SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels:
-Voorspellen voordat de eerste (van zes) wedstrijden begint.
-Wijzigen mag zolang de eerste wedstrijd nog niet begonnen is.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 04-08-2013 21:18:00 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapitein Høken was een monster kearl
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO Den Haag - PSV 2
Heerenveen - AZ 2
FC Utrecht - Go Ahead Eagles X
Cambuur - NAC 2
Vitesse - Heracles 1
Sparta - Jong PSV 2
Voorspellingen voor week 1 moeten voor 16:25 uur op zaterdag 3 augustus 2013 binnen zijn dat is 5 minuten voor aanvang van Sparta-Jong PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef TLC het volgende:
ADO Den Haag - PSV 2
Heerenveen - AZ 2
FC Utrecht - Go Ahead Eagles X
Cambuur - NAC X
Vitesse - Heracles 1
Sparta - Jong PSV X
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:28 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Tyfus 4 minuten te laat.Zolang het voor de eerste wedstrijd begonnen is gepost word doe ik niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit het eigenlijk met puntentelling? 1 punt indien goed of 3 punten en 1 minpunten indien fout?quote:
1 punt schiet niet echt op lijkt me al is het seizoen lang en is het geen Mickey mouse.
Wilfred zegt iedere keer hoeveel antwoorden Johan goed heeft....1 punt per goede uitslag lijkt me dus correct. Al lijkt het me ook wel leuk om de odds van TOTO te gebruiken, maar dat is voor de organisator van dit bazenspel iets lastiger.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Zolang het voor de eerste wedstrijd begonnen is gepost word doe ik niet zo moeilijk.
[..]
Hoe zit het eigenlijk met puntentelling? 1 punt indien goed of 3 punten en 1 minpunten indien fout?
1 punt schiet niet echt op lijkt me al is het seizoen lang en is het geen Mickey mouse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |