Dag mede-fokkers!

In verband met mijn hogeschool die vanaf september overgaat naar een compleet Macintosh omgeving, ben ik helaas genoodzaakt om een Macbook Pro aan te schaffen. Hierdoor moet ik ook helaas deze prachtige laptop te deur uit doen.
Ik heb de laptop nu al bijna een jaar (11 maanden) en hij is mij uitstekend bevallen. De bouwkwaliteit is erg goed en de prachtige aluminium behuizing geeft het echt een 'premium' feel. Ook het scherm is schitterend met een 1920x1080 resolutie en zeer goede kijkhoeken. Overigens heeft de laptop enorm krachtige hardware waardoor je alle recente games (Skyrim, Battlefield 3 e.d.) op hoge settings kunt spelen.
Ondanks de laptop al razendsnel is met zijn i7 processor, wou ik de performance nog iets ophogen door de DVD speler te vervangen met een 128GB Samsung SSD schijf. Dit resulteert tot een enorme snelheidswinst en de laptop is dan ook binnen 6 seconden volledig opgestart. Ook het openen van programma's hebben nu bijna tot géén laadtijden meer en worden gelijk geopend. (De originele DVD speler lever ik er gewoon los bij.)
Op de laptop zit een legale versie van Windows 8 - 64 bit, maar onder op de laptop zit ook een legale code voor een Windows 7 installatie mocht je dat liever hebben.
Intel Core i7 3610QM | 2,3GHz (3,3 Ghz Turbo)
8GB Ram werkgeheugen
Nvidia GeForce GT650M
750GB Harde schijf (7200 RPM)
128GB SSD Schijf
Ik heb de laptop voor 930 euro gekocht. De SSD schijf voor 100 euro wat het in totaal bedraagt op 1030 euro. De laptop is 11 maanden in gebruik geweest maar zo goed als nieuw en alles compleet in doos met bon inclusief de SSD gaat de deur uit.
Bieden vanaf
749 euro!![$(KGrHqJ,!lgFH5tvneM6BR-5OsVWGg~~60_84.JPG]()
![$(KGrHqV,!rMFH62G+hQdBR-5O-3svQ~~60_84.JPG]()