haha eerst maar die m5 verkopen lul, niet op de zaken vooruit lopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Zeker niet.. Iedereen is anders toch? Ik zou niet goed kunnen slapen als ik niet wist dat er een goeie veilige q7 op me staat te wachten
Die is al weg is vorige week opgehaaldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:04 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha eerst maar die m5 verkopen lul, niet op de zaken vooruit lopen
ojee, je bent betrokken met die smeerpijpen uit Noorwegen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef highender het volgende:
[..]
Ik ben enigszins bekend met het pak gedeelte van vopak.
Treinenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Pharkus het volgende:
Boeiend, gewoon de chillings zetten in de trein.
Haha, nee hoor, ik heb het over de tijd ver voor de diverse fusies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Havenbar0n het volgende:
ojee, je bent betrokken met die smeerpijpen uit Noorwegen?
oja ten tijde van de VOCquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:12 schreef highender het volgende:
[..]
Nog wat verder terug, pakhuismeesteren.
komt helemaal goed knul, eerst je middelbare school afmaken hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:26 schreef Jan-Slagter het volgende:
[ afbeelding ]
Als er iemand in deze Shelby GT350 langsrijdt lach je m zeker ook uit, in je polo´tje bluemotion die 10 x minder waard is.
Ik heb geen enkel idee waar je op doelt beste knul, ik benadruk slechts dat oude autos veel meer waard kunnen zijn dan nieuwe exemplaren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:29 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
komt helemaal goed knul, eerst je middelbare school afmaken he
Hou maar op, die chemische gassen hebben zijn hersens aangetast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee waar je op doelt beste knul, ik benadruk slechts dat oude autos veel meer waard kunnen zijn dan nieuwe exemplaren.
dat weet een kind van acht ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee waar je op doelt beste knul, ik benadruk slechts dat oude autos veel meer waard kunnen zijn dan nieuwe exemplaren.
Kinderen van 8 hebben vaak ook grote fantasieën, het is behoorlijk sneu als je allerlei stoere praatjes verkondigt die je op geen enkele manier kunt bewijzen, hopelijk beleef je veel plezier in je droomwereldje.quote:
om 5 uur begint je ploegendienst weer fabrieksarbeider?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef Havenbar0n het volgende:
je moet je modale kk muil houwen, ik ga pitten.
joe
ja zaterdag, rustig aan. Beetje internetten en filmpjes kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
om 5 uur begint je ploegendienst weer fabrieksarbeider?
jij morgen met een bak koffie de pubers in toom houden hier?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
om 5 uur begint je ploegendienst weer fabrieksarbeider?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |