nee, dood komt hij er makkelijk vanaf toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:11 schreef Catkiller het volgende:
Knap dat ze die vent niet een paar messteken mee heeft gegeven om hem naar zijn doel te helpen..
bla bla blaquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:02 schreef LoggedIn het volgende:
Wat zou die vrouw gedaan hebben dat die man dit als enige uitweg zag?
jij denkt dat ie wakker werd, dacht "wat zal ik vandaag eens gaan doen?" en voilà? Die man heeft zijn eigen leven en dat van z'n twee kinderen opgeofferd om z'n vrouw te laten delen in zijn pijn, grote kans dat daar wel wat meer aan de hand was dan een 'healthy breakup'. Misschien ook niet en was hij daadwerkelijk een psychopaat, maar dat valt uit het artikel niet op te maken.quote:
'Had ze zich maar niet zo uitdagend moeten kleden.'quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:47 schreef Gia het volgende:
Waarom moet die vrouw iets ergs hebben gedaan?
Ze wil van hem scheiden zoals wel meer vrouwen.
Die man spoort niet.
Het zal toch wel iets vreselijkers geweest moeten zijn dat de daad van deze man begrijpelijk zou maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Had ze zich maar niet zo uitdagend moeten kleden.'
'Wat doet een vrouw dan ook 's nachts alleen op straat.'
'Ze zal er wel om hebben gevraagd.'
'Ach leer mij zulke vrouwen kennen.'
'Als ze nee zeggen bedoelen ze ja.
'Vrouwen kunnen soms het bloed onder je nagels vandaan halen.'
'Dan moet ze maar niet dronken worden.'
'Die vent heeft nog nooit iemand iets kwaads aangedaan, wel toevallig dat ie dat bij haar wel zou hebben gedaan.'
'Ik heb bij haar in de klas gezeten, toen was het al een sletje.'
Kinderen nooit meer mogen zien ,je scheel betalen maar geen rechten hebt, je huis uit moeten en/ of je huis kwijt raken, waslijst is langquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Het zal toch wel iets vreselijkers geweest moeten zijn dat de daad van deze man begrijpelijk zou maken.
Ik kan alleen niets bedenken.
Helaas heeft het niet zo mogen zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
"En daarom pak ik alles van je af en ik begin met mezelf"
Of kinderen die hun moeder vermoorden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Er zijn ook genoeg vrouwen die hun kinderen vermoorden
Wat moet de buurt daar wel niet van denken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Monolith het volgende:
Kinderen kwijt en dan je haardroger nog kapot ook, vreselijk.
dat heeft niet ieder huis aangezien dat vroeger niet verplicht wasquote:
Waarom moet de vrouw iets gedaan hebben? Het kan ook zo zijn dat de vrouw hem wilde verlaten omdat hij en alleen hij de klootzak was in de relatie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:02 schreef LoggedIn het volgende:
Wat zou die vrouw gedaan hebben dat die man dit als enige uitweg zag?
Zou dan toch eerder een reden zijn (als ie dan per sé iemand wil vermoorden) om zijn vrouw te vermoorden?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kinderen nooit meer mogen zien ,je scheel betalen maar geen rechten hebt, je huis uit moeten en/ of je huis kwijt raken, waslijst is lang
Dit zegt al iets.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:13 schreef lily het volgende:
Zij wilde graag scheiden maar hij weigerde dat. Hij heeft haar eerder daarvoor bedreigd en moe(s)t hierom 14 augustus bij de correctionele rechtbank verschijnen, aldus belgische kranten.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja wel dus, elektrische apparatuur en badwater gaan niet samen. Zie oa de moord op Frits van Houten.
Dat maakt zo'n daad begrijpelijk, in jouw ogen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kinderen nooit meer mogen zien ,je scheel betalen maar geen rechten hebt, je huis uit moeten en/ of je huis kwijt raken, waslijst is lang
Het was ook geen opwelling. Hij nam nog de tijd om leuke tekstjes op de muur te kalken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n daad begrijpelijk, in jouw ogen?
Je eigen kinderen vermoorden, omdat je boos bent op je vrouw?
Hoeveel vrouwen reageren hun boosheid op hun ex af op hun kinderen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n daad begrijpelijk, in jouw ogen?
Je eigen kinderen vermoorden, omdat je boos bent op je vrouw?
'Hij begon juf.'quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen reageren hun boosheid op hun ex af op hun kinderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |