Vind ik niet. Ik zit namelijk vandaag in de trein met een enorme koffer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
beetje overdreven om zo te gaan schelden, vind je ook niet?
asoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef handboek het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zit namelijk vandaag in de trein met een enorme koffer.
Kun je niet maken manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef handboek het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zit namelijk vandaag in de trein met een enorme koffer.
OOOH JONGEN ALS IK JE STRAKS VIND GA IK JE HET LEVEN HELEMAAL ZUUR MAKEN!quote:
Ooit van overstappen gehoord? Heeft trein A vertraging dan mis je trein B waardoor je dus soms minimaal een half uur kan gaan staan wachten op de nieuwe trein waardoor je dus ook trein C mist en je 5 uur later thuis bent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Jank jank jank! Hou toch op man het is maar een trein die niet op tijd rijd! Maak je niet zo druk. Kansloze mensen altijd die lopen te huilen als een trein 10 min te laat is!! Alle tijd pak je rust het zonnetje schijnt en geniet ervan
Wat een onterechte klacht dit. Je betaald voor 1 plek en dan meen je een huge koffer mee te moeten nemen die minstens die je waarschijnlijk voor 1 zitplek neer hebt gezet. Ga in het vervolg met de taxi.quote:
ik zit op mijn werk, niet in de trein. je moet de ts quoten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef Mushox het volgende:
[..]
Wat een onterechte klacht dit. Je betaald voor 1 plek en dan meen je een huge koffer mee te moeten nemen die minstens die je waarschijnlijk voor 1 zitplek neer hebt gezet. Ga in het vervolg met de taxi.
nop, zet hem tussen de stoelen in, daar is namelijk ruimte voorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef Mushox het volgende:
[..]
Wat een onterechte klacht dit. Je betaald voor 1 plek en dan meen je een huge koffer mee te moeten nemen die minstens die je waarschijnlijk voor 1 zitplek neer hebt gezet. Ga in het vervolg met de taxi.
Dat gebeurt zelden, vaak blijft trein B eventjes wachten en trein C op haar beurt ook. Wat een enorm huil topic.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef handboek het volgende:
[..]
Ooit van overstappen gehoord? Heeft trein A vertraging dan mis je trein B waardoor je dus soms minimaal een half uur kan gaan staan wachten op de nieuwe trein waardoor je dus ook trein C mist en je 5 uur later thuis bent.
ooooh, ik hoop zo dat je je vlucht mistquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef handboek het volgende:
[..]
Ooit van overstappen gehoord? Heeft trein A vertraging dan mis je trein B waardoor je dus soms minimaal een half uur kan gaan staan wachten op de nieuwe trein waardoor je dus ook trein C mist en je 5 uur later thuis bent.
Ik bedoelde dat ik het eens was met je 'aso' opmerkingquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zit op mijn werk, niet in de trein. je moet de ts quoten.
Die moet nog geboekt worden, jammer johquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ooooh, ik hoop zo dat je je vlucht mist
ow zo! dan gaarne mijn geheel onterechte aantijging negeren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het eens was met je 'aso' opmerking
Nou, in de 6 jaar dat ik dagelijks met de trein ga (en de vele vertragingen) nog nooit meegemaakt dat treintje B blijft wachten omdat treintje A vertraging heeft opgelopen....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dat gebeurt zelden, vaak blijft trein B eventjes wachten en trein C op haar beurt ook. Wat een enorm huil topic.
Haha ga huilen danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef handboek het volgende:
[..]
echt niet? ik ben echt jarenlang met de trein naar mijn werk gegaan, en toegegeven, meestal doen ze het niet, maar het is nou ook weer niet iets dat nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:31 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Nou, in de 6 jaar dat ik dagelijks met de trein ga (en de vele vertragingen) nog nooit meegemaakt dat treintje B blijft wachten omdat treintje A vertraging heeft opgelopen....
Vind vooral kwalijk dat ze treinen eruit gaan halen.... Lekker proppen!
ben je niet al geweest?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef ZarB het volgende:
Ik wil ook op vakantieAls ik nu op vakantie zou kunnen dan zou het me geen reet uitmaken dat de trein 10 min vertraging heeft
Dus je gaat helemaal niet met de trein naar Schiphol omdat je nog niet eens de vlucht geboekt hebt en je begint nu al te klagen over vertraging die er niet is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef handboek het volgende:
[..]
Die moet nog geboekt worden, jammer joh
Nopezquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
echt niet? ik ben echt jarenlang met de trein naar mijn werk gegaan, en toegegeven, meestal doen ze het niet, maar het is nou ook weer niet iets dat nooit gebeurt.
Dat was vroeger het beleid, tot ze door Den Haag op de vingers werden getikt dat het aantal vertraagde treinen te hoog was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:31 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Nou, in de 6 jaar dat ik dagelijks met de trein ga (en de vele vertragingen) nog nooit meegemaakt dat treintje B blijft wachten omdat treintje A vertraging heeft opgelopen....
bwehehehe, ja, ik denk dat dat het wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
NopezMaar jij bent dan ook een dame he daar wachten ze wel op :-) Als ik eraan kom lopen dan rijden ze altijd snel weg!... "Daar komt weer een grote lompe dude!! Snel! sluit de deuren!!'
Alweer terug van Appelhof popje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef ZarB het volgende:
Ik wil ook op vakantieAls ik nu op vakantie zou kunnen dan zou het me geen reet uitmaken dat de trein 10 min vertraging heeft
Ja begin juli een weekje. Ik wil nog een keerquote:
Ja gister! Waren echt een leuke 6 weken man. Maar nu wil ik graag met het vliegtuig. Naar het buitenland he, niet naar appelhof.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Alweer terug van Appelhof popje?
het was een gok, ik kon me niet voorstellen dat een luxepaardje als jij niet al lang op vakantie geweest wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja begin juli een weekje. Ik wil nog een keer![]()
Hoe weet je dat trouwens?
Ja mag in oktober wel met mee richting usa... Zoek nog iemand voor beetje vermaak op de hotelkamer... Ik trek normaal verder nooit duckface hoor. Xoxoxoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja gister! Waren echt een leuke 6 weken man. Maar nu wil ik graag met het vliegtuig. Naar het buitenland he, niet naar appelhof.
ja hallo, ik was eerst jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zeg haywood ik ben even in gesprek... Ik geef wel een seintje als jij mag.
Ha, ik ben helaas geen luxepaardje. Gewoon een voltijdstudent met een baan ernaast in een huis met 3 huisgenoten. Wel een rijke vriend, dat wel. En we waren op een camping. Wel met wifi!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het was een gok, ik kon me niet voorstellen dat een luxepaardje als jij niet al lang op vakantie geweest was
Dit is wel een heel goed idee. Opper het idee!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef Chowi het volgende:
Misschien is een centraal NS klaagtopic wel een goed idee want ik word er een beetje moe van.
ik ging vroeger ook altijd op vakantie naar terschellingquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ha, ik ben helaas geen luxepaardje. Gewoon een voltijdstudent met een baan ernaast in een huis met 3 huisgenoten. Wel een rijke vriend, dat wel. En we waren op een camping. Wel met wifi!!
Naar Appelhof? To be honest, ik ben daar nooit geweest. Wij waren in Spanjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ging vroeger ook altijd op vakantie naar terschelling
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fuck it ben te jaloers voor dit.
nee nee, ik bedoel echt vroeger toen ik nog met mijn ouders meeging op vakantie. wij gingen altijd naar Oosterend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Naar Appelhof? To be honest, ik ben daar nooit geweest. Wij waren in Spanje
Nothing beats 14 jaar lang met je ouders naar het mooie Biggekerke :-)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee nee, ik bedoel echt vroeger toen ik nog met mijn ouders meeging op vakantie. wij gingen altijd naar Oosterend.
Ook in dezelfde frequentie of is hun reguliere dienstregeling beperkter dan de aangepaste dienstregeling van de NS?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:01 schreef trein2000 het volgende:
En hoe is het mogelijk sat in frankrijk waar dit soort tempraturen de hele zomer voorkomen de treinen wel gewoon rijden?
gast, je gaat off topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:01 schreef trein2000 het volgende:
En hoe is het mogelijk dat in frankrijk waar dit soort temperaturen de hele zomer voorkomen de treinen wel gewoon rijden?
waar is datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:02 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Nothing beats 14 jaar lang met je ouders naar het mooie Biggekerke :-)
Oh dat ken ik niet. Wij gingen nooit in NL op vakantie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee nee, ik bedoel echt vroeger toen ik nog met mijn ouders meeging op vakantie. wij gingen altijd naar Oosterend.
ik ben wel eens in retranchement geweest, dat is daar geloof ik ook in de buurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Wij gingen nooit in NL op vakantie.
Biggekerke ligt vlakbij Middelburg, bij Aagtekerke en MeliskerkeVlakbij Supergirl
Nee, meer dan terecht zelfs. TS houdt zich nog netjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
beetje overdreven om zo te gaan schelden, vind je ook niet?
ja, ik had dat stuk over zijn koffer nog niet gezien. dan is het inderdaad niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, meer dan terecht zelfs. TS houdt zich nog netjes
Schelden op de NS kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, ik had dat stuk over zijn koffer nog niet gezien. dan is het inderdaad niet meer dan normaal.
schelden op ts trouwens ook niet, maar daar gaat het topic niet overquote:
Truequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
schelden op ts trouwens ook niet, maar daar gaat het topic niet over
Dat ligt in Zeeuws-Vlaanderen, ongeveer 30/40 min rijden ofzo. Eerdergenoemde dorpjes liggen op Walcheren (het eiland erboven). Dat is nog wel een leuk eiland, maar Zeeuws-Vlaanderen is om te huilenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ben wel eens in retranchement geweest, dat is daar geloof ik ook in de buurt.
ik weet het echt niet, erg hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat ligt in Zeeuws-Vlaanderen, ongeveer 30/40 min rijden ofzo. Eerdergenoemde dorpjes liggen op Walcheren (het eiland erboven). Dat is nog wel een leuk eiland, maar Zeeuws-Vlaanderen is om te huilen
Ging je dan vanuit NL via Zeeland op de fiets naar Frankrijk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik weet het echt niet, erg he
een van de jaren dat we niet op vakantie gingen naar terschelling, gingen we op fietsvakantie langs de kust naar frankrijk, en dat is de enige keer dat ik in zeeland geweest ben.
ja. helemaal langs de kust door nederland en belgie. niet in een dag uiteraard he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ging je dan vanuit NL via Zeeland op de fiets naar Frankrijk?
Oh niet, matigjes van je ouders. Maar wel gaaf om dat te doen. Als ik ooit kinderen krijg wil ik dat ze ook wel eens zoiets gaan doen. Ik moet het eerst zelf ff proberen. Al heb ik goede genen, want mijn ma fietste laatst 1700 km naar Spanjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja. helemaal langs de kust door nederland en belgie. niet in een dag uiteraard he.
Niet zo zwart-wit hoor JMF.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben de hele tijd in de war omdat jullie UI's allebei zwart met wit zijn, HAHA!
mijn ouders hadden geen auto, dus het was een combi van noodzaak en gewend zijn om al heel veel op de fiets te doen. maar op zich best een aanrader, want je ziet wel veel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh niet, matigjes van je ouders. Maar wel gaaf om dat te doen. Als ik ooit kinderen krijg wil ik dat ze ook wel eens zoiets gaan doen. Ik moet het eerst zelf ff proberen. Al heb ik goede genen, want mijn ma fietste laatst 1700 km naar Spanje
Haha ik ben ook nog voor heracles, die hebben zwart witte shirts. Vet toevallig dit!!!quote:
Ja daarom. Nou, ik vind het best tof om kinderen dat te laten doen. Ik denk dat het later dan leukere mensen worden dan wanneer je ieder jaar met ze naar een 5* resort gaat in de dorre vlaktes van Egypte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn ouders hadden geen auto, dus het was een combi van noodzaak en gewend zijn om al heel veel op de fiets te doen. maar op zich best een aanrader, want je ziet wel veel.
God het is een complot!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha ik ben ook nog voor heracles, die hebben zwart witte shirts. Vet toevallig dit!!!
ik ga dus echt mijn ui niet veranderen omdat jij ons niet uit elkaar kunt houden hequote:
Ik kan ons wel uit elkaar houden hoor!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ga dus echt mijn ui niet veranderen omdat jij ons niet uit elkaar kunt houden he
als ik in de war raak, kijk ik altijd even in de spiegel. dan weet ik weer: dat ben jij, en de rest zijn anderen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik kan ons wel uit elkaar houden hoor!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
als ik in de war raak, kijk ik altijd even in de spiegel. dan weet ik weer: dat ben jij, en de rest zijn anderen.
Ik heb het gevoel dat julliue me in het spreekwoordelijke "O"tje nemen.quote:
Soms ben je dusdanig grappig dat ik je ervan verdenk een piemeltje te hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
als ik in de war raak, kijk ik altijd even in de spiegel. dan weet ik weer: dat ben jij, en de rest zijn anderen.
Wat een belediging toch weer voor de vrouwenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Soms ben je dusdanig grappig dat ik je ervan verdenk een piemeltje te hebben.
Oh jij was er ook nog. Goede reis!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:41 schreef handboek het volgende:
Ik word afgezet bij schiphol, dus fuck you trein.
dat is toch eigenlijk wel heel treurig, dat vrouwen in het algemeen kennelijk dusdanig ongrappig zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Soms ben je dusdanig grappig dat ik je ervan verdenk een piemeltje te hebben.
Dat bedoel ik dus. Wat een lompe seksistische man die JMF.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk wel heel treurig, dat vrouwen in het algemeen kennelijk dusdanig ongrappig zijn.
Je betaald helemaal niet voor een plek, je betaald voor het vervoer. Hierdoor is een zitplaats juist helemaal niet gegarandeerd. Dit wilt niet zeggen, dat een zitplaats bezet houden met een koffer niet asociaal is natuurlijk. Maar ik neem aan dat ts de voor bagage bestemde faciliteiten wel gebruikt. (in Intercity treinen heb je een soort ruimte tussen de zitplaatsen.)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dan nog zijn mensen met giga koffers een klacht op zich.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Je betaald helemaal niet voor een plek, je betaald voor het vervoer. Hierdoor is een zitplaats juist helemaal niet gegarandeerd. Dit wilt niet zeggen, dat een zitplaats bezet houden met een koffer niet asociaal is natuurlijk. Maar ik neem aan dat ts de voor bagage bestemde faciliteiten wel gebruikt. (in Intercity treinen heb je een soort ruimte tussen de zitplaatsen.)
Mja, als dichtbij Schiphol woont, en je gaat lang op vakantie, ga je natuurlijk niet bij Schiphol parkeren. Dan is de trein gewoon veel voordeliger. Al zou ik dan persoonlijk voor een taxi kiezen, of me door een vriend laten brengen, omdat dit gewoon veel relaxter reist.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dan nog zijn mensen met giga koffers een klacht op zich.
Eens!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk wel heel treurig, dat vrouwen in het algemeen kennelijk dusdanig ongrappig zijn.
Mmm...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Wat een lompe seksistische man die JMF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |