quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne. het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
vraag aan m ik heb vakantie nuquote:
Jij zou nooit zeggen dat mijn verhaal goed was nadat ik het jouwe matig had genoemd, ookal had ik hier een fucking piece of art neergezetquote:
Het is nu niet bepaald een magnum opus hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jij zou nooit zeggen dat mijn verhaal goed was nadat ik het jouwe matig had genoemd, ookal had ik hier een fucking piece of art neergezet
Zeg ik dat dat het is dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is nu niet bepaald een magnum opus hoor.
"toto69 schreef..."quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zeg ik dat dat het is dan?Ik zeg alleen, bij wijze van.
Ja, maar ik probeer alleen maar te zeggen: ook al was het wel een magnum opus, dat zou jij dan niet toegeven omdat je dan te trots zou zijn ofzoquote:
Trots op wat? Een flauw verhaaltje dat ik voor de lol even schreef?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, maar ik probeer alleen maar te zeggen: ook al was het wel een magnum opus, dat zou jij dan niet toegeven omdat je dan te trots zou zijn ofzo
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trots op wat? Een flauw verhaaltje dat ik voor de lol even schreef?
Begint het nu al zo Spatie, al in de vakantie?! Je moet potverdorie zometeen VWO-huiswerk maken en dan ben je nu al te lam om een pietluttig verhaaltje te schrijven? Kom op Spatie, stop met uitstellen en schrijf godverdomme dit seksverhaal, in de naam van je VWO!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben te lui om deel 2 te schrijven :/
Okay okay, maar even pauze ja, ik moet die van jou nog lezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Begint het nu al zo Spatie, al in de vakantie?! Je moet potverdorie zometeen VWO-huiswerk maken en dan ben je nu al te lam om een pietluttig verhaaltje te schrijven? Kom op Spatie, stop met uitstellen en schrijf godverdomme dit seksverhaal, in de naam van je VWO!
Zinnen eindigen we met een punt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen maar vond het te confronterend :/
Of een uitroepteken/vraagteken.quote:
Dat is ook een plausibele optie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of een uitroepteken/vraagteken.
Of een emoticonquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of een uitroepteken/vraagteken.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |