Deze heer heeft gesprokenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er liggen op het werk weleens van die gratis krantjes en heb weleens een paar columns gelezen. Man, wat een kromme tenen. Ze schopt open deuren open, probeert lezers op haar hand te krijgen door goedkope populistische teksten te schrijven die doorgaans voor 'gewaagd' door moeten gaan en zo nu en dan heb ik het pijnlijke gevoel dat ze geen letter heeft gehoord of gelezen over de problematiek waar ze over schrijft. Als ik er niet zo'n lol aan zou beleven - ik vat die stukjes immers clownesk op - zou ik een vriendelijke brief hebben geschreven of dat mens alsjeblieft nooit meer achter een toetsenbord plaats zou mogen nemen.
Hij blijft geniaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:50 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Deze heer heeft gesproken.
Dit zijn toevallig geen bedreigingen, maar ze had wel een aantal retweets ontvangen die vrij bedreigend waren. Ze zei ook gisteren dat ze "aangifte" ging doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ebru Umar Hahaha in your dreams! RT @Egemen010: @umarebru wanneer ga je zelfmoord plegen? 20 juli
Ebru Umar Nice RT @Berkantont: @umarebru Je mag je kanker mening hebben, maar die moet jij niet uiten kanker hoer. Stop je hoofd in je kanker reet. 19 juli
Ebru Umar Oh leuk. Een boycotaccount. RT @UmarEbruBoycot: @umarebru val dood amina kodumum evladi. 19 juli
Zijn toch geen bedreigingen
Zou kunnen helpen hoor. Genoeg grappenmakers die iets over een bom tweeten (als grap natuurlijk) worden gewoon opgepakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:54 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Dit zijn toevallig geen bedreigingen, maar ze had wel een aantal retweets ontvangen die vrij bedreigend waren. Ze zei ook gisteren dat ze "aangifte" ging doen![]()
Zoals ik al zei weet ze de duim treffend op de zere plek te leggen. Krachtige en treffende bewoordingen zonder er om heen te lullen vind ik prachtig en zeer bewonderenswaardig. Ik zit het filmpje ook nog even te kijken en moet bekennen dat ik haar en met name haar accent met de minuut aantrekkelijker begin te vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef TwentyFourr het volgende:
Wenfer, ik moet toch wel even bekennen dat je wel heel snel fan van haar bent. Je erkent net zelf dat dit het enige filmpje van haar is dat je hebt gezien. Als je achter iemand gaat staan is het eigenlijk wel de bedoeling dat je meer van diegene afweet, of niet dan?
Haar gezicht ook?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei weet ze de duim treffend op de zere plek te leggen. Krachtige en treffende bewoordingen zonder er om heen te lullen vind ik prachtig en zeer bewonderenswaardig. Ik zit het filmpje ook nog even te kijken en moet bekennen dat ik haar en met name haar accent met de minuut aantrekkelijker begin te vinden.
Punt is dat iedereen dat zou kunnen, alleen niemand het een groot genoeg probleem vind om er hun hele leven aan te wijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei weet ze de duim treffend op de zere plek te leggen. Krachtige en treffende bewoordingen zonder er om heen te lullen vind ik prachtig en zeer bewonderenswaardig. Ik zit het filmpje ook nog even te kijken en moet bekennen dat ik haar en met name haar accent met de minuut aantrekkelijker begin te vinden.
Voor de uitzending had ze al 2000 haattweets binnen gekregen waaronder 500 'dreitweets'.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou kunnen helpen hoor. Genoeg grappenmakers die iets over een bom tweeten (als grap natuurlijk) worden gewoon opgepakt.
Kan de politie zich niet eerst even richten op de vele inbraken die gaande zijn i.p.v. keyboardwarriors te waarschuwen? Wat voor 'n straf wil je die mensen geven? Maximaal een zielig taakstrafjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Voor de uitzending had ze al 2000 haattweets binnen gekregen waaronder 500 'dreitweets'.
Over dit soort zaken maak je geen grappen. Sowieso mogen er wel hardere consequenties volgen op dit soort laffe actie via social media.
Die misselijke, denigrerende toon waar ze de hele tijd op praat irriteert me mateloos. Ze denkt dat ze alles beter weet, terwijl het een of ander nietszeggend geenstijl columnistje is en ze spreekt vanuit dezelfde achterlijke onderbuik als menig PVV stemmer en geenstijl "reaguurder", terwijl je toch zou verwachten dat iemand van Turkse afkomst wel beter zou moeten weten. Walgelijk mens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Treed liever even in details. Wat zijn de precieze details waaraan jij je ergert? Gelieve uit een te zetten:
1-
2-
3-
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
Nou Deadprez, volgens mij heeft ze al geen klappen meer nodig, want haar ogen zijn al dik genoeg. Verder kan ik het erg waarderen dat ze geen blad voor de mond neemt en gewoon het beestje bij de naam noemt en ik ben het ook met haar eens.
Als ik het fragment had gehoord zonder beeld, zou ik denken dat het een blondje uit het Gooi was geweest
Gesproken als een echte PVV'er.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
Nou Deadprez, volgens mij heeft ze al geen klappen meer nodig, want haar ogen zijn al dik genoeg. Verder kan ik het erg waarderen dat ze geen blad voor de mond neemt en gewoon het beestje bij de naam noemt en ik ben het ook met haar eens.
Als ik het fragment had gehoord zonder beeld, zou ik denken dat het een blondje uit het Gooi was geweest
Zo noem ik ze ook. Net als Christen- of geloofgekkies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
Gesproken als een echte PVV'er. [ afbeelding ]
Termen als "haatbaarden" gebruiken is natuurlijk "het beestje bij de naam noemen"
Respectloos en triest. Wees er vooral trots op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo noem ik ze ook. Net als Christen- of geloofgekkies.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef deadprez het volgende:
"Jezelf beledigd voelen doe je zelf"
Typisch weer. Jezelf bedreigd voelen ook.
Niet minder trots dan zij zijn op hun mening en overtuigingenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef deadprez het volgende:
Respectloos en triest. Wees er vooral trots op.
Hoe oud ben je ook al weer, in de dertig toch? Schaam je je niet dat je dit soort puberale geenstijl / nws uitspraken doet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet minder trots dan zij zijn op hun mening en overtuigingen
Ik wist niet dat er een leeftijdslimiet zat op een mening hebben of iets op een bepaalde wijze verwoorden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:15 schreef deadprez het volgende:
Hoe oud ben je ook al weer, in de dertig toch? Schaam je je niet dat je dit soort puberale geenstijl / nws uitspraken doet?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gesproken als een echte PVV'er. [ afbeelding ]
Termen als "haatbaarden" gebruiken is natuurlijk "het beestje bij de naam noemen"
Natuurlijk niet, maar het maakt het wel nog een stapje triester als iemand van jouw leeftijd dit soort achterlijke uitspraken doet. Je zou verwachten dat je beter zou weten. Maar ga vooral door met de elitaire atheist uithangen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een leeftijdslimiet zat op een mening hebben of iets op een bepaalde wijze verwoorden?
Ik snap niet wat je precies bereikt met dat soort denigrerende uitsprakenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een leeftijdslimiet zat op een mening hebben of iets op een bepaalde wijze verwoorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |