Jammer dat je dit doet, want nu valt je post niet meer serieus te nemen natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:37 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind dat de moslims zich vaak gedragen als ratten.
Hier nog een.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:13 schreef Bestelbus het volgende:
Toen die voice-over presentator meneer de tweets quotte kwam ik niet meer bij.
Inderdaad. De meeste ratten gedragen zich namelijk als moslims.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat je dit doet, want nu valt je post niet meer serieus te nemen natuurlijk.
haha grappig manquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:32 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Inderdaad. De meeste ratten gedragen zich namelijk als moslims.
Ik bedoel het wel serieus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat je dit doet, want nu valt je post niet meer serieus te nemen natuurlijk.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:32 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Inderdaad. De meeste ratten gedragen zich namelijk als moslims.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik bedoel het wel serieus.
Er zitten absoluut mensen tussen die wel respect hebben voor de samenleving, iets bereiken in hun leven en zich hartelijk opstellen.
Echter het totaalplaatje van deze bevolkingsgroep laat het tegendeel zien. Er zitten teveel tussen die het verpesten voor de rest. Het zijn er helaas veel meer dan 'een paar rotte appels'. En wat zij doen straalt af op de hele bevolkingsgroep.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Walgelijke, walgelijke indoctrinatie van de jeugd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Neem je zoiets trouwens wel serieus?
Ik had het zeker onder een spoiler moeten zetten, want het is inderdaad walgelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Walgelijke, walgelijke indoctrinatie van de jeugd.
Verplicht inderdaad. Daarom zijn er in frankrijk van de 3 miljoen moslim's, minder dan 300 gekleed in Burka (voor het verbod).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Haatbaarden word ik niet meer warm of koud van.
De term baardapen is al wel ietwat pijnlijker maar als je iemand beschuldigd van het naleven van ongeciviliseerde grondbeginselen en hem daarom als de mindere van de mens beschouwd is niet raar opzich. Als je bijvoorbeeld vrouwen verplicht gehuld laat gaan in een burqa en speciale regels opstelt voor vrouwen dan kan je wel kijken naar een apenfamilie die bijvoorbeeld hun vrouwtjes al wel beter behandelen. Wel is het niet zo netjes om deze term te gebruiken. Volstrekt overbodig en verlaagd je niveau.
Hop, muur met tolpoortjes rond die wijk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Neem je zoiets trouwens wel serieus?
Je doelt nu op Nederland en Indonesië?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:46 schreef heloef het volgende:
Mensen die een land "verdedigen" dat niet eens de ballen heeft om een genocide te erkennen, neem ik gewoon niet serieus.
Ja, want dat lost het probleem op. Dat maakt de situatie alleen maar erger.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hop, muur met tolpoortjes rond die wijk!
Wel jammer dat wij toendertijd ook nog dat Indonesië zijn kwijt geraakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Je doelt nu op Nederland en Indonesië?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:20 schreef rumiii het volgende:
deze kankerbitch weet nie hoe ze dr bek moet houde
fucked up want ze praat poep
opgedonderd met dr zehma misplaatst nationalismequote:
Heeft ze niet gewoon een punt dat ze zich druk maakt over 3e generatie turken? Ze heeft ook wel recht van spreken omdat ze zelf 2e generatie is. Misschien zou ze haar mening in het gevolg wat minder scherp kunnen brengen, dat wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:37 schreef rumiii het volgende:
[..]
opgedonderd met dr zehma misplaatst nationalisme
ook graag laten zien geen blad voor de mond te nemen wanneer t aankomt op zware onderwerpen
acting hard en shit
geen respect voor zulke mensen matti
Dat je zo'n klein slokje zuur zo omhoog voelt branden en dat het daarna zo'n ranzige zure nasmaak in je mond krijgt van je lang verteerde frikandel? Oh, dat is naar man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:49 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zie het verschil niet zo tussen Ebru en de mensen waar zij zich over beklaagd. Beiden zijn geen mensen waar een goed gesprek mee te voeren is. Ik zag haar laatst op TV bij Knevel en Gastpresentator, maar damn, wat moest zij haar mening irritant verkondigen zeg. Ik moest een beetje kotsen in m'n mond.
Je weet het goed te omschrijven, ik proef het bijna weer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat je zo'n klein slokje zuur zo omhoog voelt branden en dat het daarna zo'n ranzige zure nasmaak in je mond krijgt van je lang verteerde frikandel? Oh, dat is naar man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |