PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schöne schiet tenminste nog eens en direct een goal
Slaat nergens opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
hahahahaha Thad
2x Serero en 2 assists
Ajax - PSV 4-0![]()
![]()
Heb de basis voor deze tactiek eens gedownload toen ik net begon, maar in 3 verschillende games flink getweaked en er echt mijn eigen tactiek van gemaakt..speelt wel lekker. Had eigenlijk een andere formatie in gedachten, maar die liep niet en ik zat ook nog met de blessure van Siemquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Slaat nergens opAjax 4 schoten op doel, PSV 3. Maar het was toch maar de fruitschaal, en degene die de fruitschaal wint, wint de eredivisie niet
Heb je btw die tactiek zelf gemaakt of van internet?
Bij mij ook maar mijn spelers zitten nog steeds vastquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn watch list is terug, nu zitten ze nog vast maar ik neem aan dat ik ze straks wel binnen heb.
DS2 wat is de beste nederlandse silver RW?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn watch list is terug, nu zitten ze nog vast maar ik neem aan dat ik ze straks wel binnen heb.
MISIDJANquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DS2 wat is de beste nederlandse silver RW?
Lukokiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DS2 wat is de beste nederlandse silver RW?
Ah oke. Ik heb zelf wat geprobeerd maar weet eigenlijk nooit hoe ik een tactiek kan verbeterenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb de basis voor deze tactiek eens gedownload toen ik net begon, maar in 3 verschillende games flink getweaked en er echt mijn eigen tactiek van gemaakt..speelt wel lekker. Had eigenlijk een andere formatie in gedachten, maar die liep niet en ik zat ook nog met de blessure van Siem
Misidjan of Snijders; die ene van Willem II.quote:
deze duurde 6.5 uurquote:
Ik vind het ook wel mooi geweest. Is alles nu opgeslagen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb zelf wat geprobeerd maar weet eigenlijk nooit hoe ik een tactiek kan verbeteren
Ik ga nu btw even film kijken dus ik zet dat automatisch doorgaan even uit
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi geweest. Is alles nu opgeslagen?
demouge en koefquote:
P's.quote:
Qua gouden spitsen zijn Jackson, Reus en Balo mijn favorietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind Milito wel echt goed en die linkt dan ook mooi met Palacio die ik kan gebruiken. Vooral mooi in 4-3-3, maar ik wil eigenlijk eens iets anders proberen, want die 2 heb ik in bijna elk 4-3-3 team al gehad.
is 4-3-3 een vereiste dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind Milito wel echt goed en die linkt dan ook mooi met Palacio die ik kan gebruiken. Vooral mooi in 4-3-3, maar ik wil eigenlijk eens iets anders proberen, want die 2 heb ik in bijna elk 4-3-3 team al gehad.
Jackson is inderdaad ook wel goed, en dan kan ik de Monaco-Rodriguez op RW en Guarin op CM...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua gouden spitsen zijn Jackson, Reus en Balo mijn favorieten
James is maar matig imo..de IF tenminste..maar de NIF vast ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:07 schreef TBakkert het volgende:
Is Falcao en James Rodriguez op RW dan een leuke?
Ik speel sowieso 4-3-3. Mijn linkerkant is dan Totti, De Rossi en Balzaretti.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is 4-3-3 een vereiste dan.
NIF mandzukic was ik ook zeer te spreken over in een 2 spitsen systeem
Arnautovicquote:
inb4 racistische grappen.quote:
Mayuka is zwart, die zal sowieso niet werken gr gr x henk en ingrid.quote:
als ik nou mijn spelers van mijn unassigned pile naar de TP kon sturen that would be greatquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef wieisboos het volgende:
eredivisie toernooi, 6k reward
minimaal 4 spelers in starting 11
Ghehequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mayuka is zwart, die zal sowieso niet werken gr gr x henk en ingrid.
Niet echt kopsterk, vrij matige pass, maar daarnaast kan hij alles. En erg clutch. Werkt beter met een spits naast hem, maar het kan vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mayuka is zwart, die zal sowieso niet werken gr gr x henk en ingrid.
Op jouw mening zat ik te wachtenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt kopsterk, vrij matige pass, maar daarnaast kan hij alles. En erg clutch. Werkt beter met een spits naast hem, maar het kan vast wel.
Kun je dan ook als Strootman spelen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
Meer mensen hier excited voor Rome: Total War II?
nopequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
Meer mensen hier excited voor Rome: Total War II?
nee alleen de rossiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je dan ook als Strootman spelen?
Tottiquote:
Ik heb gehoord dat je er dan tandpasta op moet doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:35 schreef BEASTMODE het volgende:
M'n Xbox kan m'n Fifa disc niet meer lezen. Wat moet ik nou met dit leven verder?
lolquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:35 schreef BEASTMODE het volgende:
M'n Xbox kan m'n Fifa disc niet meer lezen. Wat moet ik nou met dit leven verder?
Ook wel eens gehoord ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je er dan tandpasta op moet doen.Gek maar waar.
ik heb nog wel een lege prullenbakzakquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:35 schreef BEASTMODE het volgende:
quote:
Waarom ben ik niet verbaasd hierover?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dit je 1e pack deze week?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
Kut webapp, kan hem niet naar trade pile sturen omdat die vol is terwijl er maar 20 items in staan
Besler wordt gefixed naar 63k dus 55 levert hij wel op denk ik
haha gofferdomme kev.quote:
Hooi, Ayoub, Drost en Koch doen het goed in mijn team.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
Lumu is de must have spits voor een bronze eredivisie team toch ?
nog meer aan te raden spelers ? of heel team
Hooi is enorm duur,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hooi, Ayoub, Drost en Koch doen het goed in mijn team.
Die is wel goed ja. Asante (Nederlander uit championship) is ook wel aardig. Verder Benson uit de Eredivisie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
Lumu is de must have spits voor een bronze eredivisie team toch ?
nog meer aan te raden spelers ? of heel team
ja jezus.quote:
haha ja ben zelf ook niet zo erg van de bronze, maar de autist in mij wil ook dat bekertje gekleurd in het scherm hebben staanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. Asante (Nederlander uit championship) is ook wel aardig. Verder Benson uit de Eredivisie.
Rest is wel vrij matig hoor..sowieso bronze
Hoeveel kost Hooi dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hooi is enorm duur,
drost en koch had ik al staan
alleen in 3-5-2- voor belachelijke prijs zie ik.quote:
Ohja, thanksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)67d-dec1126a06e7.mp4
VI van vandaag. Door Ajax eigenlijk ook compleet vergeten dat er een uitzending was
Dit is mijn team mocht je er iets aan hebben.. .daar won ik laatst die bronze crown vaak vrij eenvoudig mee:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha ja ben zelf ook niet zo erg van de bronze, maar de autist in mij wil ook dat bekertje gekleurd in het scherm hebben staan
maar bedankt voor de tips
Hij is eigenlijk RW..spelers van die positie kom je amper tegen in 352 idd. Hiwat vond ik ook wel aardig, maar Hooi is de enige bronze 4* skiller uit de Eredivisie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen in 3-5-2- voor belachelijke prijs zie ik.
anders 1500 en dan nog 3-5-2 en rm maken.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk RW..spelers van die positie kom je amper tegen in 352 idd. Hiwat vond ik ook wel aardig, maar Hooi is de enige bronze 4* skiller uit de Eredivisie.
merci.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk RW..spelers van die positie kom je amper tegen in 352 idd. Hiwat vond ik ook wel aardig, maar Hooi is de enige bronze 4* skiller uit de Eredivisie.
Let wel even op de linkspoten etc..echt iets om te missen bij bronzesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
merci.
deze boys gaan het doen voor me
[ afbeelding ]
Kutitems jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik snap niet waarom ze bij VI nog doorgaan met 'de kantineheld'.
sponsorrrrquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik snap niet waarom ze bij VI nog doorgaan met 'de kantineheld'.
En echt een kutkop inderdaad.quote:
Ik doe nu toch maar Milito en dan Palacio op RW. En dan op het Middenveld Vidal, De Rossi en Marchisio. #ULTRADEFENSE.quote:
Leuk bedacht!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik doe nu toch maar Milito en dan Palacio op RW. En dan op het Middenveld Vidal, De Rossi en Marchisio. #ULTRADEFENSE.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuk bedacht!
JARIG ALWEER EEN JAARTJE OUDER GVD IK WORD JONG
minder jong ja, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuk bedacht!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuk bedacht!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuk bedacht!
Echt letterlijk op een schijfje branden? Nee, gewoon de .ISO zelfquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:24 schreef TBakkert het volgende:
Als je een image wil burnen bij een .iso bestand, moet je toch wel eerst de bestanden extracten?
de .ISO extracten naar je PC en dan mounten op een schijf met bijvoorbeeld PowerISO om het te kunnen installeren toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt letterlijk op een schijfje branden? Nee, gewoon de .ISO zelf
wat wil je burnen dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de .ISO extracten naar je PC en dan mounten op een schijf met bijvoorbeeld PowerISO om het te kunnen installeren toch?
Napoleon: Total War.quote:
ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die wil je dus mounten bedoel je
Burnen is als je het op een schijfje gaat branden..mounten is heel iets anders.quote:
Ik bedoelde mounten inderdaad. Maar ik heb het al eens gedaan met BFME2, maar nu kost het iets meer moeite...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Burnen is als je het op een schijfje gaat branden..mounten is heel iets anders.
"In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst."quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Ajax wint altijd zo makkelijk van Utrecht inderdaad
Mounten is wat we bij je moeder doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Burnen is als je het op een schijfje gaat branden..mounten is heel iets anders.
Die grap had ik ook in gedachten jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mounten is wat we bij je moeder doen.
DMTAquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die grap had ik ook in gedachten ja
handig wmb, maar dan ook de laagste in roodquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil eigenlijk niet alles verklappen wat in WeFUT 2.0 komt, maar ik ben toch wel benieuwd of jullie dit handig vinden. Dit moet je zien als het balkje met in-game stats van ultimatedb, maar dan met de hoogste attributes highlighted in het groen. Nuttig of overbodig?
[ afbeelding ]
Ik kan ook elke stat individueel een kleur geven zoals gebruikelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
handig wmb, maar dan ook de laagste in rood
gewoon van rood tot groen en alles ertussenin lijkt me dan handiger.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan ook elke stat individueel een kleur geven zoals gebruikelijk.
Doe dat maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
doe dat maar want het ziet er een beetje treurig uit zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En die leuke balkjes weer met bewegende lijntjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe dat maardezelfde kleuren dan als op de console
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon van rood tot groen en alles ertussenin lijkt me dan handiger.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe dat maardezelfde kleuren dan als op de console
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe dat maar want het ziet er een beetje treurig uit zo
Dit is niet hoe het er uiteindelijk uit gaat zien hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En die leuke balkjes weer met bewegende lijntjes.
Snap ik, maar gewoon die kleurtjes allemaal is wel handiger. En jullie kunnen het ook op een soort manier brengen zoals het er bij de console uitziet..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet hoe het er uiteindelijk uit gaat zien hoor.Gewoon ff een quick-sample.
Oja aub geen bewegende lijntjes meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet hoe het er uiteindelijk uit gaat zien hoor.Gewoon ff een quick-sample.
Die zijn al weg jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oja aub geen bewegende lijntjes meerdat ls best storend eigenlijk
Als je er lang naar kijkt lijkt het alsof je beeld over je bureau schuift. Leuk voor een keertje, maar in 2.0 wordt het allemaal wat zakelijker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oja aub geen bewegende lijntjes meerdat ls best storend eigenlijk
Er zit nog wel beweging in hoorquote:
In de versie waar we aan werken pannenkoekquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Er zit nog wel beweging in hoorals het nou gewoon egaal is, is het (denk ik) een stuk prettiger om naar te kijken
DIE 3E STER DAAR DOE JE HET VOOR. KAMPIOENSCHAP IS WEG, PANNENKOEK!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de versie waar we aan werken pannenkoek
Arm kind.quote:
quote:
quote:
Oohw sorry hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de versie waar we aan werken pannenkoek
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oohw sorry hoorhoef je niet meteen zo boos te doen
Het is ook een drol met 2 ogen. Een soort Mr. Hanky The Christmas Poo, maar dan dommer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:39 schreef pascal08 het volgende:
Nu het volgende:
WeFUT 2.0:
[ afbeelding ]
WeFUT 1.0:
[ afbeelding ]
Zeg het maar. Tabs of een dropdown voor de hidden stats ?
Is dat 1.0 of 2.0?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:40 schreef wonton het volgende:
[..]Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Nu het volgende:Tja dat dropdown is leuk, maar als je dan de spelers van je filter wil sorteren kan dat niet of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu het volgende:BovensteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat kan niet inderdaad. Dan wordt het tabs of een scrollbar zoals udb het vorig jaar had.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja dat dropdown is leuk, maar als je dan de spelers van je filter wil sorteren kan dat niet of wel?
Nu het volgende:Optie twee, want sorteren op stats is voor mij een must. Ook het kunnen vergelijken van spelers wordt een stuk minder makkelijk anders. Zo'n overzichtje is handig voor op de spelerprofielen omdat dat toch maar 1 speler betreft. In de database wil je meerdere spelers in 1 keer makkelijk kunnen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja dat dropdown is leuk, maar als je dan de spelers van je filter wil sorteren kan dat niet of wel?
Of beidequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Optie twee, want sorteren op stats is voor mij een must. Ook het kunnen vergelijken van spelers wordt een stuk minder makkelijk anders. Zo'n overzichtje is handig voor op de spelerprofielen omdat dat toch maar 1 speler betreft. In de database wil je meerdere spelers in 1 keer makkelijk kunnen zien.
Die 2.0 is bijna exact hetzelfde futhead. Maar wel veel beter dan wat jullie nu hebben.quote:
Dit zijn niet de profielen he.. is de database.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:48 schreef wonton het volgende:
[..]
Die 2.0 is bijna exact hetzelfde futhead. Maar wel veel beter dan wat jullie nu hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Beide is denk ik wat het dan wordt. Zo'n dropdown is gewoon heel aantrekkelijk om ff op te klikken. Bovendien zou ik daar ook gewoon informatie over de speler kunnen geven (denk aan prijzen, andere versies, etc.).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of beideMaar anders vind ik wefut 1.0 fijner/beter
Maak is een screenshot daarvan. Heb bij FUTHEAD nog geen dropdowns gezien namelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:48 schreef wonton het volgende:
[..]
Die 2.0 is bijna exact hetzelfde futhead. Maar wel veel beter dan wat jullie nu hebben.
Hij bedoelt de profielen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maak is een screenshot daarvan. Heb bij FUTHEAD nog geen dropdowns gezien namelijk.
Tsja, zoveel keuze heb je niet. Het is alles op 1 pagina of in tabs, en ik moet eerlijk zeggen dat ik alles op 1 pagina toch makkelijker vind. Die tabs klik je gewoon niet zo snel aan.quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, zoveel keuze heb je niet. Het is alles op 1 pagina of in tabs, en ik moet eerlijk zeggen dat ik alles op 1 pagina toch makkelijker vind. Die tabs klik je gewoon niet zo snel aan.
Ook handiger voor een puushjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, zoveel keuze heb je niet. Het is alles op 1 pagina of in tabs, en ik moet eerlijk zeggen dat ik alles op 1 pagina toch makkelijker vind. Die tabs klik je gewoon niet zo snel aan.
je moet ook blijven ademen knulquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kreeg het er wel benauwd van na een tijdje.
het was gewoon dualdisk install dus?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:28 schreef TBakkert het volgende:
Eindelijk door wat ik vaud deed. Ik moest eerst beide .ISO files los mounten en alle bestanden van de 2 naar 1 folder kopiëren. Toen kon ik weer .ISO 1 mounten en de setup als admin uitvoeren.
Foud* ik weet het is al laat maar zulke fouten mogen écht niet bakkertquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:28 schreef TBakkert het volgende:
Eindelijk door wat ik vaud deed. Ik moest eerst beide .ISO files los mounten en alle bestanden van de 2 naar 1 folder kopiëren. Toen kon ik weer .ISO 1 mounten en de setup als admin uitvoeren.
ja maar het is zo spannend en ja ik kan er gewoon niks aan doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet ook blijven ademen knul
[..]
het was gewoon dualdisk install dus?
ja zag ik, morgen uitproberen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja maar het is zo spannend en ja ik kan er gewoon niks aan doen
je kunt btw ook coop doen
is goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja zag ik, morgen uitproberen?
Dat is raar. Hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik voel me meer een bedorven banaan na vandaag.
Napoleon: Total War proberen. Echt een leuk spel.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuk bedacht!
Thanks! Geen probleem joh, overigens wil ook nog wel een felicitatie van Dréquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Overheen gelezen.
heb je RCT nou al geīnstalleerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn gewoon al 10 IF Leite's op de markt.
Haha, nee! Keek wel of ik 'm nog ergens verdwaald op m'n laptop had staan, maar nop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je RCT nou al geīnstalleerd
ik heb 1 en 2 nog liggen hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, nee! Keek wel of ik 'm nog ergens verdwaald op m'n laptop had staan, maar nop.Ik had de originele vroeger wel.
wees blij, ik kan maar 1 item op mijn TP zettenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm... ik kan nog maar 28 items op mijn trade pile zetten, kan de laatste 12 plekken niet gebruiken
Mijn TP is leeg en nog kan ik niks er naartoe sturen.. het enige wat ik kan doen is spelers oppikken en dan naar mijn club sturen (als ik ze nog niet in mijn club heb) en dan maar afwachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm... ik kan nog maar 28 items op mijn trade pile zetten, kan de laatste 12 plekken niet gebruiken
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wees blij, ik kan maar 1 item op mijn TP zetten
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wefut... nog zoiets, waarom werkt het niet?
Is TOTS Di Vao geen leuke spits voor jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WHAT? NO MONEY?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:05 schreef wonton het volgende:
[..]
[..]
Is TOTS Di Vao geen leuke spits voor jou?
Op je fifa carriere zekerquote:
nee, in mijn dromen haha.quote:
quote:
?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zocht IF Kadri en hij zei daarna dat ie niet bestondquote:
Aardige CAM in FM.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zocht IF Kadri en hij zei daarna dat ie niet bestond
Bestaat ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zocht IF Kadri en hij zei daarna dat ie niet bestond
Hij doet het nu iets beter. Kon net geen squad maken. Duurde een eeuwigheid voordat hij een speler vond, als ik hem dan in het team plaatste deden de plaatjes het niet.quote:
Ja lachen man, dan doe je er toch niets aan. Lijkt me duidelijk wie ik bedoel ondanks dat ik die i vergeten benquote:
so true, blijft de auction ook onnodig lang duren waardoor er alleen maar meer mensen bij kunnen komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:40 schreef wonton het volgende:
Mensen die in laatste miliseconden gaan bidden verdienen een dildo in hun reet.
K3 HAHAHAHAHAH!quote:
Marokko, kut Chinees!quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
VI Jaarboek, cadeaubon van voetbalshop.nl en FUT Coins gekregen tot nu toe; ik ben tevreden
we zijn niet geīnteresseerd in die mocro shit van jequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:57 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.trakyagumruk.gov.tr/canli/kamera1.aspx
De grens van Turkije momenteel, je zult er maar in de rij staan.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
we zijn niet geīnteresseerd in die mocro shit van je
tsja dit is het wel het fut topic en niet het post webcamlinks van de turkse grens topicquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfFUT coins krijgen voor je verjaardag
, nee dat is lekker boeiend.
![]()
Ik krijg meer reacties dan jijquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfFUT coins krijgen voor je verjaardag
, nee dat is lekker boeiend.
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:00 schreef Revontulet het volgende:
Iemand die een leuk 4-2-3-1 team kan verzinnen met Thiago Silva, Chiellini als CB's en Rooney op CF? Kom er echt niet meer uit
Ik snap niet waarom jij zo bijdehand moet doen? Zelfvertrouwen gekregen vanwege de felicitaties?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik krijg meer reacties dan jij
En het is van een vriend, wat is er nou mis met 10 euro en 50k? Ik snap je probleem niet
Nee, ik snap gewoon niet waarom jij een camera gaat posten van de Turkse grensquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij zo bijdehand moet doen? Zelfvertrouwen gekregen vanwege de felicitaties?
Ach, er word hier zoveel off topic gepost, zo nu en dan wat leuks posten kan toch geen kwaad. Leek me wel leuk voor mensen die vaker eens met de auto op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja dit is het wel het fut topic en niet het post webcamlinks van de turkse grens topic
Ga jij nu maar je verjaardag vieren met je FUT coinsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Nee, ik snap gewoon niet waarom jij een camera gaat posten van de Turkse grens
Als een vriend mij dat geeft, waarom zou ik dan het gegeven paard in de bek kijken? Als jij zoveel 'zelfvertrouwen' had, was je wel zo verstandig om niet eens te blijven reageren op een jochie dat waarschijnlijk jaren jonger is dan jij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga jij nu maar je verjaardag vieren met je FUT coins
reizen op zwarte zaterdagquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ach, er word hier zoveel off topic gepost, zo nu en dan wat leuks posten kan toch geen kwaad. Leek me wel leuk voor mensen die vaker eens met de auto op vakantie gaan.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:00 schreef Revontulet het volgende:
Iemand die een leuk 4-2-3-1 team kan verzinnen met Thiago Silva, Chiellini als CB's en Rooney op CF? Kom er echt niet meer uit
Ga mij niet om het vertrouwen, maar dat uitgerekend jij zo bijdehand moet doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als een vriend mij dat geeft, waarom zou ik dan het gegeven paard in de bek kijken? Als jij zoveel 'zelfvertrouwen' had, was je wel zo verstandig om niet eens te blijven reageren op een jochie dat waarschijnlijk jaren jonger is dan jij.
dit dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:07 schreef Revontulet het volgende:
[..]
De excuusneger omdat het moet.
Ik doe niet bijdehand? Ik zeg alleen maar dat vrij weinig mensen geīnteresseerd zijn in die stream/camera van de grens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga mij niet om het vertrouwen, maar dat uitgerekend jij zo bijdehand moet doen.
Yu-Gi-Oh in groep 8quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:09 schreef TBakkert het volgende:
Mijn oude Yu-Gi-Oh kaarten weer gevonden.
En de videobanden van DragonBallZ.
Ik had toen ik YGO speelde nog best een goed deck maar ik heb nooit iets gewonnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:09 schreef TBakkert het volgende:
Mijn oude Yu-Gi-Oh kaarten weer gevonden.
En de videobanden van DragonBallZ.
Ziet er nice uit, ben alleen bang iets teveel high/highquote:
Ik zat in groep 4 volgens mij.quote:
Oke, voortaan hou ik wel even rekening met jou. Of het JOU iets te ver gaat of niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik doe niet bijdehand? Ik zeg alleen maar dat vrij weinig mensen geīnteresseerd zijn in die stream/camera van de grens.
Er zijn altijd wel een paar geīnteresseerden maar we zitten hier in het FUT topic, als het hier over films gaat o.i.d. vind ik het nog wel kunnen maar een stream van een grens gaat MIJ iets te ver, ik mag toch gewoon m'n mening geven?
Iedereen moet gewoon posten wat hij/zij leuk vindt. Maak je niet druk over zo'n plaatje op je verjaardagquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik doe niet bijdehand? Ik zeg alleen maar dat vrij weinig mensen geīnteresseerd zijn in die stream/camera van de grens.
Er zijn altijd wel een paar geīnteresseerden maar we zitten hier in het FUT topic, als het hier over films gaat o.i.d. vind ik het nog wel kunnen maar een stream van een grens gaat MIJ iets te ver, ik mag toch gewoon m'n mening geven?
Vidal zal je sowieso niet teleurstellen en een High/high op Widecam werkt vaak wel. Met Müller is dat vooral heerlijk en met Tevez moet het ook wel lukken. En je vroeg zelf om Rooney.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ziet er nice uit, ben alleen bang iets teveel high/high
Dat vraag ik niet? Ik zeg het alleen maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oke, voortaan hou ik wel even rekening met jou. Of het JOU iets te ver gaat of niet.
Hoe kan een knul van net 8 jaar Yu-Gi-Oh begrijpen?quote:
Muller op wide camquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vidal zal je sowieso niet teleurstellen en een High/high op Widecam werkt vaak wel. Met Müller is dat vooral heerlijk en met Tevez moet het ook wel lukken. En je vroeg zelf om Rooney.
Alleen bij degenen die hem in hun watch list hebben staan. Hij is <15 sec al niet meer op de markt te vinden heur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
so true, blijft de auction ook onnodig lang duren waardoor er alleen maar meer mensen bij kunnen komen
Hou gvd je bek dan gewoon dicht, aansteller.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet? Ik zeg het alleen maar.
Rooney snap ik ja...maak me meer zorgen om Tevezquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vidal zal je sowieso niet teleurstellen en een High/high op Widecam werkt vaak wel. Met Müller is dat vooral heerlijk en met Tevez moet het ook wel lukken. En je vroeg zelf om Rooney.
Ik ga er vanaf nu al niet meer op reageren, maar ik gaf gewoon m'n mening maar daar hebben mensen het blijkbaar ook al met het warme weer moeite meequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon posten wat hij/zij leuk vindt. Maak je niet druk over zo'n plaatje op je verjaardag
keken niet zo heel veel naar alle teksten. Gewoon ATK en DEF.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe kan een knul van net 8 jaar Yu-Gi-Oh begrijpen?Of ging het bij jullie om de gave plaatjes?
Dat inderdaad. Wat een held.quote:
zijn NIF en IF vind ik ook heel goed. En als je je echt ongerust maakt, kun je ook dit doen:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Rooney snap ik ja...maak me meer zorgen om TevezVidal weet ik ook van dat dat wel goed gaat komen. Hoe is Carrick? En hoe is zijn NIF? 105K lijkt me een beetje veel voor hem eigenlijk
Bij ons was het toen echt puzzelen, iedereen kon een klein beetje Engels toen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
keken niet zo heel veel naar alle teksten. Gewoon ATK en DEF.
En toen snapte ik het eindelijk door het spelregelboekje en toen was het alweer uit.![]()
En daarom gaat Dreetje dus een Xbox kopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
Verschil van de laagste bin tussen Xbox en PS3 Leite is 600k.
ja, het was ook ff kijken hoe verschillende mensen die beschrijvingen interpreteerden. Sommigen hadden daar hele andere meningen over, dus je moest van te voren maar gewoon wat afspreken of het tijdens het spel uitzoeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij ons was het toen echt puzzelen, iedereen kon een klein beetje Engels toen.Na een tijdje wist je wat iedere kaart kon en kon je gewoon "echt" dueleren.
Ik vond hem wel goed.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja lachen man, dan doe je er toch niets aan. Lijkt me duidelijk wie ik bedoel ondanks dat ik die i vergeten ben
Was jij ook actief op forums over YGO enzo? Ik heb toen nog wel online gehandeld (nou ja, ik stuurde het wel met de post maar de deals sloot ik online)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij ons was het toen echt puzzelen, iedereen kon een klein beetje Engels toen.Na een tijdje wist je wat iedere kaart kon en kon je gewoon "echt" dueleren.
Nee, heb het ook maar een jaartje gedaan ofzo. Ik verkocht ook alles weer zodra het een beetje 'uit' ging.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was jij ook actief op forums over YGO enzo? Ik heb toen nog wel online gehandeld (nou ja, ik stuurde het wel met de post maar de deals sloot ik online)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |