abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129662282
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef deadprez het volgende:

Respectloos en triest. Wees er vooral trots op.
Niet minder trots dan zij zijn op hun mening en overtuigingen :s)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:14:52 #52
395200 deadprez
One more rail
pi_129662310
Ik vraag me nu al de hele tijd af of ze nou zegt dat een "baardaap" ook een feit is of dat ze een baard hebben zegt. Ik hoop maar dat het dat laatste is, maar je weet maar nooit in dit geval. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:15:59 #53
395200 deadprez
One more rail
pi_129662345
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Niet minder trots dan zij zijn op hun mening en overtuigingen :s)
Hoe oud ben je ook al weer, in de dertig toch? Schaam je je niet dat je dit soort puberale geenstijl / nws uitspraken doet?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_129662372
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:15 schreef deadprez het volgende:

Hoe oud ben je ook al weer, in de dertig toch? Schaam je je niet dat je dit soort puberale geenstijl / nws uitspraken doet?
Ik wist niet dat er een leeftijdslimiet zat op een mening hebben of iets op een bepaalde wijze verwoorden?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:16:54 #55
395200 deadprez
One more rail
pi_129662378
Ah iemand merkt het later in het filmpje al op, ze zegt inderdaad "baardaap".
Stop the violence
Down with the hate
pi_129662414
Ken dat hele mens niet, maar dat nationalisme van 'turken' is vaak wel lachwekkend :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129662419
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
Nou Deadprez, volgens mij heeft ze al geen klappen meer nodig, want haar ogen zijn al dik genoeg. Verder kan ik het erg waarderen dat ze geen blad voor de mond neemt en gewoon het beestje bij de naam noemt en ik ben het ook met haar eens.

Als ik het fragment had gehoord zonder beeld, zou ik denken dat het een blondje uit het Gooi was geweest :D
:D _O_
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

Gesproken als een echte PVV'er. [ afbeelding ]

Termen als "haatbaarden" gebruiken is natuurlijk "het beestje bij de naam noemen" :')
_O-
Typisch weer. :') Mensen die kritiek hebben op moslims en Turken zijn per definitie PVV'er. :')
Niet weten dat er in Nederland, sterker nog overal ter wereld, bestaan er een heleboel weldenkende mensen die allen wat op hun pad verschijnt kritisch analyseren. De islamitische cultuur is nou eenmaal niet halal, leer ermee leven. :7
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:18:26 #58
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129662436
De stukjes van Ebru Umar of de dingen die daarvoor moeten doorgaan sla ik met alle liefde over. De stukjes zijn nogal confronterend en trappen alleen open deuren open. Ik stel dat de gemiddelde man betere stukjes in elkaar flanst.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:18:44 #59
395200 deadprez
One more rail
pi_129662449
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er een leeftijdslimiet zat op een mening hebben of iets op een bepaalde wijze verwoorden?
Natuurlijk niet, maar het maakt het wel nog een stapje triester als iemand van jouw leeftijd dit soort achterlijke uitspraken doet. Je zou verwachten dat je beter zou weten. Maar ga vooral door met de elitaire atheist uithangen.

Ik ben zelf niet gelovig trouwens, voordat we dat dadelijk weer krijgen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129662510
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je precies bereikt met dat soort denigrerende uitspraken :') .
pi_129662525
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:18 schreef deadprez het volgende:

Natuurlijk niet, maar het maakt het wel nog een stapje triester als iemand van jouw leeftijd dit soort achterlijke uitspraken doet. Je zou verwachten dat je beter zou weten. Maar ga vooral door met de elitaire atheist uithangen.

Ik ben zelf niet gelovig trouwens, voordat we dat dadelijk weer krijgen.
Jij jouw mening, ik de mijne. Respect is bij jou ook ver te zoeken, wel opmerkelijk.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:20:46 #62
395200 deadprez
One more rail
pi_129662530
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]

_O-
Typisch weer. :') Mensen die kritiek hebben op moslims en Turken zijn per definitie PVV'er. :')
Niet weten dat er in Nederland, sterker nog overal ter wereld, bestaan er een heleboel weldenkende mensen die allen wat op hun pad verschijnt kritisch analyseren. De islamitische cultuur is nou eenmaal niet halal, leer ermee leven. :7
Mensen "haatbaarden" of "baardapen" noemen, of het wel oke en terecht vinden dat mensen die termen gebruiken valt niet echt onder kritiek hebben op de islam. Dat laatste zinnetje moet je naar Greet doorsturen, kan hij die op zijn twitter of in de Tweede Kamer gebruiken.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129662566
Ik vind haar zelf persoonlijk geen goede columnist, ik heb haar columns regelmatig gelezen maar vond ze nooit echt goed. Dat ze bedreigd wordt is dan wel weer een terechte klacht.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_129662567
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:20 schreef fruitsalade007 het volgende:

Ik snap niet wat je precies bereikt met dat soort denigrerende uitspraken :') .
Misschien wil ik er niks mee bereiken, maar is het gewoon een uiting van mijn mening? Net zoals bepaalde mensen uit die groep die ik zo noem mij een smerige onreine hoer vinden? :)
pi_129662577
quote:

[..]

[..]

_O-
deadprez heeft natuurlijk gelijk. Haatbaarden gebruiken als typering is natuurlijk niets anders dan provoceren in plaats van het beestje bij de naam noemen. Dat heeft niets met weldenkende mensen te noemen. Weldenkende mensen gebruiken namelijk geen populistische aanduidingen.

Ik heb ook een schijt hekel aan chauvinistische Turken. Die zijn niet meer rationeel te noemen. En geweldadige/haatdragende moslim fundamentalisten mogen wat mij betreft ook een stille dood sterven, aan zulke types heeft de wereld niets. Maar het is weer erg gemakkelijk om slachtoffer te gaan spelen van de politiek correcte horde, alleen omdat je populistische termen niet worden gewaardeerd.
pi_129662591
quote:

[..]

[..]

_O-
Want?
pi_129662648
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:21 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Misschien wil ik er niks mee bereiken, maar is het gewoon een uiting van mijn mening? Net zoals bepaalde mensen uit die groep die ik zo noem mij een smerige onreine hoer vinden? :)
Dus jij wil je verlagen naar hun niveau? :')
pi_129662662
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:21 schreef ntm het volgende:
Ik vind haar zelf persoonlijk geen goede columnist, ik heb haar columns regelmatig gelezen maar vond ze nooit echt goed. Dat ze bedreigd wordt is dan wel weer een terechte klacht.
Vraagt ze er niet om? Ik bedoel, ze weet toch wat ze kan verwachten van haar volk?
pi_129662673
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Mensen "haatbaarden" of "baardapen" noemen, of het wel oke en terecht vinden dat mensen die termen gebruiken valt niet echt onder kritiek hebben op de islam. Dat laatste zinnetje moet je naar Greet doorsturen, kan hij die op zijn twitter of in de Tweede Kamer gebruiken.
Och, ook als je die termen niet gebruikt wordt je bij het kleinste beetje islamkritiek meteen onder de Nederland mijn vaderland types geschaard
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:24:32 #70
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129662682
quote:

[..]

Ik ben het wat dat betreft ook roerend eens met deadprez. Ze kaart zogenaamd de problematiek aan, zogenaamd is ze van alles op de hoogte (óf ze kan niet lezen, of ze krijgt telkens een befbeurt als ze leest, wat het ook zij, ze weet nergens iets van af) maar telkens als ze iets probeert aan te kaarten zondigt ze zich aan 3 keer zoveel dingen als ze zich zogenaamd tegen af zet. Ik vind het een bijzonder kortzichtige columnist, bijzonder weinig uitdagend en puur gericht om de menigte naar de mond te schrijven.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:25:43 #71
395200 deadprez
One more rail
pi_129662730
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Och, ook als je die termen niet gebruikt wordt je bij het kleinste beetje islamkritiek meteen onder de Nederland mijn vaderland types geschaard
Onzin.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129662740
quote:

[..]

Haatbaarden word ik niet meer warm of koud van.

De term baardapen is al wel ietwat pijnlijker maar als je iemand beschuldigd van het naleven van ongeciviliseerde grondbeginselen en hem daarom als de mindere van de mens beschouwd is niet raar opzich. Als je bijvoorbeeld vrouwen verplicht gehuld laat gaan in een burqa en speciale regels opstelt voor vrouwen dan kan je wel kijken naar een apenfamilie die bijvoorbeeld hun vrouwtjes al wel beter behandelen. Wel is het niet zo netjes om deze term te gebruiken. Volstrekt overbodig en verlaagd je niveau.
pi_129662795
Zus van özil?
graag op anoniem
pi_129662847
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik denk niet dat kritiek op een geloof nodig is? Denk je echt dat het geloof de oorzaak is van de rare culturen en gedrag van deze mensen?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:28:51 #75
395200 deadprez
One more rail
pi_129662880
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:25 schreef wenfer2 het volgende:
en hem daarom als de mindere van de mens beschouwd is niet raar opzich.
Weet je wie bepaalde mensen ook als "minder" beschouwde?
Stop the violence
Down with the hate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')