Hij verslaat hier wel een topsprinter als Barry Markus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, deze overwinning van Hummeltje is volgens hem een lange neus naar iedereen die kritiek op hem had. Wat een kleuter.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, deze overwinning van Hummeltje is volgens hem een lange neus naar iedereen die kritiek op hem had. Wat een kleuter.
quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)jk_uit_Vuelta__.htmlquote:Blessureleed houdt Steven Kruijswijk uit de komende Ronde van Spanje. Op 24 september ondergaat de Brabander van Belkin een operatie aan de liesslagader.
en knik in het bloedvat en een vernauwing van de ader zorgen al langer voor zoveel problemen dat topprestaties leveren – zeker in een koers van drie weken – onmogelijk is.
„Het is niet leuk, maar ik was opgelucht toen het onderzoek onlangs uitwees dat dit probleem de reden is voor de mindere resultaten”, zegt Kruijswijk, die tot de ingreep gewoon blijft koersen.
"Vijf jaar geleden ben ik ook al onder het mes geweest. Destijds betrof het een kleine operatie, waarbij de knik in de ader werd verholpen door ’m los te maken. Nu wordt het wel iets anders. Er zijn meer risico’s aan verbonden, maar ik ben zoveel topsporter dat ik niet twijfel. Tot twee jaar geleden kon ik in de Giro met de beste tien bergop meekomen. Dit jaar lukte me dat niet meer. Ik wil gewoon de kans die laatste tien, vijftien procent die er toen ontbraken om de stap naar de wereldtop te maken, weer krijgen. Met deze belemmering gaat dat sowieso niet. Dus wordt de keuze makkelijker”, aldus de 26-jarige Nuenenaar.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:32 schreef Pranjicc het volgende:
Indrukwekkende overwinning van Morton in Utah.
Heerlijk dat 's avonds koers kijken op Tourtracker. Die Tim Johnson (veldrijder) geeft écht goed commentaar. De Tour of Colorado wordt nog interessanter met een sterker startveld.
Waar hij gisteren zo trots was op zijn terreinkennis zat hij vandaag wel erg slecht in de laatste bocht.quote:
Hij met zn zelfoverschattingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:21 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Waar hij gisteren zo trots was op zijn terreinkennis zat hij vandaag wel erg slecht in de laatste bocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |