Mocht ik onverhoops ooit een kind krijgen zit ik tijdens de bevalling in de pub hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
I guess so![]()
Daarom heet het ook 'push'
Betrokkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mocht ik onverhoops ooit een kind krijgen zit ik tijdens de bevalling in de pub hoor
En dan weet je niet waar je moet zwemmen?quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mocht ik onverhoops ooit een kind krijgen zit ik tijdens de bevalling in de pub hoor
OMG ik moet er niet aan denken met die druktequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan weet je niet waar je moet zwemmen?
Zandvoort?
Misschien welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beste voor iedereen zou ik eerder zeggen.
Geen woorden voor. Smilies voor zwangerschapstesten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is voor zover ik weet een smilie uit OUD net alsen
dat zijn voor zwangerschapstesten
Positief en negatiefquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen woorden voor. Smilies voor zwangerschapstesten.
Als je maar niet in mijn wijk zit. Dat kan ik niet handelen.quote:
Geen idee wat 'jouw' wijk isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je maar niet in mijn wijk zit. Dat kan ik niet handelen.
Vind je mij knap dan? Zeg nou eens eerlijk, ik ben toch helemaal geen onaardige jongen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Doe eens niet zo obvious nu schaam ik me nog meerMaar ja
Kan jij makkelijk zeggen jij ectoStiekem wel jaloers op mensen die alles vreten wat los en vast zit en geen grammetje aankomen, ik let super goed op wat ik eet en ik val echt 1 kilo per 3 maand af ofzo en oh wee als ik 1 keer een ijsje pak, hoppa halve kilo erbij
Ik heb er ook smilies voor:quote:
Mijn moeder was bij mij dus uitgescheurd tot aan d'r anus omdat ik helemaal scheef in d'r baarmoeder lag en er ook een beetje raar uitkwamquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijdens zo'n bevalling zou ik op zeker ook per ongeluk een paar quasi lollige opmerkingen maken, dat maakt de sfeer er niet beter op lijkt me
Toolenburg.quote:
Naja Vinkeveense plassen is ook niet ver van je vandaan. Is echt lekker vertoeven daar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik moet er niet aan denken met die drukte![]()
Je haar is wel leuk jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vind je mij knap dan? Zeg nou eens eerlijk, ik ben toch helemaal geen onaardige jongen.
Ik zou dat sowieso allemaal niet willen zien eigenlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn moeder was bij mij dus uitgescheurd tot aan d'r anus omdat ik helemaal scheef in d'r baarmoeder lag en er ook een beetje raar uitkwam![]()
Anyway, toen ik eruit was moesten ze haar dus dicht hechten, had mijn pa zo heel lollig gezegd ''laat je nog wel een stukje open voor mij?''
![]()
![]()
vertoevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja Vinkeveense plassen is ook niet ver van je vandaan. Is echt lekker vertoeven daar.
Grote god.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn moeder was bij mij dus uitgescheurd tot aan d'r anus omdat ik helemaal scheef in d'r baarmoeder lag en er ook een beetje raar uitkwam![]()
Anyway, toen ik eruit was moesten ze haar dus dicht hechten, had mijn pa zo heel lollig gezegd ''laat je nog wel een stukje open voor mij?''
![]()
![]()
amuserenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
vertoevenwat heb ik een hekel aan dat woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |