Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Maar ook op dezelfde secode gepost.quote:
quote:
Nee..quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:14 schreef Ugjerke het volgende:
LOEMPIAS ZIJN FUCKING LEKKER MONGOOL GEEN SLECHT WOORD OVER LOEMPIAS OF IK SCHIJT JE NEUSGATEN ZO VOL DAT JE OGEN BRUIN UITSLAAN
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:14 schreef Ugjerke het volgende:
LOEMPIAS ZIJN FUCKING LEKKER MONGOOL GEEN SLECHT WOORD OVER LOEMPIAS OF IK SCHIJT JE NEUSGATEN ZO VOL DAT JE OGEN BRUIN UITSLAAN
EENS MET DEZE MANquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:14 schreef Ugjerke het volgende:
quote:
Die kent vast iedereen hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat loempia-hokje tegenover de V&D in Arnhem.
Ik verwacht van niet, eigenlijk.quote:
ARNHEMquote:
Ik hoop dat ik uberhaupt kán hakken op decibel. heb nog steeds last van mn hielquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
En dan heb ik ook nog eens A. die als een baas kan hakkenZoveel mensen die hem hier op Zaterdag proberen na te doen haha maar niemand haalt het bij hem hihi
Decibelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik uberhaupt kán hakken op decibel. heb nog steeds last van mn hiel
er is ook een raw-stage dus komt wel goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Decibel![]()
daar kan je toch niet hakken man. Kermis-''hardcore.'' Eerder hardstyle, ook.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
er is ook een raw-stage dus komt wel goed
even de buren pesten met dezequote:
Heerlijk nummertje. Ik kan hardstyle op z'n tijd ook wel waarderen maar dan niet van die orgel-shit waarvan 50% lyrics is.quote:
eens, hardstyle met een goede melodie kan ik waarderen maar t moet niet te soft wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heerlijk nummertje. Ik kan hardstyle op z'n tijd ook wel waarderen maar dan niet van die orgel-shit waarvan 50% lyrics is.
Lyrics zoals ''Weeeee stanndd tallll weee will never gooo awayyyyy nowww dance tutututut''
quote:
quote:
Geef toe, het is nog altijd beter dan wat nu in de top 40 staat.quote:
Eens. Maar ik hou meer van muziek met goeie lyrics die echt betekenis hebben, of muziek met mooie in elkaar overlopende klanken. Hardstyle/hardcore is gewoon...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geef toe, het is nog altijd beter dan wat nu in de top 40 staat.
Ik snap helemaal wat je zegt. Dat zeggen de meeste mensen. Je moet het inderdaad wel een beetje liggen anders ga je het nooit leuk vinden, maar wat jij zegt kun je heel vaak in hardcore ie hardstyle terugvinden hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eens. Maar ik hou meer van muziek met goeie lyrics die echt betekenis hebben, of muziek met mooie in elkaar overlopende klanken. Hardstyle/hardcore is gewoon...
Mag de naam hardcore helemaal niet dragen. Happy hardcore heeft de naam ook flink vervuild trouwens. Er zijn maar een paar leuke happy hardcore nummers, rest is oldschool en daar zit toch best wel een heel groot verschil inquote:
Ik vond het vroeger leuk, dus ik snap je, ik voel gewoon alsof ik eroverheen gegroeid ben, het is te druk, het voelt alsof het niet op dezelfde lijn zit als ik (meer).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je zegt. Dat zeggen de meeste mensen. Je moet het inderdaad wel een beetje liggen anders ga je het nooit leuk vinden, maar wat jij zegt kun je heel vaak in hardcore ie hardstyle terugvinden hoor![]()
Behalve de lyrics, die zijn vrijwel altijd veel te cheesy en slaan helemaal nergens op.
Ik moest de hele dag werken dus niet zeurenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:00 schreef Snowbells het volgende:
Arnhem
Boh ik ga deze week gewoon niet meer naar buiten, 2 uur buiten zitten rondwandelen en ik zweet me dood
(Jaja dagelijkse ik haat hitte post)
Bruin geworden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Toch heerlijk gezwommen en gezondEn toen beet er een eend in m'n teen
.
ik las gezoendquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Toch heerlijk gezwommen en gezondEn toen beet er een eend in m'n teen
.
Negers met bikinistrepenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteraard, hele bikinistrepen.
[..]
Dat ook.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef F1978et volgende:
[..]
Graag gedaan, ik kan niet om de waarheid heen, mijn ogen worden gelukkig als ik je foto zie![]()
![]()
Ow vas je lange zwarte manen die wapperen in het zachte briesjequote:
Iewl vieze pot :squote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ow vas je lange zwarte manen die wapperen in het zachte briesjein het maanlicht
met kaarsjes en een picknick en rozenblaadjes
![]()
![]()
gestuurd vvanaf je potten boot?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ow vas je lange zwarte manen die wapperen in het zachte briesjein het maanlicht
met kaarsjes en een picknick en rozenblaadjes
![]()
![]()
Still love u bebequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:43 schreef Snowbells het volgende:
Mijn liefdesverklaring wordt weer niet geaccepteerd.
Nee jij bent het zonnestraaltje hier, zo wit dat je licht geeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh zonnestraaltje, mijn dag is weer helemaal goed
shooters anders dan haloquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die geen BF3 hebben op de PC.
burnnn. Hihi dubbelzinnigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij bent het zonnestraaltje hier, zo wit dat je licht geeft
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij bent het zonnestraaltje hier, zo wit dat je licht geeft
vervelend zegquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo zij noemt mij nepneger
ik ben inquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef Snowbells het volgende:
Mensen kom de 15e naar walibi meeten
tenzij het meer dan 20 euro is.quote:
groepskaart is 27, los 33 of 31 euroquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
tenzij het meer dan 20 euro is.
dan ga ik over het hek klimmen
gewoon illegaal overnachten met een tent op zo'n grasveld onder een achtbaan toch. ga je toch niet voor betalen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
efteling dan, allejezuszeker met overnachting niet te betalen
doe er maar 1 naar mij hoor, ik accepteer de meeste welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:43 schreef Snowbells het volgende:
Mijn liefdesverklaring wordt weer niet geaccepteerd.
over t hek dus, zo moeilijk kan het niet zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
groepskaart is 27, los 33 of 31 euro
Succesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
over t hek dus, zo moeilijk kan het niet zijn
als het bij mysteryland en awakenings lukt moet het bij walibi al helemaal lukkenquote:
Waar zie je mij posten dat het jou niet zal lukken? Ik post alleen succesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
als het bij mysteryland en awakenings lukt moet het bij walibi al helemaal lukken
waar zie je mij posten dat jij post dat het niet zal lukken? bedankt voor de succesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar zie je mij posten dat het jou niet zal lukken? Ik post alleen succes
Hvjquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
doe er maar 1 naar mij hoor, ik accepteer de meeste wel
Beachquote:
quote:
Wow.quote:
Echt he?quote:
Moet ik je stampen?quote:
Ik ook! Ik zweer hetquote:
och och dan klim je toch gewoon over de hekken geenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
we willen naar reaktor maar is uitverkocht
t is binnen tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
och och dan klim je toch gewoon over de hekken geen
We smoken er eentje?quote:
Ik zou echt panisch worden als mensen die ik ken op FOK! zouden zittenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:53 schreef Snowbells het volgende:
Awh een hele goede vriend zit ook op fok
Hij weet toch alles van me en ik van hemquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou echt panisch worden als mensen die ik ken op FOK! zouden zitten
Ik ook niet. Dan maar grasquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
We smoken er eentje?
Heb alleen geen wiet
Blijf op TC.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:52 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb geen ritme meer omdat telkens opblijven
Op aarde?quote:
Oh. Kom straksquote:
Idkquote:
Ja eigenlijk wel hequote:
Pics.quote:
Seks en geld is niet allesquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:29 schreef Amarantha het volgende:
Tering brute joint gedraaid. Wat je ziet is zo goed als alleen maar thc (er zit een heel klein beetje wiet onder maar zie je niet op de foto). Even de grinder leeg geschraaptZieke shit
[ afbeelding ]
Jij al Onorgineelquote:Op zondag 4 augustus 2013 04:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je staat er ook in als Unscrewed
Ik kom eraanquote:Op zondag 4 augustus 2013 04:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom maar. Hij is echt vies sterk haha!
Holy shitquote:Op zondag 4 augustus 2013 04:29 schreef Amarantha het volgende:
Tering brute joint gedraaid. Wat je ziet is zo goed als alleen maar thc (er zit een heel klein beetje wiet onder maar zie je niet op de foto). Even de grinder leeg geschraaptZieke shit
[ afbeelding ]
Auti'squote:
Ja dat zegt mijn keel nu ook haha. Ik kan niet door hijsen en dat zegt wat voor mijn doen.. Bruutste joint ooit volgens mijquote:
Hahaha, enjoyquote:Op zondag 4 augustus 2013 04:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zegt mijn keel nu ook haha. Ik kan niet door hijsen en dat zegt wat voor mijn doen.. Bruutste joint ooit volgens mij
Dankje. Ik ben zelf ook erg verbaasd.. Gemaakt met mijn 5.0 mp camera op telefoon.. Als ik mijn camera hier had (ding is nu in Berlijn met huisgenoot) had ik wel brute close-up foto gemaakt. Doe ik wel over een maand bij de volgende THC jointquote:
Kijk wel even hahaquote:
Vertelquote:Op zondag 4 augustus 2013 04:55 schreef Onorgineel het volgende:
Ik werd net door iemamd bij een tankstation geholpen die heel veel op jou leek ama
Ja maar wat deed haar aan mij denken?quote:Op zondag 4 augustus 2013 05:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nouja sat waa t al eigenlijk, maar viel me even.op
Uiterlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 05:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar wat deed haar aan mij denken?Nieuwsgierig
werken voor die kut centen verdommuhhhhquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ugh, weer werken. Gewoon 6 volle dagen deze week.
3 uurtjes werken op een zondagmiddag? Werk je als bouncer van een kinderdisco ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jo jo jo, goedemorgen. Over 5 uurtjes alweer werken.
Ook maar 3 uurtjes gelukkigHelemaal geen zin. Maar goed, moet toch gebeuren.
Ouders met whatsappquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:11 schreef Snowbells het volgende:
Ouders die via je whatsapp kijken hoe laat je online bent geweest
Jep.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
3 uurtjes werken op een zondagmiddag? Werk je als bouncer van een kinderdisco ofzo
Ik ken het probleem, alleen soms kan het wel makkelijk zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:11 schreef Snowbells het volgende:
Ouders die via je whatsapp kijken hoe laat je online bent geweest
Staan er toch automatisch in met hun telefoonnummerquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ouders met whatsappen ze dan ook nog toeveogen
Daar zijn mijn ouders iets te modern voorquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mijn ouders weten amper hoe hun telefoon werktlaat staan dat ze weten wat whatsapp is
met tranen in mijn ogen zie ik dat je online was maar niet reageerde. Alle mogelijke redenen gaan door mijn hoofd. Mobiel gejat, hij is boos, mano heeft een ander en wil me niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:21 schreef Mano_ het volgende:
![]()
Mensen die moeilijk gaan doen, 'maar ik zag dat je online was, waarom reageerde je niet?!'
Sterf, kut. Als ik je wil spreken bel ik je wel
DM toch gewoon danquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
met tranen in mijn ogen zie ik dat je online was maar niet reageerde. Alle mogelijke redenen gaan door mijn hoofd. Mobiel gejat, hij is boos, mano heeft een ander en wil me niet meer.huilend fap ik mezelf in slaap.
Jammer dat dat alleen voor iPhones mogelijk isquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Staan er toch automatisch in met hun telefoonnummerdan maar uitzetten dat mensen kunnen zien hoe laat ik online was
RT x9000quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat dat alleen voor iPhones mogelijk is
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat dat alleen voor iPhones mogelijk is
Nee want 4squote:Op zondag 4 augustus 2013 14:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet ik bby maar blijft een leuke.
ahww kuchi kuchiquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Loempia's. Zo eerst een roze cake maken. Keukenprinses snow
Welke vulling doe je er in?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:27 schreef Flippiee het volgende:
Over cake gesproken, ik ga deze week proberen een marsepeinen taart te maken
Hihiquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Close. Flips weet tenminste wat ik wil!
Overigens is het seks > sex
Ik twijfel. Ik ben dol op aardbeien dus zat sowieso aan iets met aardbeien te denken. Ik denk dat chocola te machtig wordt.quote:
Je kan ze ook combineren he! Witte chocola met aardbeidenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik ben dol op aardbeien dus zat sowieso aan iets met aardbeien te denken. Ik denk dat chocola te machtig wordt.
Daar heb ik nog niet aangedacht. Klinkt super nice welquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan ze ook combineren he! Witte chocola met aardbeiden
Ik wil ook zo een kleurige keukenmachinequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:31 schreef Snowbells het volgende:
Deze cake trouwens, maar dan met glazuur in plaats van fondant![]()
Cupcakes zijn leuker.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Flippa help eens, ik zit nu in een dilemma. Regenboog/ombre cupcakes maken of die cake. Cake duurt 1 uur(!!) en cupcakes 25 min.
Mm. Doe die cake. Je was al van plan een cake te maken, en die cupcakes duren minder lang om te maken dus daar heb je binnenkort vast sneller zin in dan in die cake.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Flippa help eens, ik zit nu in een dilemma. Regenboog/ombre cupcakes maken of die cake. Cake duurt 1 uur(!!) en cupcakes 25 min.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:46 schreef FL_Freak het volgende:
Het was trouwens echt goede onz bagger afgelopen nacht
alvast gecondoleerd aan de nabestaanden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef Snowbells het volgende:
Als ik niet meer reageer staat mijn huis in de fik
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mm. Doe die cake. Je was al van plan een cake te maken, en die cupcakes duren minder lang om te maken dus daar heb je binnenkort vast sneller zin in dan in die cake.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga toch muffins doen. Alleen ik ben alleen thuis, dus ook de 1e keer alleen de oven gebruiken
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |