PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schöne schiet tenminste nog eens en direct een goal
Slaat nergens opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
hahahahaha Thad
2x Serero en 2 assists
Ajax - PSV 4-0![]()
![]()
Heb de basis voor deze tactiek eens gedownload toen ik net begon, maar in 3 verschillende games flink getweaked en er echt mijn eigen tactiek van gemaakt..speelt wel lekker. Had eigenlijk een andere formatie in gedachten, maar die liep niet en ik zat ook nog met de blessure van Siemquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Slaat nergens opAjax 4 schoten op doel, PSV 3. Maar het was toch maar de fruitschaal, en degene die de fruitschaal wint, wint de eredivisie niet
Heb je btw die tactiek zelf gemaakt of van internet?
Bij mij ook maar mijn spelers zitten nog steeds vastquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn watch list is terug, nu zitten ze nog vast maar ik neem aan dat ik ze straks wel binnen heb.
DS2 wat is de beste nederlandse silver RW?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn watch list is terug, nu zitten ze nog vast maar ik neem aan dat ik ze straks wel binnen heb.
MISIDJANquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DS2 wat is de beste nederlandse silver RW?
Lukokiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DS2 wat is de beste nederlandse silver RW?
Ah oke. Ik heb zelf wat geprobeerd maar weet eigenlijk nooit hoe ik een tactiek kan verbeterenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb de basis voor deze tactiek eens gedownload toen ik net begon, maar in 3 verschillende games flink getweaked en er echt mijn eigen tactiek van gemaakt..speelt wel lekker. Had eigenlijk een andere formatie in gedachten, maar die liep niet en ik zat ook nog met de blessure van Siem
Misidjan of Snijders; die ene van Willem II.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |