middelbareschooltijd argumenten, komt goed knul. Lekker genieten nog ff.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:07 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Mooi leven, zonder vrouw, zonder vrienden. Maar misschien wel beter dat je geen vrouw heb, jij bent de sukkel voor het geld, en de seks zoekt ze wel buiten de deur dan.
Haha, de waarheid kan pijnlijk zijn he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:09 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
middelbareschooltijd argumenten, komt goed knul. Lekker genieten nog ff.
ik heb ook op de middelbare school gezeten en je komt steeds met dezelfde opmerkingen, haha waarheid is pijnlijk jouw pa is dat je moer doet zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:09 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Haha, de waarheid kan pijnlijk zijn he.
Ik zou zeggen, geef de moed niet op. Blijf aan jezelf werken, goed eten en sporten. Ook jij gaat neuken ooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Kan je wel opgeven voor het programma: "Ik heb het nog nooit gedaan" hoor.
Tweedehands Volkswagenbak *quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:20 schreef YvonneS het volgende:
Wat boeit het nou dat er mensen in een oude auto rijden? Ik snap serieus niet hoe je je hieraan kan storen. Dan zou een Porscherijder zich ook moeten storen aan jou burgerlijke Volkswagenbak.
Naar Ibiza maar, had toch minstens verwacht met jouw inkomen op een betere lokatie met jouw nivo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ben twee weken vrij, vannacht nog naar Ibiza vliegen. Pff
ik ga in het najaar verhuizen, herenhuisje blijdorrepquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:26 schreef takata het volgende:
[..]
Naar Ibiza maar, had toch minstens verwacht met jouw inkomen op een betere lokatie met jouw nivo.
Je trekt bij Bokito in?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik ga in het najaar verhuizen, herenhuisje blijdorrep
200m lopen, Vroesenlaanquote:
nee hoor, jij moet nog 3 weken wachten of je stufiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:45 schreef nooffence het volgende:
TS ik rijd een 2 weken nieuwe rs5 rechtstreeks uit Duitsland
hoe weet jij zo goed wanneer de stufi overgemaakt wordt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nee hoor, jij moet nog 3 weken wachten of je stufi
rond de 25ste, ik ben zelf ook student geweest. Het zou raarder zijn als ik dit niet wist.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hoe weet jij zo goed wanneer de stufi overgemaakt wordt?
oh pardon, omdat je zei dat je niet gestudeerd had. misschien bedoelde je dat je niet aan de universiteit gestudeerd hebt dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
rond de 25ste, ik ben zelf ook student geweest. Het zou raarder zijn als ik dit niet wist.
sorry, maar het 'gezicht' dat die auto heeft is echt hilarischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oldtimers daarentegen. Veel mooier imo dan die moderne sportwagens.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |