Is hij wellicht de dealer in kwestie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:04 schreef tong80 het volgende:
Als kinderen eenmaal het eerste blokje hebben gehad, dan hangen de ouders. Bij mijn ouders staan ook nog hele dozen op zolder. Je kunt eindeloos combineren,' aldus raadsman Edwin Henkelman.
als veelpleger gaat het er niet om dat je gepakt wordt. Als je maar kan scoren. Ze weten toch wel wie je bent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:11 schreef Flurry het volgende:
Damn, lijkt me toch niet makkelijk om zulke grote, rammelende dozen te stelen
gewoon heel hard naar buiten rennen dus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als veelpleger gaat het er niet om dat je gepakt wordt. Als je maar kan scoren. Ze weten toch wel wie je bent.
1. Je zoekt een speelgoedwinkelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:28 schreef DroogDok het volgende:
Hoe jat je een legodoos van 1 bij 1 meter?
Doe ik altijd;)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
1. Je zoekt een speelgoedwinkel
2. Je loopt naar binnen en trekt een legodoos uit de schappen.
Optioneel: Je djoekt de werknemer van de intertoys.
3. Je loopt naar buiten met de legodoos onder de arm.
4. Rennen.
Inderdaad. Verkrachters die een half jaartje krijgen, kindermoordenaars die een jaartje moeten zitten, mannen die Lego dozen stelen en maar driekwart jaar celstraf krijgen. Waar gaat dit heen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:41 schreef Boldface het volgende:
Weer een veelpleger waartegen een veel te lage straf wordt geëist.
Driekwart jaar? Ik zie een eis - een rechter kan nog lager straffen - van 265 dagen, waarvan 180 voorwaardelijk. Netto dus 85 dagen; kortom nog geen drie maanden. En dan zal ik het woord strafvermindering maar niet in de mond nemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Verkrachters die een half jaartje krijgen, kindermoordenaars die een jaartje moeten zitten, mannen die Lego dozen stelen en maar driekwart jaar celstraf krijgen. Waar gaat dit heen.
legoverslaafde kinderenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:04 schreef tong80 het volgende:
Als kinderen eenmaal het eerste blokje hebben gehad, dan hangen de ouders.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:04 schreef tong80 het volgende:
Als kinderen eenmaal het eerste blokje hebben gehad, dan hangen de ouders
ja dat dus, easy moneyquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
1. Je zoekt een speelgoedwinkel
2. Je loopt naar binnen en trekt een legodoos uit de schappen.
Optioneel: Je djoekt de werknemer van de intertoys.
3. Je loopt naar buiten met de legodoos onder de arm.
4. Rennen.
quote:Je kunt eindeloos combineren,' aldus raadsman Edwin Henkelman.
Just like heroin.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |