abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:50:46 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130191284
quote:
13s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:48 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha ja, laten we vooral telefoonfoto's op terrassen en feestjes gaan scharen onder 'fotografie'. Zullen we dan ook onze webcamfoto's maar gaan posten hier?
Oh my god, net aan de dslr en zich nu al verheven voelen boven mensen die fotos maken met een telefoon.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 11:51:55 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_130191306
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Zoals het er nu op lijkt:

- Je plaatst je foto in dit topic.
- In dit topic mag wel gereageerd worden met 'wat een gave foto!'
- In dit topic mag niet gereageerd worden met 'aan die foto is niks scherps te zien' of 'ik vind het niet veel beter dan een standaard facebook foto'.
- Veren in de reet is dus goed, kritiek is niet goed.

Persoonlijk zag ik toch wat anders voor ogen op een forumdeel 'fotografie' dan telefoonfoto's met instagramfilters. En dat terwijl ik zelf nog maar net begonnen ben met mijn spiegelreflex.
Dit is het enige laagdrempelige topic waar je gewoon een foto kunt neerzetten zonder meteen gefileerd of neerbuigend toegesproken te worden.
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:52:41 #298
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_130191325
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Oh my god, net aan de dslr en zich nu al verheven voelen boven mensen die fotos maken met een telefoon.
Gast, houd alsjeblieft eens op met woorden in andermans mond te leggen en te doen alsof iedereen hier een arrogante feeks is. Ik voel me boven niemand verheven, er zit alleen een groot verschil in een foto met een fatsoenlijke camera (proberen te) maken en foto's voor fun met je telefoon en/of webcam. Ik plaats hier ook geen foto's die ik van mijn kat maak met mijn mobiele telefoon, ik vind dat onder fotografie toch echt wat anders valt. Dat jij dat niet vind, dat kan. Is dan een meningsverschil. Maar houd eens op met te doen alsof wat jij zegt waarheid is, en alles wat een ander zegt gelijk onder 'arrogantie' en 'verheven voelen boven anderen' te scharen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_130191345
Door dit soort discussies blijven er een hoop beginners weg. Mijn mening : plaats foto's of blijf weg uit dit topic
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:53:52 #300
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130191348
Overigens zegt niemand dat dit alleen een juichbaaktopic mag zijn, ik zie genoeg opbouwende opmerkingen. Maar stellen dat je fotos met een smartphone niet in een FOT vindt passen is bijzonder lachwekkend en elitair gelul
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:53:58 #301
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_130191350
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:42 schreef NorgeT het volgende:

[..]

Je plaatst hier een foto met een reden neem ik aan..
Ik plaats de onderstaande foto om reden dat ik vind dat ik erg bofte op het moment dat ik hier aan het wandelen was, door de luchtpartij en de vorm waarin de boten liggen. Daardoor vind ik het een bijzondere foto geworden. De compositie ontvouwde zich als het ware voor mijn ogen. Ik heb de foto bewerkt met een grain texture en de kleuren redelijk koel gehouden.

Howth Harbour

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')