Jij bent dus eigenlijk één van de mensen die geen nieuwe auto kan betalenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:35 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
audi a5 uit 2011, wel tweedehands
nieuwe auto is zonde van het geldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk één van de mensen die geen nieuwe auto kan betalen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nieuwe auto is zonde van het geld
Zie je de gelijkenis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:32 schreef Havenbar0n het volgende:
Zonde van het geld [...] hoor je dan.
En patserig?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ik koop echt geen auto waar iemand anders al een een poos scheten in de bestuurdersstoel heeft zitten laten. Nieuw dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nieuwe fiat panda wordt dat dan met jouw salarisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef RuckUngermans het volgende:
[..]
Ik koop echt geen auto waar iemand anders al een een poos scheten in de bestuurdersstoel heeft zitten laten. Nieuw dus.
Hahaha!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nieuwe fiat panda wordt dat dan met jouw salaris
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef White_Flower het volgende:
Oude auto's kunnen best mooi zijn.
[ afbeelding ]
ik heb het over die ouwe gare polo's en corsa's, die grafdingen uit de jaren 90 en al 8 eigenaren hebben gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef MolFan het volgende:
Oude auto's zoals een Porsche 944 stijgen in waarde, iets wat een nieuwe auto niet doet. Klacht onterecht.
O ja hoor meneertje weet t allemaal weer beter?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef MolFan het volgende:
Oude auto's zoals een Porsche 944 stijgen in waarde, iets wat een nieuwe auto niet doet. Klacht onterecht.
Niet iedereen kan een nieuwe auto betalen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:43 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[..]
ik heb het over die ouwe gare polo's en corsa's, die grafdingen uit de jaren 90 en al 8 eigenaren hebben gehad.
en hoe zou dat komen denk je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een nieuwe auto betalen.
Hoe denk je dat iemand met een gloednieuwe audi naar jou kijkt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:47 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en hoe zou dat komen denk je?
[ ] incompetent
[ ] dom
[ ] nat achter de oren
vul maar in
Geen geld?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:47 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en hoe zou dat komen denk je?
[ ] incompetent
[ ] dom
[ ] nat achter de oren
vul maar in
vast een beetje neerbuigend, maar daar moet die ook krom voor liggen. 2 jaar later koop ik zijn auto en lach ik me krom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoe denk je dat iemand met een gloednieuwe audi naar jou kijkt?
Wat een loser is TS...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |