Mijn mening: geef het op! Als je geen afwerking kan verzorgen, niet recht kan werken en niet kan zorgen dat hout precies past, ga dan blokhutten timmeren i.p.v. meubels...quote:
Haha, er moeten nog grepen op. Zo ook nog scharnieren bij het TV-meubel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:17 schreef Flurry het volgende:
hoe open je zo'n lade? vingers ertussen vrotten?
Stiekem ben je het zelf hè?quote:
Da's ook een manier om incompetentie te verbloemen. "Het hoort zo"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef Peddie het volgende:
Het was inderdaad de bedoeling om de meubels er zo uit te laten zien, dat niet alles perfect op elkaar aansluit en het hout niet perfect is afgewerkt.
Eens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Gompy58 het volgende:
De vraag is of je vriend ook strak en exact kan werken. Laat hem een Masterpiece maken waarin hij alles stopt wat hij kan, dan kun je pas een oordeel geven.
Zoiets?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Gompy58 het volgende:
Laat hem een Masterpiece maken waarin hij alles stopt wat hij kan, dan kun je pas een oordeel geven.
die vind ik ook lelijk, maarrr die zit een stuk strakker in elkaarquote:
Stukken beter! Ziet er strak uit.quote:
Een blokrooster komt uit de scheepsbouw: vloeren/banken buiten. Goed voor de afwatering.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Nemephis het volgende:
Stukken beter! Ziet er strak uit.
Een mooi blad zou beter staan denk ik, maar da's een kwestie van smaak.
Is het wat beschadigt bij de rand of is dat reflectie?
Ik had al zoiets, welke boot mist er een rooster.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een blokrooster komt uit de scheepsbouw: vloeren/banken buiten. Goed voor de afwatering.
Wat je ziet is reflectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |