is goed, ff aanslingerenquote:
jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef rolls-reus het volgende:
Om 5 uur zou fut het weer moeten doen toch..?
haha dat komt zeker van voetbalpingsquote:
Volgens mij uit FM?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha dat komt zeker van voetbalpings
Ja I know, komt uit ons netwerkspelquote:
Hij doet het dus nog niet..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
maar EA zou EA niet zijn als het nu zou werken
En dan gaat ook lekker iedereen tegelijk proberenquote:
Op de zaak hebben we een abbo maar geen internet. Kan ik het wel gratis aanvragen voor thuis?quote:Indien u een FOX Sports TV abonnement heeft bij Ziggo, interactieve TV via KPN, Telfort of Xs4all kunt u direct gebruik maken van de GO service. U krijgt namelijk FOX Sports GO bij uw TV abonnement cadeau. Ook is FOx Sports GO los te bestellen via deze website.
Je moet dan inloggen met je ziggo gebruikersnaam en wachtwoordquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:33 schreef wonton het volgende:
[..]
Op de zaak hebben we een abbo maar geen internet. Kan ik het wel gratis aanvragen voor thuis?
Dat ik daar nu pas achterkomquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet dan inloggen met je ziggo gebruikersnaam en wachtwoord
Dan moet je niet zeiken en betalen voor foxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat je helemaal kapot wordt gebombardeerd met ads maar toch bedankt
Ben je genezen van de kommaziekte?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:39 schreef Maver24 het volgende:
Zo ik ben weer thuis van het zwembad. Ik maak ook weer wat mee zo laat op de dag. Ik zit in het water en opeens komen er rennend politie mensen het veld op en ook 2 ambulances het veld opgereden. Blijkt dat er een jongetje bijna was verdronken in het water. dikke chaos man. Heb serieus 8 politie auto's geteld die buiten stonden en een brandweer wagen en 2 ambulances en ook de trauma helikopter was gearriveerd
http://www.rijnmond.nl/ni(...)rd-zwembad-de-fakkel
hier het nieuwsbericht
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 17:48:00Our maintenance on #FUT has been extended. We'll update once it has finished. Other modes are unaffected. Apologies for any inconvenience. reageer retweet
Dat komt door kut EA die de maintenance (die toch niks oplevert) nog langer laat duren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
Zelfs Maver gaat off topic posten. FUT is dus een maand of 9 a 10 interessant geweest. Nu lullen we echt allemaal over andere dingen.
Nee, heeft EA ervoor gezorgd dat Maver naar het zwembad ging? Nou? Nou?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door kut EA die de maintenance (die toch niks oplevert) nog langer laat duren.
Wel dat DS2 naar het zwembad ging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heeft EA ervoor gezorgd dat Maver naar het zwembad ging? Nou? Nou?
Ik ging ook zwemmen maar dat had ik ook wel gedaan als de web app het wel deed. Het was wel heeeeeel druk deze keer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heeft EA ervoor gezorgd dat Maver naar het zwembad ging? Nou? Nou?
logisch... FUT was down... iedereen zwemmen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging ook zwemmen maar dat had ik ook wel gedaan als de web app het wel deed. Het was wel heeeeeel druk deze keer.
Voorlopig wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij is wel een basisspeler bij je cluppie toch?
Ik ga ook zwemmen als het mooi weer is en de web app doet het wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
logisch... FUT was down... iedereen zwemmen.
Als ik zeg: "Ik voel er al leven in komen" doel ik meestal op iets heel anders. hihihihihihihihihiquote:
Als antwoord op de vraag "Schat, zal ik de blauwe pilletjes dan maar even pakken?" ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zeg: "Ik voel er al leven in komen" doel ik meestal op iets heel anders. hihihihihihihihihi
Gezellig manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:51 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben gewoon lekker gaan zwemmen ook al zo FUT het doen. Lekker merendeels van de dag in het water dobberen met deze bloedhitte. Das voor herhaling vatbaar de komende weken mocht het weer zo warm zijn als vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kunnen de apenteringtyfus krijgen met hun achterlijke prijzenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken en betalen voor fox
Hihihihihi grapjesmakertquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zeg: "Ik voel er al leven in komen" doel ik meestal op iets heel anders. hihihihihihihihihi
dit inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kunnen de apenteringtyfus krijgen met hun achterlijke prijzen
Voor 2 zenders doe ik sws de moeite nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit inderdaadmeer dan 10 per maand duurder nu vergeleken met vorig seizoen als je nl en buitenlands voetbal wilt. vond de oude prijs al duur
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor 2 zenders doe ik sws de moeite niet
ze hebben toch maar 2 zenders waar ze internationaal voetbal op uitzendenquote:
Voor mij is de prijs gelijk gebleven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit inderdaadmeer dan 10 per maand duurder nu vergeleken met vorig seizoen als je nl en buitenlands voetbal wilt. vond de oude prijs al duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |