Modderbad wordt het danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kon hij z'n nichtje daar anaal penetreren
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kon hij z'n nichtje daar anaal penetreren
Dudequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn 6 jarige neefje heeft een zwembadje in de tuin, ik zou eens met hem moeten gaan spelen.
Maar je vindt haar toch leuk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd nou gewoon eens op over mijn nichtje!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn 6 jarige neefje heeft een zwembadje in de tuin, ik zou eens met hem moeten gaan spelen.
Je gaat z'n speelgoed bespelen zeker?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
Jij drukt je gewoon heel erg verkeerd uit.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij drukt je gewoon heel erg verkeerd uit.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, ik moet mijn neefje eens bezoeken, dat kan ook fout klinken. Zwemmen met mijn neefje kan zelfs al fout klinken, wat dan wel?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het er ook zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, ik moet mijn neefje eens bezoeken, dat kan ook fout klinken. Zwemmen met mijn neefje kan zelfs al fout klinken, wat dan wel?!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt het er ook zelf naar gemaakt.
Ach gossiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:31 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar iemand op mee naar het strand te gaan :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |