Haha ze wilden er eigenlijk maar 1quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
zipper/sammy heeft een heel mooie tekening
gemarmerd heet dat volgens mij. Er is een chique naam voor maar die kan ik nog goed onthouden pumpkin ruby weet het vast wel. En goed huisje voor belle en zipper. Wilde ze er geen 3????
ja dat iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien bedoel je macquerel (makreel). Zo wordt dit patroon ook wel genoemd.
Komt door de warmtequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja dat idd
Ik heb dat echt zovaak gelezen toen ik op zoek was naar een kitten jaren geleden. En nu kwam ik er niet meer op.
dank je
Ai. Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
was het dat maar.
dementie niet te zuinig
Zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ai. Ik hoop dat je een grapje maakt.
Dit. Ik heb een kat die ontzettend kan dralen als ze op schoot wil, 1 pootje op schoot, toch weer niet.. ik interpreteer dit niet als laag zelfvertrouwen, ze is gewoon een muts!quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:33 schreef Barbaaf het volgende:
Is 't wel sneu voor hem, of denk je zelf er te veel bij?
Morgen ga ik Gijs laten enten, zal de foto dan wel even laten zien jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:31 schreef Holyme het volgende:
Kan je die foto bij twijfel niet even naar de dierenarts mailen?
Zeker waarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:45 schreef Schunckelstar het volgende:
logisch hoor. het scheelt dat je weet dat ze goed terecht komen
Zie je ze nu wel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef Disana het volgende:
Jammer, ik zie de foto's niet, er staat een berichtje van Photobucket dat je moet upgraden.
Stomquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik zie alleen maar dit plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké. Ik reken op mijn dagelijkse kittenfix.
Ja! Dankjewel voor het prutsen. Wat zijn het ook een plaatjes, je gaat ze vast missen maar het is fijn dat ze een huisje hebben gevonden.quote:
Ik ga ze zeker missenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja! Dankjewel voor het prutsen. Wat zijn het ook een plaatjes, je gaat ze vast missen maar het is fijn dat ze een huisje hebben gevonden.
Laatst op de facebook van Foster Dad John een toepasselijk stuk gelezen:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef Oognip het volgende:
En wegHad niet verwacht dat ik er om moest janken, toch gebeurd
(toen ze weg waren hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Laatst op de facebook van Foster Dad John een toepasselijk stuk gelezen:Heel herkenbaar stukje. Fijn om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel
![]()
Grappigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zeker waar![]()
Ik had net een foto van Zipper en Belle op FB gezet met de melding dat ze zijn verhuisd. Kreeg ik een reactie van een nicht van mij of dat Zipper en Belle waren. Bleek dat zij een buurvrouw op de koffie had die Zipper en Belle via FOK! kendeDe wereld is klein. Ben wel heel benieuwd welke user het is dus meld u even alstublieft
quote:Het gaat heel goed, beter dan ik verwacht had. Toen we thuis kwamen gingen ze direct op verkenning uit. Heel nieuwsgierig hebben ze de hele woonkamer en keuken bekeken. Geen angst. Ze hebben leuk gespeeld (Sammy is wel een wilde bras he?) we hebben veel lol gehad. Je hebt geen tv meer nodig! Sammy vindt een pingpongballetje helemaal te gek, hij vloog de kamer door! Coco is veel rustiger, maar speelde leuk met een veter en voorzichtig met een balletje. Ze hebben daarna even lekker geslapen, wel een beetje op hun hoede. Daarna weer gespeeld en nu ligt Sammy bij S. (dochter) op schoot te slapen en Coco ligt in de reiskoffer te slapen. Zo lief! Ze zijn al op de kattenbak geweest en hebben ook al gegeten en gedronken.
Oognip, je hebt ze goed opgevoed, ze zijn heel sociaal, mijn complimenten voor je goede zorg.
Ik hoop dat je ze niet al te erg mist. En wil je een keertje komen kijken, je bent welkom.
Haha nee ik heb ze een stukje vinyl meegegeven van ons zodat ze zich snel thuis zou voelen, hadden we over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef computergirl het volgende:
Hebben ze nou speciaal voor Belle dezelfde vloer laten leggen?
Je woont niet bij amsterdam in de buurt zeker? Wil evt wel helpenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:
Ik baal wel een beetje. De mensen die zondag komen voor Gijs en dus de eerste keus hebben gaan maandag nog bij een kitten kijken, terwijl wij al op vakantie zijn. Pas daarna zullen ze beslissen. Als we weggaan weet ik dus helemaal niet waar Gijs aan toe is en dat vind ik niet fijn. Vind het ook niet fijn dat de mensen die donderdag komen tot maandag moeten wachten tot ze uitsluitsel krijgen. Grote kans ook dat ze verder gaan kijken.
Straks zijn we op vakantie en blijkt geen van de geïnteresseerden Gijs te willen en moet hij alsnog naar een gastgezin dat ik dan nog moet regelenMaar ja, ik weet ook niet hoe het anders moet.
Nee, Enschede. Lief dat je wil helpenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je woont niet bij amsterdam in de buurt zeker? Wil evt wel helpen
Ja dat is ook rotquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, Enschede. Lief dat je wil helpenMaar er is een gastgezin hier in de straat dat wel even de deur open wil doen als ze Gijs op komen halen, maar het zit gewoon tussen mijn oren. Ik wil gewoon weten waar Gijs aan toe is voor ik op vakantie ga
/autist
Dat is wel fijn dat je nu zeker weet dat Gijs een huisje krijgtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
Oh wat fijnHeb mijn gevoel een beetje aan de mensen van zondag uitgelegd (we zitten continu heen en weer te mailen, heel leuk
), ze zijn heeeel enthousiast over Gijs en zijn zo lief. We hebben nu afgesproken dat als de mensen van donderdag Gijs nou geweldig leuk vinden en ik vind hen leuk dan gaat Gijs naar hen. Maar ze hopen stiekem natuurlijk dat het geen klik word
Ik vind het onwijs lief van zeZij willen niet het risico lopen dat zij straks Gijs niet willen en de mensen van donderdag al een ander kitten hebben uitgezocht omdat ze zo lang moesten wachten en Gijs alsnog naar een ander gastgezin moet terwijl wij al weg zijn.
Volgens mij kan ik beter een dagboek bij gaan houden, damn![]()
Dank jequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh meis toch, wat een zorgen! Maar snap het helemaal.
Gaat goedkomen, ik ga heel hard voor je duimen!
Je doet het goed, lief en zorgzaam en bent tot op het laatste momentje bezorgd. Toppert!:*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |