Zo, expeditie verbandje mislukt

Ik heb het verbandje gisteren samen met mama_mia om Zippers buikje gedaan. Hij kon het niet waarderen

Het verbandje verschoof na een tijdje ook en ik was bang dat het in zijn wond zou drukken. Omdat ik hem ook de hele dag niet aan zijn hechtingen heb zien zitten heb ik besloten het verbandje er af te halen, met de gok dat het wel goed zou gaan.
Ze hebben ook de hele nacht los in de woonkamer gelopen dus voor het eerst een nacht niet in de bench. M_m dacht namelijk dat ze misschien in de bench zouden spelen en Sammy in z'n buik zou worden gemept/er genoeg van zou krijgen en dan kan ie niet weglopen. Daar zit wat in, dacht ik, dus vandaar mijn besluit.
Ik heb zojuist (met 30 graden in huis

) de bench opgeruimd aangezien ze er toch niet meer in hoeven. Ik dacht nog 'wat heerlijk dat we dan onze woonkamer weer voor onszelf hebben

'. Zo'n bench neemt toch best een groot deel van de woonkamer in als de woonkamer maar 18m2 is. Maar toen kwam ik in de berging met de bench en zag ik de veel te grote kruiptunnel staan die ik vorig jaar voor de kittens had gekocht. Die wilde ik wel meenemen naar boven, maar ja, nog niet onze woonkamer terug

' Ach what the hell, over een paar dagen zijn ze allemaal weg (

), laat ze nog maar even de boel op stelten zetten, ze zullen het vast geweldig vinden'
En zo geschiedde

![DEBE311C-40F5-434B-A303-7F56ECF0722D-4677-00000412C6DE0EB6_zps398e92ff.jpg]()
![9977A3F4-7CE6-4BD5-94A1-FC3D4B93E81E-4677-00000412CD49C52E_zpsa97ec963.jpg]()
Coco en Sammy vinden het geweldig, Gijs heeft zich onder de bank verstopt

Ik merk trouwens dat Gijs best wel onzeker is

Hij wil soms wel op schoot en komt dan voorzichtig met 2 pootjes op schoot en kijkt me dan vragend aan of ik het wel goed vind (dat zegt ie niet

maar dat idee krijg ik). Als ik hem dan aankijk en mijn ogen dichtknijp en hem ga kriebelen ontspant hij helemaal en laat zich vallen

of hij kruipt verder op schoot. Als ik dan even stop met aaien kijkt hij me weer zo vragend aan. Sowieso kijkt ie vaak onzeker uit zijn oogjes en weet ie niet of wat hij doet wel goed is. Sneu voor hem, maar hoe geef je een kat meer zelfvertrouwen?