende mensen die allen wat op hun pad verschijnt kritisch analyseren. De islamitische cultuur is nou eenmaal niet halal, leer ermee leven.
Want?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
[..]
Dus jij wil je verlagen naar hun niveau?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien wil ik er niks mee bereiken, maar is het gewoon een uiting van mijn mening? Net zoals bepaalde mensen uit die groep die ik zo noem mij een smerige onreine hoer vinden?
Vraagt ze er niet om? Ik bedoel, ze weet toch wat ze kan verwachten van haar volk?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:21 schreef ntm het volgende:
Ik vind haar zelf persoonlijk geen goede columnist, ik heb haar columns regelmatig gelezen maar vond ze nooit echt goed. Dat ze bedreigd wordt is dan wel weer een terechte klacht.
Och, ook als je die termen niet gebruikt wordt je bij het kleinste beetje islamkritiek meteen onder de Nederland mijn vaderland types geschaardquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen "haatbaarden" of "baardapen" noemen, of het wel oke en terecht vinden dat mensen die termen gebruiken valt niet echt onder kritiek hebben op de islam. Dat laatste zinnetje moet je naar Greet doorsturen, kan hij die op zijn twitter of in de Tweede Kamer gebruiken.
Ik ben het wat dat betreft ook roerend eens met deadprez. Ze kaart zogenaamd de problematiek aan, zogenaamd is ze van alles op de hoogte (óf ze kan niet lezen, of ze krijgt telkens een befbeurt als ze leest, wat het ook zij, ze weet nergens iets van af) maar telkens als ze iets probeert aan te kaarten zondigt ze zich aan 3 keer zoveel dingen als ze zich zogenaamd tegen af zet. Ik vind het een bijzonder kortzichtige columnist, bijzonder weinig uitdagend en puur gericht om de menigte naar de mond te schrijven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen "haatbaarden" of "baardapen" noemen, of het wel oke en terecht vinden dat mensen die termen gebruiken valt niet echt onder kritiek hebben op de islam. Dat laatste zinnetje moet je naar Greet doorsturen, kan hij die op zijn twitter of in de Tweede Kamer gebruiken.
Onzin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Och, ook als je die termen niet gebruikt wordt je bij het kleinste beetje islamkritiek meteen onder de Nederland mijn vaderland types geschaard
Haatbaarden word ik niet meer warm of koud van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kritiek op een geloof nodig is? Denk je echt dat het geloof de oorzaak is van de rare culturen en gedrag van deze mensen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Och, ook als je die termen niet gebruikt wordt je bij het kleinste beetje islamkritiek meteen onder de Nederland mijn vaderland types geschaard
Weet je wie bepaalde mensen ook als "minder" beschouwde?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:25 schreef wenfer2 het volgende:
en hem daarom als de mindere van de mens beschouwd is niet raar opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |