Bloedneuzenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren echt een klap in m'n gezicht.Nu ga ik tussendoor even acclimatiseren.
Heb ik nog nooit gehad eigenlijk. Wel gebroken neuzen.quote:
Ja, heet en lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Heyhey barbie.. hoe is het leven op Malta hedendaags?
Die heb ik dan nog nooit gehadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad eigenlijk. Wel gebroken neuzen.
ik las blootfeestje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, heet en lekkerMorgen bootfeestje
Hoest met jou?
Vrouwen komen wat minder vaak terecht in ordinaire vechtpartijen.quote:
Je weet maar nooitquote:
Ik was meestal degene die sloegquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen komen wat minder vaak terecht in ordinaire vechtpartijen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was meestal degene die sloeg
Niet hard, niet raak, maar toch.
Ze waren heel gemeen tegen mequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]sloeg jij mensen?
daar kan ik me echt niets bij voorstellen!
The lean mean fighting machine.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was meestal degene die sloeg
Niet hard, niet raak, maar toch.
quote:
Ze hebben Barbusse. Meer hebben ze niet nodigquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
moar heje daar ook zweefvliegtuigen?
Doen ze met de verkeerslichten voor mijn flat ook hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Leven flitste weer aan me voorbijzondags dorp waar ze de verkeerslichten uitzetten
Ik had ook even zo'n momentje vandaag toen ik het vliegtuig uitstapte op 3 km hoogte.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Leven flitste weer aan me voorbijzondags dorp waar ze de verkeerslichten uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |