nu ben je dingen aan elkaar aan het verzinnen, natuurlijk heb ik wel gestudeerd. TU master chemie rustig. 9 voor de scriptiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh pardon, omdat je zei dat je niet gestudeerd had. misschien bedoelde je dat je niet aan de universiteit gestudeerd hebt dan.
Vrouwen en auto'squote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
sorry, maar het 'gezicht' dat die auto heeft is echt hilarisch
nee, ik ben zojuist het allerlaatste restje twijfel kwijtgeraakt, dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nu ben je dingen aan elkaar aan het verzinnen, natuurlijk heb ik wel gestudeerd. TU master chemie rustig. 9 voor de scriptie
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Nieuwe sportwagens hebben koplampen die schuin aflopen waardoor het lijkt alsof ze 'boos' kijken of dreigend. Deze lampen zijn rond waardoor een grappig gezicht ontstaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
sorry, maar het 'gezicht' dat die auto heeft is echt hilarisch
ja, sorry, maar ik moest het even zeggenquote:
ja, precies, en dan het stuk tussen de koplampen (de grille ofzo, sorry dat ik nu even stereotype moet zitten doen, maar ik weet het echt niet) als de mond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Nieuwe sportwagens hebben koplampen die schuin aflopen waardoor het lijkt alsof ze 'boos' kijken of dreigend. Deze lampen zijn rond waardoor een grappig gezicht ontstaat.
Bazenauto's ja. Niet kapot te krijgen ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:20 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is en blijft mijn favoriete tweedehands / oude bak.
Opel Kadett E.
Dit model specifiek, dit is de eerste auto waar ik wat herinnering van heb, en waarmee we naar Parijs zijn gereden toen ik... 5 jaar oud was
Ze roesten flink, zeker bij de dorpels, maar motorisch zijn het ijzersterke wagens!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bazenauto's ja. Niet kapot te krijgen ook
Gelukkig heb je wel een goede smaak wat auto's betreft dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, sorry, maar ik moest het even zeggen
wel een mooie auto trouwens, wat het ook is. ik ken eigenlijk alleen de jaguar e-type bij naam, die vind ik ook erg mooi.
Had je een goeie jeugd? Aangezien je vader waarschijnlijk zwaar onder modaal pakte?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:20 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is en blijft mijn favoriete tweedehands / oude bak.
Opel Kadett E.
Dit model specifiek, dit is de eerste auto waar ik wat herinnering van heb, en waarmee we naar Parijs zijn gereden toen ik... 5 jaar oud was
Laat ik hier maar niet neerzetten wat m`n vader verdiende tot 2002, denk dat je dan snel uit dit topic weglooptquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:22 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Had je een goeie jeugd? Aangezien je vader waarschijnlijk zwaar onder modaal pakte?
haha ja, tot 2002 de gouden tijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet neerzetten wat m`n vader verdiende tot 2002, denk dat je dan snel uit dit topic wegloopt
Ga jij maar lekker zeiken op mensen met 2e hands autos terwijl je zelf ook een 2e hands Audi rijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:24 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha ja, tot 2002 de gouden tijd
2e hands van 35000 jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker zeiken op mensen met 2e hands autos terwijl je zelf ook een 2e hands Audi rijd___!
Hypocriet.
Nee aub zet neer!!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet neerzetten wat m`n vader verdiende tot 2002, denk dat je dan snel uit dit topic wegloopt
ja tot 2002 waren het gouden tijden haahquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:28 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Nee aub zet neer!!!!
Ik weet zeker dat het minimaal 8000¤ per maand is
Nope, een week of 3 voor de keuring en NL-platen :p (ik ruik jaloezie)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nee hoor, jij moet nog 3 weken wachten of je stufi
Ach, mijn auto is niet eens 10% van mijn budget. Die van jou zeker 50%.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:30 schreef nooffence het volgende:
[..]
Nope, een week of 3 voor de keuring en NL-platen :p (ik ruik jaloezie)
Voor 35k heb je een gloednieuwe Ford Mondeo met vrijwel alle opties. Drie keer zo groot als die hele A5 van je. Wss minder snel, maar die Mondeo's liggen als een blok op de weg. Beter dan de gemiddelde Audi durf ik wel te stellen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
2e hands van 35000 ja
daar heb ik 30 van die gedrochten voor, als het niet meer is
nou prop je hypotheek ermee vol zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor 35k heb je een gloednieuwe Ford Mondeo met vrijwel alle opties. Drie keer zo groot als die hele A5 van je. Wss minder snel, maar die Mondeo's liggen als een blok op de weg. Beter dan de gemiddelde Audi durf ik wel te stellen.
Ah, ik verdien met één belletje de waarde van jou auto terwijl jij je kapot werkt, en 10% hahahaha volgens mij betaal je die auto in termijnen hhahahahhaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ach, mijn auto is niet eens 10% van mijn budget. Die van jou zeker 50%.
Maar ik ben jaloerssss hoor, morgen weer naar de lidl boodschappen doen knul.
Liever 30 auto`s van 1000 euro waar je gecombineerd 50-60 jaar in kan rijdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
2e hands van 35000 ja
daar heb ik 30 van die gedrochten voor, als het niet meer is
cash betaald, maar jij doet al die dingen in 1 belletjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:35 schreef nooffence het volgende:
[..]
Ah, ik verdien met één belletje de waarde van jou auto terwijl jij je kapot werkt, en 10% hahahaha volgens mij betaal je die auto in termijnen hhahahahha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |