Andersen of Fischer gewoon, de rest is op zeker ongeschikt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Als Eriksen weggaat, hoop ik niet dat Serero zijn vervanger is.
Ik hoop ook niet dat Klaassen zijn vervanger is dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Als Eriksen weggaat, hoop ik niet dat Serero zijn vervanger is.
Is toch leuk om te volgen hè, de nieuwe generatie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef debeterebob het volgende:
Als dit topic een indicatie is, dan is het deelnemen van Jong Ajax, Jong Twente en Jong PSV een succes
Dit jaar gaat hij Poulsen eruit spelen op 6 hoop ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer is echt een kanjergroot talent
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Goed opgeleid iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Keihardquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef Catch22- het volgende:
Die presentatrice kan em ook wel krijgen
Beetje gekke keus ja, het is niet alsof de jeugd bij PSV geen kans krijgt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet is gebleven als je nu de jonge verdediging ziet (inclusief Brenet)
Dat seizoen niet spelen deed hem ook niet echt goed andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar werd ie verkracht als centrale verdediger, goed dat hij daar weg is.
Vorig jaar zag de situatie er heel anders uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet is gebleven als je nu de jonge verdediging ziet (inclusief Brenet)
Is nu weinig van te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat seizoen niet spelen deed hem ook niet echt goed anders
Trololoquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje gekke keus ja, het is niet alsof de jeugd bij PSV geen kans krijgt.
Zoals Kanstanjos?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je mazzel mee. Genoeg talenten die dan wegkwijnen.
Verpest de grap eens niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
TrololoDe jeugd krijgt net een maand de kans
Belle Helenequote:
Hij intimideerde Pluim zo dat ie over schoot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
'Vermeer groeit uit tot een echte penalty killer'
Hij schoot over.
Hij blijft lang staan waardoor de aanvaller gaat twijfelen /Van Gaalquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij intimideerde Pluim zo dat ie over schoot.
Pluim is een boerenjongen en had nog nooit een neger van zo dichtbij gezien zonder dat die neger hem probeerde te overvallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij intimideerde Pluim zo dat ie over schoot.
Bij twijfel: Schiet over.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij blijft lang staan waardoor de aanvaller gaat twijfelen /Van Gaal
Ik heb het gevoel hier soms van de weinigen te zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wist niet dat PSV'ers zelfspot hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |