condoomparkietjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn voorspelling:
vigen98 [vigen98 heeft geen premium account] is zenuwachtig, hij weet dat dit een belangrijk en moeilijk stuk van zijn leven is. De deur wordt voor hem open gehouden, hij loopt naar binnen. Hij loopt de hele gang door, opzoek naar de condooms. Als hij de condoometalage heeft gevonden bedenkt hij ineens dat hij niks weet over condoommaten. Welke moet ik kopen? 'Ik heb een grote toch?' denkt vigen98 [vigen98 heeft geen premium account] met zijn 14 cm. Maar XL ziet er wel heel erg groot uit, hij pakt daarom maar een paar verschillende maten. Hij hoopt natuurlijk op goede kwaliteit en is van plan aan 50 euro condooms te kopen. Zenuwachtig met vele condoomplakjes in de hand loopt hij naar de kassa, per ongeluk liet hij er 1 vallen, maar hij was te stijf om te bukken en het op te rapen, dus hij negeerde het en liep gewoon door. Bij de lege kassa aangekomen zegt de caissière ineens: 'Je liet net iets vallen, jongeman'. vigen98 [vigen98 heeft geen premium account] is helemaal in paniek, moet hij het nu gaan oprapen?!?! Gelukkig kon hij de overige condoomparkjes alvast bij de kassa neerleggen.
Het wordt een stuk makkelijker, hij heeft nog geen oogcontact gemaakt en heeft het ineens een stuk minder heet en pakt met gemak het gevallen condoompakketje op. Hij loopt kijkend naar de grond naar de kassa, legt het laatste condoomparkietje neer en pakt met trillende handen zijn portemonnee en probeert zijn pinpas te pakken, maar die viel door zijn trillende bewegingen op de grond. Hij schaamde zich dood, maar zijn instincten zorgden er voor dat hij gewoon deed alsof niemand het zag en pakte de pinpas. De caissière praatte tegen hem, maar hij heeft geen idee wat ze zei. Hij stopt zijn pinpas in de pinpasautomaatdinges en typt automatisch zijn pincode in. De caissière vroeg giechelend of hij een tasje wilde. Hij zei ja, en de caissière pakte de condoompakkies in en gaf ze. 'Okay, ik heb ze eindelijk, het is gelukt!' dacht vigen98 [vigen98 heeft geen premium account] toen hij die winkel uit liep.
Zometeen deel 2.
ik zeg niksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg dat die emogif niet voor mij is!
ja zag ik ook laterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lees het verhaal verder, dat hoort er bij!
HAHAHAHA doe maar cola!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Deel 2
vigen98 [vigen98 heeft geen premium account] Kijkt op zijn mobiel, het is al 20:21 tijd om naar 'vigens98's meisje' [vigen98's meisje heeft geen premium account] te gaan, hij moest er volgens hem om 20:30 zijn, half 10 dus. Hij stapt snel op zijn omafiets en fietst zo hard als hij kan. Waar waar is het huis ook alweer?! de Condoomstraat 9 toch, ohja!!! Hij wist precies waar het was, hij had natuurlijk 2 dagen met googlemaps de route in zijn hoofd gestampt. Eenmaal aangekomen bij het huis, zet hij met zijn trillende handjes zijn fiets op slot! 'Rustig vigen98 [vigen98 heeft geen premium account], er is niks aan de hand, het kan alleen maar goed komen, het moeilijkste, de condooms halen, heb ik al gehad!!' Hij loopt naar de deur, belt aan. Het meisje deed open en zegt 'huh, ben je er nu al?! Je zou toch pas om half 10 komen?!?!' vigen98 [vigen98 heeft geen premium account] raakt in paniek, is even stil, kijkt naar zijn mobiel, het is 20:34. !!!! Het is nog maar half 9!!!!! ''Hoe kan ik zo dom geweest zijn?!'' Ondertussen viel zijn tasje op de grond, het meisje zag wat er in zat, condooms. "Maar waarom zo veel?!' Dacht ze, maar ze deed alsof ze het niet had gezien. vigen98's meisje [vigen98's meisje heeft geen premium account] zei: ''Het is niet erg hoor, we kunnen ook eerst een uurtje praten ofzo
, kom binnen, wil je wat drinken?''
vigen98's meisje [vigen98's meisje heeft geen premium account] werd nat nadat ze dacht aan die condooms. De jongen loopt naar binnen, hij is een beetje in shock van zijn eigen fouten en is fucking zenuwachtig. Hij zei met een hoge toon: http://vocaroo.com/i/s0nTi12kI4p3 . Het meisje schoot wat cola voor hem in, toen ze het aan hem gaf liet ze het expres over zijn shirt vallen. 'Uit met dat shirt, laat die sixpack maar eens zien' dacht ze. 'OOOHHHHH sorry, het spijt me zooooo erg, wacht, ik leen je wel een shirt van mijn moeder.' Zei ze.
Zometeen deel 3.
Schonk*quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef Dearest het volgende:
het meisje SCHOOT hem wat cola in?waarin en hoe
''ik leen je wel een shirt van mijn moeder'' really? MOEDER? een jongen een shirt van je MOEDER laten aantrekken?
TS valt op rare meisjes ;squote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef Dearest het volgende:
het meisje SCHOOT hem wat cola in?waarin en hoe
''ik leen je wel een shirt van mijn moeder'' really? MOEDER? een jongen een shirt van je MOEDER laten aantrekken?
ohja die. Thxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”
Die dus.
Kom met details omg omgquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:50 schreef vigen98 het volgende:
HALLOOOOOOO MENSENHoe gaaaaaat het hier?
Ben sinds half 7 bij haar geweest
edit: Zo te zien hebben jullie veel gepraat over mijn dagLaat ik tot de punt komen, ik ben een man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik kwam bij haar aan bij haar huis, we ga naar binnen alles staat al klaar lichten uit gordijnen alles naar beneden en tv aan en de film staat al aan, nou ze hield me hand vast en nam me mee naar de bank en we zaten daar heel dicht bij elkaar, er was zo'n heel eng stuk ( vond zij ) ze kon bijna niet kijken dus ik zei het is niet eens eng ik ben toch bij je ( dat klinkt nu best wel domquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |