abonnement Unibet Coolblue
pi_129598733
i still see your shadows in my room
pi_129598825
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:39 schreef DrNick het volgende:
Wie wil er een steam key voor 3 dagen Red orchestra 2?
pi_129598847
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

zat je zmok?
Nee. VSO. Autisten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Schep maar op over je badass leven!
Ik heb niks bijzonders meegemaakt :'(

Maar volgens mij heb ik wel eens mijn schoenen van een dak moeten halen :9
Niet badass. Man, er is geen dag voorbij gegaan zonder dat ik het anders wenste. Een normaal leven op regulier onderwijs. Je moet eens weten hoe gelukkig ik ben dat ik mijn vwo gehaald heb, weg ben uit dat huis voor begeleid wonen en een eigen appartement heb. Ondanks dat ik nog wat uren begeleiding heb per week (drukt de huurprijs, zuiver financieel voordeel dus). Ik bedoel, daar blijven ze slaan he. Ik heb serieus iemand tegen de grond gewerkt die naderhand z'n eigen telefoon naar me gooide. Z'n eigen telefoon! Dan ben je toch gestoord?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129598854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:36 schreef Dearest het volgende:

[..]

You don't even know
Vertel dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129598900
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:42 schreef Amoeba het volgende:
Nee. VSO. Autisten.
zat ook jaartje vso man was echt idioot daar :')
Maar moest naartoe omdat geen school me wou hebben :(
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:44:55 #56
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129598912
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. VSO. Autisten.

[..]

Niet badass. Man, er is geen dag voorbij gegaan zonder dat ik het anders wenste. Een normaal leven op regulier onderwijs. Je moet eens weten hoe gelukkig ik ben dat ik mijn vwo gehaald heb, weg ben uit dat huis voor begeleid wonen en een eigen appartement heb. Ondanks dat ik nog wat uren begeleiding heb per week (drukt de huurprijs, zuiver financieel voordeel dus). Ik bedoel, daar blijven ze slaan he. Ik heb serieus iemand tegen de grond gewerkt die naderhand z'n eigen telefoon naar me gooide. Z'n eigen telefoon! Dan ben je toch gestoord?
Okay jij wint, ja hebt gelijk lijkt me vreselijk om daar te zitten, maar grass looks better on other side ofzo, want mijn normale leven is ook nog niet leuk tot toe, en vind het jammer dat ik geen bijzondere dingen mee hebt gemaakt :P

En ja, wat een idioot :')
Maar hoezo moest je naar die school dan, ben je zo erg autistisch? Is niet te merken.
Spatieboos
pi_129598957
was zo'n autist ging zn eigen laptop kapot gooien omdat iemand iets tegen m ging praten :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129598982
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Okay jij wint, ja hebt gelijk lijkt me vreselijk om daar te zitten, maar grass looks better on other side ofzo, want mijne normale leven is ook nog niet leuk tot toe, en vind het jammer dat ik geen bijzondere dingen mee hebt gemaakt :P

En ja, wat een idioot :')
Maar hoezo moest je naar die school dan, ben je zo erg autistisch? Is niet te merken.
Vroeger was ik een mongool. Maar VSO heet een harde leerschool. Ik kan me soms ontzettend knullig uitdrukken, sociaal-communicatief ben ik niet zo vaardig. Behalve op schrift, daar kan ik me verstoppen achter de kille correctheid der Nederlandse taal.

Ik moet persoonlijk bekennen dat ik in het zesde leerjaar (vwo) mijn gedrag grondig aangepast heb zodat ik beter aan m'n academische studie kan beginnen. Uit met de ongein die niet door de beugel kan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:48:34 #59
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129598997
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:47 schreef Amoeba het volgende:

Ik moet persoonlijk bekennen dat ik in het zesde leerjaar (vwo) mijn gedrag grondig aangepast heb zodat ik beter aan m'n academische studie kan beginnen. Uit met de ongein die niet door de beugel kan.
Maar hoe ben je zo erg veranderd dan ineens?
Spatieboos
pi_129599030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:48 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Maar hoe ben je zo erg veranderd dan ineens?
Ik wil toch niet leven van een uitkering man. :')

Ik heb een IQ van 130+. Ik weet donders goed dat ik 't moet gaan doen met deze maatschappij. Mensen die daar niet mee om kunnen gaan worden autistisch genoemd, en ik heb me altijd verzet tegen mijn diagnose. Echter op de foute wijze, en ik weet nu hoe ik dat recht kan zetten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129599031
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vertel dan?
In de 1e ook op zo'n soort school gezeten, die school stond zegmaar tegenover de 'echte' autistenschool maar hier mochten ze heen als ze daar niet meer heen 'hoefden' dus eigenlijk allemaal afgekeurde autisten :') En als je er dan wat anders uitziet en ook nog eens verlegen en beïnvloedbaar bent als 12-jarig meisje dat net van de basisschool af komt ben je natuurlijk een makkelijk mikpunt. Wat er gebeurde wil ik niet eens te ver op in gaan, want dan ben ik bang dat ik die dingen nog terug ga horen.
Anyway, aan het einde van het jaar die mensen goed de waarheid verteld en half staan janken in de klas en toen was het ineens ooh sorry dat wist ik niet, nee sure als je me elke dag trapt heb je dat niet in de gaten nee :') ! Toen naar een andere school gegaan waar mijn basisschoolvriendinnen opzaten, dacht dat het wel goed zou komen maar die hadden in dat jaar natuurlijk ook al allemaal andere kliekjes gevormd dus elke dag ook heel hard m'n best moeten doen om 'erbij te horen' totdat ik het op een gegeven moment gewoon opgaf en overal zo moe van was en iets heeeel verkeerds gedaan heb, kan je denk ik wel raden. Was iedereen ook weer van geschrokken natuurlijk, was er een paar dagen niet enzo en toen ik terug kwam was het ook niet echt feest :') Toen kwam zomervakantie, 3e en 4e waren gelukkig betere jaren, kreeg een relatie en had ook andere vriendinnen gemaakt op school en buiten school. Mja relatie ging uit en ging naar andere school voor MBO opleiding en het begon allemaal weer van beneden af aan :') Vond die opleiding sowieso kut dus ga nu een andere opleiding doen. Ik ken al leuke mensen die op die school zitten dus gaat hopelijk goedkomen :D

Zo. Levensverhaaltje voor je. Was natuurlijk nog wel meer aan de hand waardoor ik dat ene dingetje deed maar als ik dat moet neertypen allemaal ben ik morgen nog bezig.

Tl;dr: Dearest is een emotioneel kutwijf.
i still see your shadows in my room
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:50:54 #62
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129599041
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik wil toch niet leven van een uitkering man. :')

Ik heb een IQ van 130+. Ik weet donders goed dat ik 't moet gaan doen met deze maatschappij. Mensen die daar niet mee om kunnen gaan worden autistisch genoemd, en ik heb me altijd verzet tegen mijn diagnose. Echter op de foute wijze, en ik weet nu hoe ik dat recht kan zetten.
Ik vroeg niet hoezo, maar hoe! :P
Spatieboos
pi_129599045
Hoe is het met jullie kinderen?
Digo
pi_129599047
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vroeger was ik een mongool. Maar VSO heet een harde leerschool. Ik kan me soms ontzettend knullig uitdrukken, sociaal-communicatief ben ik niet zo vaardig. Behalve op schrift, daar kan ik me verstoppen achter de kille correctheid der Nederlandse taal.

Ik moet persoonlijk bekennen dat ik in het zesde leerjaar (vwo) mijn gedrag grondig aangepast heb zodat ik beter aan m'n academische studie kan beginnen. Uit met de ongein die niet door de beugel kan.
Was er bij jullie op school vwo? :o
Bij vso waar ik zat was echt hoogste HAVO en daar zaten 5 mensen op :')

Voor de rest ging allemaal wajong in.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129599052
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:50 schreef Dearest het volgende:

[..]

In de 1e ook op zo'n soort school gezeten, die school stond zegmaar tegenover de 'echte' autistenschool maar hier mochten ze heen als ze daar niet meer heen 'hoefden' dus eigenlijk allemaal afgekeurde autisten :') En als je er dan wat anders uitziet en ook nog eens verlegen en beïnvloedbaar bent als 12-jarig meisje dat net van de basisschool af komt ben je natuurlijk een makkelijk mikpunt. Wat er gebeurde wil ik niet eens te ver op in gaan, want dan ben ik bang dat ik die dingen nog terug ga horen.
Anyway, aan het einde van het jaar die mensen goed de waarheid verteld en half staan janken in de klas en toen was het ineens ooh sorry dat wist ik niet, nee sure als je me elke dag trapt heb je dat niet in de gaten nee :') ! Toen naar een andere school gegaan waar mijn basisschoolvriendinnen opzaten, dacht dat het wel goed zou komen maar die hadden in dat jaar natuurlijk ook al allemaal andere kliekjes gevormd dus elke dag ook heel hard m'n best moeten doen om 'erbij te horen' totdat ik het op een gegeven moment gewoon opgaf en overal zo moe van was en iets heeeel verkeerds gedaan heb, kan je denk ik wel raden. Was iedereen ook weer van geschrokken natuurlijk, was er een paar dagen niet enzo en toen ik terug kwam was het ook niet echt feest :') Toen kwam zomervakantie, 3e en 4e waren gelukkig betere jaren, kreeg een relatie en had ook andere vriendinnen gemaakt op school en buiten school. Mja relatie ging uit en ging naar andere school voor MBO opleiding en het begon allemaal weer van beneden af aan :') Vond die opleiding sowieso kut dus ga nu een andere opleiding doen. Ik ken al leuke mensen die op die school zitten dus gaat hopelijk goedkomen :D

Zo. Levensverhaaltje voor je. Was natuurlijk nog wel meer aan de hand waardoor ik dat ene dingetje deed maar als ik dat moet neertypen allemaal ben ik morgen nog bezig.

Tl;dr: Dearest is een emotioneel kutwijf.
Heb je een zelfmoordpoging gedaan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129599053
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik vroeg niet hoezo, maar hoe! :P
Gewoon willen, als je echt wilt verander je wel.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129599077
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik vroeg niet hoezo, maar hoe! :P
Logisch nadenken. Ik weet theoretisch perfect hoe ik me moet gedragen, echter was ik altijd zo impulsief dat ik het altijd verneukte.

Extravert noemen ze dat. Tegenwoordig trek ik me iets meer terug en reageer ik wat trager.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129599080
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb je een zelfmoordpoging gedaan?
Mhm, sherlock
Nu ik er zo over nadenk wel eentje eerder trouwens, in de 1e maar daar viel ik toen gewoon 3 uur van in slaap en toen was er iets aan de hand :') 2e moest ik naar t ziekenhuis. Heb sinds toen overigens ook nooit meer zulke ideeën gehad
i still see your shadows in my room
pi_129599082
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Was er bij jullie op school vwo? :o
Bij vso waar ik zat was echt hoogste HAVO en daar zaten 5 mensen op :')

Voor de rest ging allemaal wajong in.
De Berkenschutse in Heeze. Geen aanrader.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129599117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:52 schreef Dearest het volgende:

[..]

Mhm, sherlock
Ik had vroeger altijd ruzie met m'n vader. Ik was weggelopen, en toen ik terug kwam heeft hij me in een hoekje getrapt en staan schreeuwen. Daarna stond ik huilend met een mes op mezelf gericht, en toen heeft hij verteld wat hij van zelfmoordenaars vond. Vluchten, laf.

Ik weet niet waarom, maar nu is hij een goede vriend. Niet als ouder, maar ik bedoel echt als vriend.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:54:29 #71
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129599120
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:50 schreef Dearest het volgende:

[..]

In de 1e ook op zo'n soort school gezeten, die school stond zegmaar tegenover de 'echte' autistenschool maar hier mochten ze heen als ze daar niet meer heen 'hoefden' dus eigenlijk allemaal afgekeurde autisten :') En als je er dan wat anders uitziet en ook nog eens verlegen en beïnvloedbaar bent als 12-jarig meisje dat net van de basisschool af komt ben je natuurlijk een makkelijk mikpunt. Wat er gebeurde wil ik niet eens te ver op in gaan, want dan ben ik bang dat ik die dingen nog terug ga horen.
Anyway, aan het einde van het jaar die mensen goed de waarheid verteld en half staan janken in de klas en toen was het ineens ooh sorry dat wist ik niet, nee sure als je me elke dag trapt heb je dat niet in de gaten nee :') ! Toen naar een andere school gegaan waar mijn basisschoolvriendinnen opzaten, dacht dat het wel goed zou komen maar die hadden in dat jaar natuurlijk ook al allemaal andere kliekjes gevormd dus elke dag ook heel hard m'n best moeten doen om 'erbij te horen' totdat ik het op een gegeven moment gewoon opgaf en overal zo moe van was en iets heeeel verkeerds gedaan heb, kan je denk ik wel raden. Was iedereen ook weer van geschrokken natuurlijk, was er een paar dagen niet enzo en toen ik terug kwam was het ook niet echt feest :') Toen kwam zomervakantie, 3e en 4e waren gelukkig betere jaren, kreeg een relatie en had ook andere vriendinnen gemaakt op school en buiten school. Mja relatie ging uit en ging naar andere school voor MBO opleiding en het begon allemaal weer van beneden af aan :') Vond die opleiding sowieso kut dus ga nu een andere opleiding doen. Ik ken al leuke mensen die op die school zitten dus gaat hopelijk goedkomen :D

Zo. Levensverhaaltje voor je. Was natuurlijk nog wel meer aan de hand waardoor ik dat ene dingetje deed maar als ik dat moet neertypen allemaal ben ik morgen nog bezig.

Tl;dr: Dearest is een emotioneel kutwijf.
:o
Zo blij voor je dat nu alles beter is :D
Knuffel :@
Spatieboos
pi_129599127
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De Berkenschutse in Heeze. Geen aanrader.
ja lijkt me wel kut om daar lang op te zitten.
Ik zat ongeveer jaartje op vso en vond het daar zo van lotje. Dat ik gewoon een keer tijdens school tas heb gepakt en niet meer terug ging. Echt zo slecht geregeld die dingen :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:57:09 #73
319979 Fok-it
All is well
pi_129599170
Hola :W
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129599172
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had vroeger altijd ruzie met m'n vader. Ik was weggelopen, en toen ik terug kwam heeft hij me in een hoekje getrapt en staan schreeuwen. Daarna stond ik huilend met een mes op mezelf gericht, en toen heeft hij verteld wat hij van zelfmoordenaars vond. Vluchten, laf.

Ik weet niet waarom, maar nu is hij een goede vriend. Niet als ouder, maar ik bedoel echt als vriend.
Oh wauw, dit is echt ziek toevallig :') :o
Ik was dus ook een keer weggelopen, in diezelfde periode, had ook met huiselijke dingen te maken. Toen mijn vader vroeg waarom ik dat deed keek ik hem recht in de ogen aan en zei ik iets van ''zodat ik niet meer naar die kop van jou hoefde te kijken''
Toen zei hij iets van ''ik zal er voor zorgen dat je mijn kop niet meer hoeft te zien, ik hang mezelf wel in de hoogste boom als je dat leuk vindt'' hij is toen dus serieus een paar uur weggeweest, dikke heisa in huis en mijn moeder maar schreeuwen dat ik m'n vader vermoord had. Fucking hell, dat was nog eens wat.
i still see your shadows in my room
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:57:26 #75
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129599176
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Hola :W
:W :W :W
Spatieboos
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')